eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoDostawa kruszywa (mieszanki) do stabilizacji mechanicznej dróg o frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 1500 ton wraz z transportem oraz dostawa gruzu kruszonego o frakcji 0 - 60 mm w ilości 500 ton wraz z transportem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Sławno: Dostawa kruszywa (mieszanki) do stabilizacji mechanicznej dróg o frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 1500 ton wraz z transportem oraz dostawa gruzu kruszonego o frakcji 0 - 60 mm w ilości 500 ton wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 58124 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno , ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, faks 059 8107526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa (mieszanki) do stabilizacji mechanicznej dróg o frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 1500 ton wraz z transportem oraz dostawa gruzu kruszonego o frakcji 0 - 60 mm w ilości 500 ton wraz z transportem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: Część nr 1 zamówienia - dostawa kruszywa (mieszanki) do stabilizacji mechanicznej dróg frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 1500 ton wraz z transportem do miasta Sławno (baza G.S. ul. Chełmińskiego 47), termin dostawy do dnia 06.04.2012 r. Ilość dostarczonego kruszywa winna być potwierdzona przez osobę upoważnioną na dokumencie przewozowym zawierającym wagę kruszywa, umożliwiającym weryfikację tonażu. Osobą upoważnioną do kontaktu i potwierdzenia odbioru jest Radosław Jędruszczak, tel. 59-810-67-02. Potwierdzenie odbioru przedmiotu dostawy nastąpi na podstawie załącznika nr 1 do umowy. Płatne po dokonaniu pełnej dostawy w ciągu 14 dni od otrzymania faktury wraz z potwierdzeniem odbioru. Część nr 2 zamówienia - dostawa gruzu kruszonego o frakcji 0 - 60 mm w ilości 500 ton wraz z transportem do miasta Sławno (baza G.S. ul. Chełmińskiego 47), termin dostawy do dnia 06.04.2012r. r. Ilość dostarczonego gruzu winna być potwierdzona przez osobę upoważnioną na dokumencie przewozowym zawierającym wagę kruszywa, umożliwiającym weryfikację tonażu. Zawartość gruzu betonowego o frakcji od 0 - 60 mm nie może być mniejsza niż 80% w 1 tonie. Dopuszcza się domieszkę o gruz ceglany w ilości do 20%. Gruz ma być wolny od odpadów typu stal, azbest, szkło, drewno itp. Osobą upoważnioną do kontaktu i potwierdzenia odbioru jest Radosław Jędruszczak, tel. 59-810-67-02. Potwierdzenie odbioru przedmiotu dostawy nastąpi na podstawie załącznika nr 1 do umowy. Płatne po dokonaniu pełnej dostawy w ciągu 14 dni od otrzymania faktury wraz z potwierdzeniem odbioru.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz podwykonawców - Załącznik nr 2 do SIWZ Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76 - 100 Sławno, pok. 63.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, pok. 10 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 zamówienia - dostawa kruszywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kruszywa (mieszanki) do stabilizacji mechanicznej dróg frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 1500 ton wraz z transportem do miasta Sławno (baza G.S. ul. Chełmińskiego 47), termin dostawy do dnia 06.04.2012 r. Ilość dostarczonego kruszywa winna być potwierdzona przez osobę upoważnioną na dokumencie przewozowym zawierającym wagę kruszywa, umożliwiającym weryfikację tonażu. Osobą upoważnioną do kontaktu i potwierdzenia odbioru jest Radosław Jędruszczak, tel. 59-810-67-02. Potwierdzenie odbioru przedmiotu dostawy nastąpi na podstawie załącznika nr 1 do umowy. Płatne po dokonaniu pełnej dostawy w ciągu 14 dni od otrzymania faktury wraz z potwierdzeniem odbioru.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 zamówienia - dostawa gruzu kruszonego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gruzu kruszonego o frakcji 0 - 60 mm w ilości 500 ton wraz z transportem do miasta Sławno (baza G.S. ul. Chełmińskiego 47), termin dostawy do dnia 06.04.2012r. r. Ilość dostarczonego gruzu winna być potwierdzona przez osobę upoważnioną na dokumencie przewozowym zawierającym wagę kruszywa, umożliwiającym weryfikację tonażu. Zawartość gruzu betonowego o frakcji od 0 - 60 mm nie może być mniejsza niż 80% w 1 tonie. Dopuszcza się domieszkę o gruz ceglany w ilości do 20%. Gruz ma być wolny od odpadów typu stal, azbest, szkło, drewno itp. Osobą upoważnioną do kontaktu i potwierdzenia odbioru jest Radosław Jędruszczak, tel. 59-810-67-02. Potwierdzenie odbioru przedmiotu dostawy nastąpi na podstawie załącznika nr 1 do umowy. Płatne po dokonaniu pełnej dostawy w ciągu 14 dni od otrzymania faktury wraz z potwierdzeniem odbioru.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.