eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³o"Przetworzenie arkuszy analogowej mapy zasadniczej Powiatu Kolskiego do postaci cyfrowej wraz z za³o¿eniem obiektów rastra w systemie PZGiK"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-06-29



Og³oszenie nr 581141-N-2018 z dnia 2018-06-29 r.

Starostwo Powiatowe w Kole: "Przetworzenie arkuszy analogowej mapy zasadniczej Powiatu Kolskiego do postaci cyfrowej wraz z za³o¿eniem obiektów rastra w systemie PZGiK"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
" Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych oraz uruchomienie elektronicznych us³ug publicznych Powiatu Kolskiego", zwanego dalej Projektem (lub Projektem UE), realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Spo³eczeñstwo informacyjne" Dzia³ania 2.1 "Rozwój elektronicznych us³ug publicznych" Poddzia³ania 2.1.2 "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych".

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kole, krajowy numer identyfikacyjny 31101899900000, ul. ul. Sienkiewicza  , 62600   Ko³o, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 632 617 835, e-mail zp@starostwokolskie.pl, faks 632 725 825.
Adres strony internetowej (URL): www.starostwokolskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.starostwokolskie.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Kole ul. Sienkiewicza 21/23 62-600 Ko³o


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Przetworzenie arkuszy analogowej mapy zasadniczej Powiatu Kolskiego do postaci cyfrowej wraz z za³o¿eniem obiektów rastra w systemie PZGiK"
Numer referencyjny: IZP 272.14.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przetworzenie arkuszy analogowej mapy zasadniczej dla obszaru Powiatu Kolskiego do postaci cyfrowej wraz z za³o¿eniem obiektów rastra w Systemie PZGiK (aktualnie u Zamawiaj±cego w systemie GEO-INFO 7). 2. Zakres prac Wykonawcy obejmuje w szczególno¶ci: 1) Wykonanie skanowania, kalibracji i transformacji sekcji analogowej mapy zasadniczej oraz uszlachetnienia rastra, bez usuwania krzy¿y - dla 3336 arkuszy mapy zasadniczej. 2) Przeprowadzenie czynno¶ci uszlachetnienie rastra, bez usuwania krzy¿y - dla 464 arkuszy mapy zasadniczej. 3) Skompletowanie wyników prac i przekazanie ich na trwa³ym no¶niku magnetycznym wraz z raportem technicznym. 4) Za³adowanie utworzonych plików rastra mapy zasadniczej do Systemu PZGiK wraz z utworzeniem obiektów rastra. 5) Przekazanie wyników zamówienia do Powiatowego O¶rodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kole zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.

II.5) G³ówny kod CPV: 71354000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71354100-5
72310000-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-09-21
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-09-21

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia wymogu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia wymogu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: Wykonawca jest zobowi±zany posiadaæ uprawnienia zawodowe zgodnie z §11 ustawy prawo geodezyjnej i kartograficzne. 1) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje lub dysponowaæ bêdzie osobami, które zostan± skierowane do realizacji niniejszego zamówienia jako kluczowy personel w rolach wskazanych poni¿ej oraz w okre¶lonej liczbie nie mniejszej ni¿: a) "Specjalista geodeta - geoinformatyk" - minimum 1 osoba, posiadaj±ca do¶wiadczenie w udziale i wykonaniu minimum dwóch (2) us³ug polegaj±cych na opracowaniu odwzorowania cyfrowego map, w tym kalibracji map, z czego co najmniej jedna z tych us³ug musia³a dotyczyæ opracowania odwzorowania cyfrowego i kalibracji map stanowi±cych materia³y pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK). (Wskazana osoba musi wykazaæ, i¿ wykazane do¶wiadczenie wykona³, a w przypadku dostaw lub us³ug okresowych lub ci±g³ych, równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) Informacje na temat do¶wiadczenia zespo³u, o którym mowa powy¿ej, a tak¿e roli i powierzonego zakresu wykonywanych czynno¶ci, nale¿y zawrzeæ zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów za³±czonych do oferty, je¿eli jest wymagane, 2) pe³nomocnictwo do sk³adania oferty ³±cznej w zakresie okre¶lonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem 2 2) podwykonawstwo zgodnie z za³±cznikiem nr 6 (je¿eli jest konieczne
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia publicznego - zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7; 2) dodatkowe do¶wiadczenie zgodnie z za³±cznikiem nr 8.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wype³niony druk o nazwie "OFERTA", 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci b±d¼ braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Wykonawcy, którzy nale¿± do tej samej grupy kapita³owej, z³o¿yli odrêbne oferty musz± wykazaæ, ¿e istniej±ce miêdzy nimi powi±zania nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie postêpowania. (Za³±cznik Nr 4 lub 5)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
dodatkowe do¶wiadczenie20,00
Termin zwrotu map analogowych na ¿±danie 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od Umowy zgodnie z art. 145 Ustawy PZP oraz ma prawo do zatrzymania efektów wykonanych prac a Wykonawca mo¿e ¿±daæ od Zamawiaj±cego wynagrodzenia za wykonanie czê¶ci umowy. Zamawiaj±cy ma ponadto prawo odst±pienia od umowy w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie oraz w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. 2. Zmiana zakresu zobowi±zañ niniejszej Umowy w stosunku do Oferty Wykonawcy nast±piæ mo¿e wy³±cznie w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych przez art. 144 Ustawy PZP a wskazanych poni¿ej, jak: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT od produktów i us³ug bêd±cych przedmiotem dostawy lub ¶wiadczenia us³ug ze strony Wykonawcy. 2) zmiany terminu realizacji Umowy w zwi±zku z wyst±pieniem okoliczno¶ci zwi±zanych z przed³u¿eniem terminu zakoñczenia okre¶lonych prac o okres trwania przyczyn oraz okres zwi±zany z usuniêciem skutków zaistnia³ych przyczyn, z powodu których wyst±pi zagro¿enie dotrzymania terminu ich zakoñczenia, w nastêpuj±cych w przypadku: a) wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikaj±cych z winy stron umowy; b) wyst±pienia przyczyn niezale¿nych od Stron umowy zwi±zanych z procedurami lub postêpowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej; c) wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, a które zosta³y okre¶lone jako czynniki ryzyka na etapie opracowania przez Wykonawcê Harmonogramu Prac; d) wyst±pienia si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w terminie. 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia - w przypadku: a) wyst±pienia si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w sposób okre¶lony w SIWZ, b) wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, a które zosta³y okre¶lone jako czynniki ryzyka na etapie opracowania przez Wykonawcê Harmonogramu Prac. c) zmian dotycz±cych wykonania przedmiotu umowy, które wynikaj± z zaleceñ organów administracji publicznej, w sposób wynikaj±cy z tych zaleceñ; d) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, któremu wykonawca powierzy³ realizacjê czê¶ci zamówienia - je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, przy czym w takiej sytuacji Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, e) je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian spowodowana jest zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, ze skutkami z nich wynikaj±cymi lub jest nastêpstwem zmian wytycznych I¯ WRPO dotycz±cych realizacji projektów z wykorzystaniem ¶rodków pochodz±cych z funduszy Unii Europejskiej na lata 2014 - 2020. 3. Wszelkie zmiany Umowy musz± byæ dokonane w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od Umowy w przypadku powziêcia wiadomo¶ci o zaistnieniu nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) Wykonawca nie rozpocz±³ prac objêtych Umow± lub Etapem po podpisaniu Umowy, pomimo pisemnego wezwania przez Zamawiaj±cego do ich rozpoczêcia; 2) w trakcie procedury odbioru prac pomimo dwukrotnego przeprowadzenia procedury odbioru i dokonywania przez Wykonawcê zmian / poprawek nadal nie s± spe³nione wymagania Zamawiaj±cego, a wady s± istotne; 3) wyst±pi³y inne okoliczno¶ci przewidziane warunkami niniejszej Umowy daj±ce tytu³ Zamawiaj±cemu do odst±pienia od Umowy. 5. Niezale¿nie od okoliczno¶ci wymienionych w ust. 4, Zamawiaj±cemu przys³uguje te¿ prawo odst±pienia od Umowy, je¿eli wyst±pi³a istotna zmiana okoliczno¶ci powoduj±ca, ¿e wykonanie Umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili jej zawarcia. W tym przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ jedynie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci Umowy. 6. W sytuacji okre¶lonej w ust. 5 Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od Umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. 7. Odst±pienie od Umowy powinno mieæ formê pisemn±, pod rygorem niewa¿no¶ci i powinno zawieraæ uzasadnienie. Odst±pienie wywo³uje skutki z chwil± dorêczenia zawiadomienia listem poleconym, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 8. W razie odst±pienia od Umowy Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do dokonania odbioru wykonanego zakresu przedmiotu Umowy do dnia pisemnego powiadomienia Wykonawcy o odst±pieniu od Umowy. 9. Podstaw± do wyceny wykonanych prac bêdzie protokó³ z inwentaryzacji stanu zaawansowania prac, sporz±dzony przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiaj±cego. 10. W przypadku odst±pienia od Umowy, bez wzglêdu na to, która strona od Umowy odst±pi³a, Wykonawca: 1) przeka¿e Zamawiaj±cemu wszelkie prawa na u¿ytkowanie przedmiotu Umowy w zakresie wykonanych us³ug i dostarczonych produktów aktualne na dzieñ odst±pienia, 2) dokona zwrotu przekazanych jemu przez Zamawiaj±cego dokumentów, danych i materia³ów, o czym stanowi §5 ust. 4.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OBOWI¡ZEK INFORMACYJNY STAROSTWO POWIATOWE W KOLE (RODO) Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Kole 63/ 2617836; ? kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Kole: : telefon kontaktowy: 632617809 (w godzinach pracy urzêdu); adres poczty elektronicznej: iodo@starostwokolskie.pl ; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. \ ______________________ *Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.