eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Szczecin: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2008
Numer ogłoszenia: 58099 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48072063, fax 091 4893976.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy, który przedstawi mediaplan by w całości wykonać obsługę promocyjną Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2008. Promocja dot. Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2008 musi być zgodna z następującymi założeniami: Termin: Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego ma się odbywać w terminie od dnia 16 maja do dnia 31 maja 2008 roku. Miejsce: Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2008 ma objąć swoim zasięgiem całe Województwo Dolnośląskie ze szczególnym uwzględnieniem miasta Wrocławia oraz informacje o Dniach Województwa Zachodniopomorskiego po ich odbyciu się w prasie z terenu Województwa Zachodniopomorskiego. Zakres: przygotowanie mediaplanu i realizacja z następującymi wskazaniami: promocja ma obejmować następujące rodzaje mediów z terenu województwa dolnośląskiego: prasa regionalna i/lub lokalna, telewizja regionalna i/lub lokalna, radio regionalne i/lub lokalne, billboardy i/lub ekspozycję wielkoformatową we Wrocławiu. Promocja ma również obejmować co najmniej dwa tytuły prasowe z terenu województwa Zachodniopomorskiego. Uszczegółowienie: wybrane media mają być najbardziej powszechne i rozpoznawalne w grupie docelowej tj: mieszkańcy regionu Dolnego Śląska oraz Wrocławia (ze szczególnym uwzględnieniem mieszkańców Wrocławia), promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2008, ma objąć swoim zasięgiem jak największą część grupy docelowej oraz spełniać warunki dużej intensywności, widoczności oraz zawierać element innowacji. Dodatkowo należy przewidzieć ukazanie się co najmniej w dwóch tytułach prasowych z Województwa Zachodniopomorskiego o zasięgu co najmniej regionalny, ukazanie się materiału promocyjno-informacyjnego o Dniach Województwa Zachodniopomorskiego skierowanego do mieszkańców Województwa Zachodniopomorskiego Wykonawca musi również posiadać warunki oraz możliwości do Wykonania w całości mediaplanu czyli przeprowadzenia kampanii promocyjnej Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2008. Wykonanie promocji Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2008 w całym zakresie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.40.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki wymienione w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 3 zamówienia polegających na wykonaniu kampanii promocyjnej dla produktu, podmiotu lub imprezy wraz ze wskazaniem wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000,00 brutto.(Formularz nr 2 do ogłoszenia.) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Weryfikacja warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie następujących dokumentów: a) Oświadczenie składane przez wykonawcę zgodnie z art. 50 ustawy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu nr 1 do niniejszego ogłoszenia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz należycie wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówień polegających na wykonaniu kampanii promocyjnej dla produktu, podmiotu lub imprezy wraz ze wskazaniem wartości zamówienia (formularz nr 2 do ogłoszenia). Do wykazu należy złączyć referencje potwierdzające ich należyte wykonanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-zachodniopomorskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ul. Korsarzy 34 70-540 Szczecin wejście G pokój 204.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:50, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ul. Korsarzy 34 70-540 Szczecin wejście G pokój 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.