Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-09-03
Og³oszenie nr 581076-N-2020 z dnia 2020-09-03 r.
Uzdrowisko Ko³obrzeg Spó³ka Akcyjna: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku S.U. MUSZELKA w Ko³obrzegu - postêpowanie powtórzone
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Dzia³anie 2.10 Zwiêkszenie wykorzystania odnawialnych ¼róde³, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2020/2024, O¶ priorytetowa II Gospodarka Niskoemisyjna, nr konkursu: RPZP.02.10.00-IZ.00-32-K03/20
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uzdrowisko Ko³obrzeg Spó³ka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
28817100000000, ul.
ks. Piotra ¦ciegiennego
1
,
78-100
Ko³obrzeg, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
943 548 802, , e-mail
m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl, , faks
94 35 225 16.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/8298/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku S.U. MUSZELKA w Ko³obrzegu - postêpowanie powtórzone
Numer referencyjny:
DPZ.271.26.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postêpowania jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,4 kWp na dachu budynku Sanatorium Uzdrowiskowego MUSZELKA B w Ko³obrzegu. 2. Szczegó³y zawarto w za³±czonym przedmiarze robót oraz projekcie budowlano - wykonawczym (za³±cznik nr 1). 3. Prace bêd± wykonywane przy czynnym obiekcie, harmonogram g³o¶nych (uci±¿liwych dla go¶cia) robót nale¿y uwzglêdniæ z kierownikiem obiektu. 4. Zadanie dofinansowane z programu Dzia³anie 2.10 Zwiêkszenie wykorzystania odnawialnych ¼róde³, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2020/2024, O¶ priorytetowa II Gospodarka Niskoemisyjna, nr konkursu: RPZP.02.10.00-IZ.00-32-K03/20
II.5) G³ówny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony w/w warunek je¿eli Wykonawca bêdzie posiada³ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± umowê, odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonania instalacji fotowoltaicznej o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 150.000,00 z³ netto, potwierdzonej referencjami lub protoko³ami odbioru robót, podpisanymi przez upowa¿nionego przedstawiciela zlecaj±cego,
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
4. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Wykonawcy w okoliczno¶ciach , o których mowa w art.24 ust.1 i ust.2 pkt. 5 ustawy, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie). o o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. o listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art.24 ust. 2 pkt. 5) ustawy, albo informacji o tym, ¿e Wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej, podpisanej przez osoby upowa¿nione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Dla wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, opisanych w rozdziale VIII pkt. 2 SIWZ, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia:
1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ,
Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu, przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawc±, który z³o¿y³ najkorzystniejsz± ofertê, wykonawca ten musi dostarczyæ dokumenty potwierdzaj±ce te fakty.
2) wykazu wykonanych zadañ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych zadañ okre¶laj±cych, czy zadania te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ, referencje zgodne z wymaganiami opisanymi w rozdziale VIII, ust. 2, pkt. 2 SIWZ.
2. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji danego podmiotu. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawc± za szkodê Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.
3. W celu oceny, czy Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami innych podmiotów w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego obowi±zany bêdzie z³o¿yæ stosowne dokumenty dotycz±ce w szczególno¶ci
a) zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania przez Wykonawcê zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60,00 |
D³ugo¶æ nieodp³atnego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego | 10,00 |
D³ugo¶æ gwarancji i rêkojmi | 10,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty polegaj±cych na zmianie terminu zakoñczenia przedmiotu umowy, zmianie skutkuj±cej zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, zmianie polegaj±cej na wprowadzeniu robót zamiennych, które nie spowoduj± zmiany wynagrodzenia, zmianie osób sprawuj±cych samodzielne funkcje techniczne ujêtych w wykazie zawartym w ofercie Wykonawcy oraz zmianie kolejno¶ci i terminów wykonywanych robót w stosunku do wskazanych w ustalonym harmonogramie rzeczowo-finansowym robót niepowoduj±cej zmiany terminu zakoñczenia przedmiotu umowy. 3. Zmiana terminu zakoñczenia wykonania przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, które bêd± mia³y istotny wp³yw na termin zakoñczenia przedmiotu umowy; 2) gdy wyst±pi± okoliczno¶ci polegaj±ce na konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, odmowie wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê. Zmiana terminu zakoñczenia wykonania przedmiotu umowy bêdzie proporcjonalna do okresu wymaganego na realizacjê robót opisanych w pkt 1 i dzia³añ opisanych w pkt 2. 4. Zmiana skutkuj±ca proporcjonalnym zmniejszeniem lub zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e nast±piæ: 1) w zwi±zku ze zmian± sposobu przeprowadzenia robót, ograniczeniem zakresu robót lub wprowadzeniem robót zamiennych o ni¿szej lub wy¿szej warto¶ci ni¿ przewidziana w dokumentacji projektowej, STWiOR, SIWZ i ofercie Wykonawcy; Wykonawca wykona wycenê robót wynikaj±cych ze zmiany sposobu przeprowadzenia robót oraz robót zamiennych w formie kosztorysu sporz±dzonego metod± szczegó³ow± przy zastosowaniu nastêpuj±cych no¶ników cenotwórczych wskazanych w dostêpnych publikacjach na rynku np. Eurocenbud ,Sekocenbud, Orgbud, Wacetob, aktualnych na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcê wymaga akceptacji Zamawiaj±cego): a) stawka roboczogodziny "R" - ¶rednia w kwartale, w ktorym sporzadzany jest kosztorys b) koszty po¶rednie "Kp" (R+S) - ¶rednie w kwartale, w ktorym sporzadzany jest kosztorys c) zysk kalkulacyjny "Z" (R+S+Kp) - ¶redni w kwartale, w ktorym sporzadzany jest kosztorys d) ceny jednostkowe sprzêtu i materia³ów (³±cznie z kosztami zakupu) bêd± przyjmowane wed³ug ¶rednich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materia³ów i sprzêtu zostan± przyjête na podstawie ogólnie dostêpnych katalogów, w tym równie¿ cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp., e) nak³ady rzeczowe - w oparciu o Katalogi Nak³adów Rzeczowych (KNR); Zmniejszoony zakres robót w zwi±zku ze zmian± sposobu przeprowadzenia robót Wykonawca wyceni zgodnie z kosztorysem ofertowym. 2) gdy ulegnie zmniejszeniu urzêdowa stawka VAT na roboty budowlane. 5. Zmiana polegaj±ca na wprowadzeniu robót zamiennych , mo¿e odbywaæ siê na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego. Wycena robót zamiennych nast±pi na zasadach wskazanych w ust. 4 pkt 1. 6. Zmiana wyznaczonych przez Wykonawcê osób, sprawuj±cych samodzielne funkcje techniczne, ujêtych w wykazie zawartym w ofercie, w trakcie budowy, mo¿e odbywaæ siê na jego pisemny wniosek. Nowe proponowane osoby musz± spe³niaæ wymagania opisane w SIWZ. Zmiana ta wymaga zgody Zamawiaj±cego. 7. Podstaw± wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 3, ust. 4 pkt 1 jest protokó³ konieczno¶ci zatwierdzony przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê. 8. W przypadku zaistnienia rozbie¿no¶ci pomiêdzy harmonogramem rzeczowo-finansowym robót i rzeczywistym terminem realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca jest zobowi±zany do aktualizacji przedmiotowego harmonogramu. Wykonawca w tym przypadku zobowi±zany jest do niezw³ocznego, pisemnego udzielenia Zamawiaj±cemu wyja¶nieñ i uzasadnienia koniecznych zmian harmonogramu oraz wyst±pienia o zgodê na dokonanie zmian. W przypadku wyra¿enia przez Zamawiaj±cego pisemnej zgody na aktualizacjê harmonogramu, Wykonawca niezw³ocznie dokonuje zmiany i przekazuje Zamawiaj±cemu zaktualizowany harmonogram do akceptacji. 9. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy, jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i jej uzasadnienie. 10. Wszelkie zmiany do umowy wymagaj± formy aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkañców Gminy Ko³obrzeg
- Zakup paliw p³ynnych - benzyny bezo³owiowej oraz oleju napêdowego do ¶rodków transportowych i sprzêtu Zamawiaj±cego
- SPRZEDA¯ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZY¦CIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KO£OBRZEGU
- ¦wiadczenie w 2025 roku na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi ochrony placu i obiektów po³o¿onych przy ulicy Gryfitów 8, 78-100 Ko³obrzeg
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Miasta Ko³obrzeg
- Dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do ¯³obka "Krasnal" w Ko³obrzegu
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Demonta¿ istniej±cej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych, dostawa i monta¿ nowej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych wewn±trz budynku ODT ¦wiatowid."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w m. Zwiernik, gmina Pilzno (budowa przyszkolnej hali sportowej) - w ramach Programu Olimpia
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Budowa windy zewnêtrznej dla nieruchomo¶ci mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Budowa l±dowiska dla ¶mig³owców ratunkowych i budowa/wymiana urz±dzeñ d¼wigowych w ramach realizacji Projektu pod nazw± (...).
- "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Giby"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.