eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówZagospodarowanie poscaleniowe terenów wokół autostrady A4 w Tarnowie - dzielnica Krzyż

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Tarnów: Zagospodarowanie poscaleniowe terenów wokół autostrady A4 w Tarnowie - dzielnica Krzyż
Numer ogłoszenia: 58103 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42475 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6883100; 6883101, faks 14 6883115.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie poscaleniowe terenów wokół autostrady A4 w Tarnowie - dzielnica Krzyż.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania (części zamówienia). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie poszczególnych zadań: a) opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o Programy Funkcjonalno-Użytkowe (PFU) dla poszczególnych zadań, b) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót. 3. Podstawowe roboty wchodzące w składa zamówienia: 3.1. Zadanie nr 1 - Obiekt I: - w ramach zadania zaprojektuj: a) wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zakresu robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę, b) wykonanie inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanie zgody na wycinkę drzew i krzewów, c) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót wymagających pozwolenia na budowę, d) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt techniczny) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, e) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu pieszego i pojazdów na czas trwania robót, f) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na styku z drogami publicznymi, g) pozyskanie niezbędnych decyzji oraz zezwoleń administracyjnych, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, itp. wymaganych przepisami prawa potrzebnych do rozpoczęcia prac budowlanych. Do występowania w imieniu Zamawiającego udzielone zostanie pełnomocnictwo, h) zapewnienie nadzoru autorskiego. - w ramach zadania wybuduj - wykonanie robót rekultywacyjnych wraz z likwidacją zbędnych miedz i dróg, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanych decyzji i zezwoleń administracyjnych oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w tym: a) roboty przygotowawcze, b) wycinka drzew i krzewów oraz ewentualne nasadzenia drzew zgodnie z wydaną decyzją wycinki drzew, c) budowa nowych dróg o nawierzchni z kruszywa, d) przebudowa istniejących dróg, e) budowa rowów odwadniających, f) odmulenie oraz odtworzenie istniejących rowów, g) budowa lub/i przebudowa przepustów, h) likwidacja zbędnych miedz i dróg, i) wyrównanie terenu, j) budowa zjazdów, k) odkrzaczenie i rekultywacja terenów, - pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym: a) uporządkowanie placu budowy, b) sporządzenie Programu Zapewnienia Jakości i planu BIOZ, c) plan zabezpieczenia dowozu materiałów budowlanych po istniejącej sieci dróg oraz ewentualnych dróg technologicznych, d) Projekt lokalizacji zaplecza budowy wraz z uzyskaniem zgody zarządzającego terenem, e) Program gospodarki odpadami zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) f) dokumentacja fotograficzna dla wszystkich prowadzonych robót, a w szczególności dla robót zanikających, g) zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji h) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, i) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego i uzgodnienie go z Zamawiającym - do 7 dni po zawarciu umowy, j) zapewnienie potrzeb polityki transportowej dla społeczności lokalnej na czas prowadzenia robót budowlanych, k) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem i normami dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, wymaganych przy tego typu robotach budowlanych. l) sporządzenie kompletu wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie niezbędnych dokumentów potrzebnych do zmiany w ewidencji gruntów użytku, oraz zmiany w ewidencji gruntów i budynków; 3.2. Zadanie nr 2 - Obiekt II: - w ramach zadania zaprojektuj: a) wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zakresu robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę, b) wykonanie inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanie zgody na wycinkę drzew i krzewów, c) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót wymagających pozwolenia na budowę, d) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt techniczny) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, e) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu pieszego i pojazdów na czas trwania robót, f) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na styku z drogami publicznymi, g) pozyskanie niezbędnych decyzji oraz zezwoleń administracyjnych, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń itp. wymaganych przepisami prawa potrzebnych do rozpoczęcia prac budowlanych. Do występowania w imieniu Zamawiającego udzielone zostanie pełnomocnictwo, h) zapewnienie nadzoru autorskiego, - w ramach zadania wybuduj - wykonanie robót rekultywacyjnych wraz z likwidacją zbędnych miedz i dróg, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanych decyzji i zezwoleń administracyjnych oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w tym: a) roboty przygotowawcze, b) wycinka drzew i krzewów, oraz ewentualne nasadzenia drzew zgodnie z wydaną decyzją wycinki drzew, c) budowa nowych dróg o nawierzchni z kruszywa, d) przebudowa drogi o nawierzchni z kostki betonowej, e) przebudowa istniejących dróg, f) budowa rowów odwadniających, g) usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami : energetyczną, teletechniczną, gazową, wodociągową na podstawie wydanych warunków gestorów sieci, h) odmulenie oraz odtworzenie istniejących rowów, i) budowa lub/i przebudowa przepustów, j) likwidacja zbędnych miedz i dróg, k) wyrównanie terenu, l) budowa zjazdów, m) odkrzaczenie i rekultywacja terenów. - pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym: a) uporządkowanie placu budowy, b) sporządzenie Programu Zapewnienia Jakości i planu BIOZ, c) plan zabezpieczenia dowozu materiałów budowlanych po istniejącej sieci dróg oraz ewentualnych dróg technologicznych, d) projekt lokalizacji zaplecza budowy wraz z uzyskaniem zgody zarządzającego terenem, e) Program gospodarki odpadami zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) f) dokumentacja fotograficzna dla wszystkich prowadzonych robót, a w szczególności dla robót zanikających, g) zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji h) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, i) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego i uzgodnienie go z Zamawiającym - do 7 dni po zawarciu umowy, j) zapewnienie potrzeb polityki transportowej dla społeczności lokalnej na czas prowadzenia robót budowlanych, k) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem i normami dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, wymaganych przy tego typu robotach budowlanych. l) sporządzenie kompletu wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie niezbędnych dokumentów potrzebnych do zmiany w ewidencji gruntów użytku, oraz zmiany w ewidencji gruntów i budynków; 3.3. Zadanie nr 3 - Obiekt III: - w ramach zadania zaprojektuj: a) wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zakresu robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. b) wykonanie inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanie zgody na wycinkę drzew i krzewów, c) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót wymagających pozwolenia na budowę, d) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt techniczny) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, e) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu pieszego i pojazdów na czas trwania robót, f) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na styku z drogami publicznymi, g) pozyskanie niezbędnych decyzji oraz zezwoleń administracyjnych, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń itp. wymaganych przepisami prawa potrzebnych do rozpoczęcia prac budowlanych. Do występowania w imieniu Zamawiającego udzielone zostanie pełnomocnictwo. h) zapewnienie nadzoru autorskiego, - w ramach zadania wybuduj - wykonanie robót rekultywacyjnych wraz z likwidacją zbędnych miedz i dróg, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanych decyzji i zezwoleń administracyjnych oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w tym: a) roboty przygotowawcze, b) wycinka drzew i krzewów, oraz ewentualne nasadzenia drzew zgodnie z wydaną decyzją wycinki drzew, c) budowa nowych dróg o nawierzchni z kruszywa, d) przebudowa istniejących dróg, e) budowa rowów odwadniających, f) usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami: energetyczną, wodociągową na podstawie wydanych warunków gestorów sieci, g) odmulenie oraz odtworzenie istniejących rowów, h) budowa lub/i przebudowa przepustów, i) likwidacja zbędnych miedz i dróg, j) wyrównanie terenu, k) budowa zjazdów, l) odkrzaczenie i rekultywacja terenów. - pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym: a) uporządkowanie placu budowy, b) sporządzenie Programu Zapewnienia Jakości i planu BIOZ, c) plan zabezpieczenia dowozu materiałów budowlanych po istniejącej sieci dróg oraz ewentualnych dróg technologicznych, d) projekt lokalizacji zaplecza budowy wraz z uzyskaniem zgody zarządzającego terenem, e) Program gospodarki odpadami zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) f) dokumentacja fotograficzna dla wszystkich prowadzonych robót, a w szczególności dla robót zanikających, g) zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji h) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, i) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego i uzgodnienie go z Zamawiającym - do 7 dni po zawarciu umowy, j) zapewnienie potrzeb polityki transportowej dla społeczności lokalnej na czas prowadzenia robót budowlanych, k) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem i normami dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, wymaganych przy tego typu robotach budowlanych. l) sporządzenie kompletu wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie niezbędnych dokumentów potrzebnych do zmiany w ewidencji gruntów użytku, oraz zmiany w ewidencji gruntów i budynków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Obiekt I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIERTAR Sp. z o.o., ul. Żabieńska 10, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 515623,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 571434,27

  • Oferta z najniższą ceną: 571434,27 / Oferta z najwyższą ceną: 571434,27

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: OBIEKT II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIERTAR Sp. z o.o., ul. Żabieńska 10, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 666607,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 795519,86

  • Oferta z najniższą ceną: 795519,86 / Oferta z najwyższą ceną: 795519,86

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: OBIEKT III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa WOL-GAZ Andrzej Kuta, Wola Rzędzińska 233b, 33-150 Wola Rzędzińska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1063903,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1105091,11

  • Oferta z najniższą ceną: 1105091,11 / Oferta z najwyższą ceną: 1213609,68

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.