To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 58110 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Oleśnica: Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w 2017 roku dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - teren obwodów drogowych Oleśnica i Syców
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35491
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, krajowy numer identyfikacyjny
93196321000000, ul.
ul. Wojska Polskiego
,
56400
Oleśnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
071 3981667, 3993244, faks
, e-mail
zdp@zdp-olesnica.pl
Adres strony internetowej (URL): zdp-olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w 2017 roku dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - teren obwodów drogowych Oleśnica i Syców
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP-DT.272.49.2017.IG
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. "Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w 2017 roku dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - teren obwodów drogowych Oleśnica i Syców". Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.18.10.00-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 63.71.00.00-9 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług transportowych i sprzętowych wraz z obsługą operatorską i pracą kierowców dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, w tym: zadanie dotyczące sprzętu dla Obwodu Drogowego w Oleśnicy i Sycowie. 3. Usługi będą polegały m. in. na: czyszczeniu kanalizacji deszczowej i przepustów. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych jednostek sprzętowych co do miejsca wykonywania zadania - obwodu / obwodów drogowego / drogowych, a także do ograniczenia ilości godzin pracy sprzętu oraz ilości sprzętu. 5. Przedmiot umowy będzie realizowany na terenie działania Obwodu Drogowego w Oleśnicy i Obwodu Drogowego w Sycowie: Teren działania obwodu drogowego w OLEŚNICY i SYCOWIE: Samochód ciężarowy WUKO ssąco-płuczący z systemem odzysku wody, zbiornik minimum 10 m3, wydajność wody minimum 400 l/min, ciśnienie robocze wody minimum 170 bar, wydajność pompy ssącej minimum 2000 m3/h, do czyszczenia przykanalików, kolektorów kanalizacji deszczowych, przepustów o średnicy od o 100 mm do o 800 mm, wraz z obsługą operatorską - szt. 1 Szacunkowa ilość godzin: do 100 godz. 6. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotową usługę w ilości godzin j. w.: określona ilość godzin jest ilością szacunkową i służy do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanej ceny jednostkowej za jedną roboczo-godzinę świadczenia usług ww. sprzętem wraz z obsługą dla ZDP w Oleśnicy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przeglądu (oględzin) sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy, który posłuży do realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10. Zakres świadczonych usług będzie ustalany sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić podstawienie sprawnego środka transportu / sprzętu wraz z obsługą kierowcy / operatora na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu maksymanlie 72 godzin od chwili powiadomienia. Powiadomienie ze strony Zamawiającego będzie odbywało się za pośrednictwem pisemnego (faks) lub ustnego (telefonicznego), potwierdzonego następnie pisemnym zleceniem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 11. Od dnia podpisania umowy środek transportu / sprzęt wraz z obsługą kierowcy / operatora podane w ofercie winny być przygotowane do dyspozycji Zamawiającego. 12. Zakres, czas pracy w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Minimalne dzienne zatrudnienie środka transportu / sprzętu wynosić będzie 6 godzin. 13. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprawnego środka transportu / sprzętu wraz z obsługą kierowcy / operatora na wskazane przez Zamawiającego miejsce, dzień i godzinę. 14. Za czas świadczenia usługi uznaje się okres od zgłoszenia się sprawnego środka transportu / sprzętu wraz z obsługą w wyznaczonym miejscu wykonywania pracy na terenie Obwodu Drogowego w Oleśnicy lub Sycowie do chwili zwolnienia go przez Zamawiającego. 15. Do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu / powrotu wezwanego środka transportu / sprzętu. Czas przejazdu pomiędzy miejscami wykonywania pracy wlicza się do czasu pracy. 16. Czas świadczenia usług potwierdza pracownik ZDP na kartach drogowych lub drukach potwierdzeń wykonania pracy. 17. Środki transportu / sprzęt powinny być oznakowane i oświetlone zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 18. W sytuacji awarii środka transportu / sprzętu, Wykonawca natychmiast powiadomi Zamawiającego pisemnie podając przyczynę awarii i czas naprawy. W tym czasie do zleconych prac udostępni środek transportu / sprzętu o parametrach równoważnych wg zaleceń Zamawiającego. 19. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie będzie stanowić podstaw do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę. 20. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej. 21. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 22. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 23. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia. 24. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 25. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 26. Przekazanie ilości i zakresu przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pisemnie za pomocą sporządzonego protokołu. 27. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować usługi aby nie wywołały one uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 28. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do realizacji przedmiotu zamówienia, skutkować będzie to rozwiązaniem umowy, a co za tym idzie wszelką odpowiedzialność z tytułu niewywiązania się z przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 29. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie robót itp.) 30. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 31. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach przetargowych. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji przetargowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentami przetargowymi oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
60181000-0,
63710000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 47355.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Wykonanie okablowania strukturalnego sieci LAN
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2025 roku
- Zakup ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach Nieciszów, Piszkawa, Krzeczyn, Bystre, gmina Oleśnica
- USŁUGA ODBIORU, PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.