Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-24
Częstochowa: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 58119 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie 2. Zamówienie zostało podzielone na osiemnaście części: Część 1, Część 2, Część 3 - doposażenie zestawu laparoskopowego dla Oddziału Ginekologii Część 4 - doposażenie narzędzi chirurgicznych do zabiegów neurochirurgicznych, Część 5 - doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zestawu laparoskopowego firmy Stryker, Część 6, Część 7, Część 8, Część 9, Część 10, Część 11, Część 12, Część 13 - doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych , Część 14, Część 15, Część 16, Część 17, Część 18 - doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Zamawiający wymaga, by oferowany przedmiot zamówienia: a) odpowiadał opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, b) był wykonany ze stali nierdzewnej, nie ulegał zniszczeniu podczas procesu mycia, dezynfekcji oraz sterylizacji, c) był fabrycznie nowy, kompletny o wysokim standardzie pod względem jakości, wolny od wad, dopuszczony do stosowania w Publicznych Zakładach Opieki Zdrowotnej, d) był wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010 r., poz. 679 z późn. zmian.) spełniał wymagania zasadnicze oraz był wprowadzony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami tej ustawy, posiadał aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zgodnie z tą ustawą, W przypadku podpisania umowy, kserokopie stosownych dokumentów wynikających z przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010 r., poz. 679 z późn. zmian.), potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby, Wykonawca winien przedłożyć Kierownikowi Działu Zaopatrzenia i Magazynów wraz z dostawą zamówionego towaru. Przy czym podkreśla się, że certyfikat jednostki notyfikowanej wymagany jest dla wszystkich wyrobów klasy IIa, IIb i III. 2) W celu potwierdzenia wymagań opisanych w ust. 6 pkt. 1) Wykonawca winien załączyć do oferty: Oświadczenie Wykonawcy według Załącznika Nr 6 do SIWZ (oryginał). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej. 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kserokopii potwierdzonej ,,za zgodność z oryginałem, np.: ulotek producenta/katalogów/folderów/ opisu przedmiotu zamówienia/ dokumentacji technicznej, potwierdzającej wymagane parametry zamawianego asortymentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający prosi o zaznaczenie w ulotce producenta /katalogu/folderze/ opisie przedmiotu zamówienia/dokumentacji technicznej, której pozycji z formularza asortymentowo-cenowego opis dotyczy. 2. Pozostałe wymagane dokumenty przez Zamawiającego: 1)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy: a) Formularz oferty, stanowiący, Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 SIWZ. (Wykonawca składa te załączniki na które składana jest oferta). 2) Jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu, wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji w miesiącach - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarto we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania, o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawi szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doposażenie zestawu laparoskopowego dla Oddziału Ginekologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie zestawu laparoskopowego dla Oddziału Ginekologii, szczegółowo opisanego w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie zestawu laparoskopowego dla Oddziału Ginekologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie zestawu laparoskopowego dla Oddziału Ginekologii, szczegółowo opisanego w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doposażenie zestawu laparoskopowego dla Oddziału Ginekologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie zestawu laparoskopowego dla Oddziału Ginekologii, szczegółowo opisanego w Załączniku Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doposażenie narzędzi chirurgicznych do zabiegów neurochirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi chirurgicznych do zabiegów neurochirurgicznych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zestawu laparoskopowego firmy Stryker.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zestawu laparoskopowego firmy Stryker, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie narzędzi wielorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych, szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RZP-49/KS/2024 - "Sprzęt jałowy, jednorazowy używany w anestezjologii i neurochirurgii"
- Dzierżawa robota chirurgicznego wraz z dostawą dedykowanych chirurgicznych narzędzi robotycznych
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
- Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa wieży artroskopowej 4K i zestawu narzędzi manualnych do artroskopii na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o. o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.