Ogłoszenie z dnia 2018-06-29
Ogłoszenie nr 581353-N-2018 z dnia 2018-06-29 r.
Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi: "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola z Oddziałmi Integracyjnymi w Starym Sączu w roku szkolnym 2018/2019:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa przekracza kwoty okreslone w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust. 8 ustawy, realizowanym w kwoty okreslone w przepisach wydanych w trybie przetargu nieograniczonego na: "Zakup i dostawa artykułow spozywczych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola z Oddziałąmi Integracyjnymi w Starym sączu na rok szkolny 2018/2019"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi, krajowy numer identyfikacyjny
12142243400000, ul.
Osiedle Słoneczne
,
33340
Stary S ącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 446 04 86, e-mail
gminneprzedszkole@gmail.com, faks
18 446 04 86.
Adres strony internetowej (URL): www.gp.starysacz.szkonastrona.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.gp.starysacz.szkolnastrona.pl - w zakłądce bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola z Oddziałmi Integracyjnymi w Starym Sączu w roku szkolnym 2018/2019:
Numer referencyjny:
PSS. 272/03/06/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 .Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku szkolnym 2018/2019. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w Grupach I-IX(np. "Przyprawa typu Kucharek", "Ser żółty typu Gouda" i inne) zostały podane przez Zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 4. Zakres zamówienia: I. Artykuły suche, przyprawy i przetwory - Załącznik 7a II. Warzywa, owoce, kiszonki - Załącznik 7b III. Nabiał i jego przetwory. - Załącznik 7c IV. Jaja - Załącznik 7 d V. Mięso, wędliny, drób i jego przetwory. - Załącznik 7 e VI. Ryby i mrożonki. - Załącznik 7 f VII. Pieczywo - Załącznik 7 g VIII. Wyroby cukiernicze - Załącznik 7h IX. Woda mineralna - załącznik 7 i 5. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, - forma płatności - przelew od 14 do 30 dni, - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 6.Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie telefonicznego zapotrzebowania najpóźniej dwa dni przed realizacją zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od godz. 6.00 do godz. 7.00 rano lub w godzinach uzgodnionych z kierownikiem kuchni lub intendentem ds. żywienia. Warzywa świeże, pieczywo oraz mięso i jego przetwory codziennie, artykuły suche, przyprawy, przetwory, ryby i mrożonki, jaja, wyroby cukiernicze dostarczane będą dwa razy w tygodniu, natomiast woda mineralna jeden raz w tygodniu. W przypadku zamówień doraźnych - w ciągu 24 godzin. 7. Ilości podane w załącznikach 7 a do 7 są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 20 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Ziamawiającego. 8.Warzywa, owoce podane w załączniku 7b Wykonawca zobowiązuje się dostarczać po cenach podanych przez Wykonawcę. 9.Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego na dostawę towaru do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 10.Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawcy wybrane artykuły żywnościowe w dni powszednie od poniedziałku do piątku.
II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15831000-4 |
15610000-7 |
15851100-9 |
15872400-5 |
15870000-7 |
15330000-0 |
15400000-2 |
15891000-0 |
15840000-8 |
15830000-5 |
03212200-2 |
03212100-1 |
03220000-9 |
15510000-6 |
15551000-5 |
15530000-2 |
15420000-8 |
15540000-5 |
03142500-3 |
15131700-2 |
15110000-2 |
15131500-0 |
15229000-9 |
15331170-9 |
15332100-5 |
15810000-9 |
15812000-3 |
15812200-5 |
15812100-4 |
15981000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 385200,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-04 lub zakończenia: 2019-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzilenie zamówienia moga ubiegac się Wkonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełaniają określane przez Zmawiajacego warunkiudziału w postepowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniają warunkiwarunki dotyczące zdolnosci technicznej lub zwoadowej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczace zdolnosci technicznej lub zawodowej. zamawiajacy wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu imion i nazwisk osób wykonujacych czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwlifikacjach zawodowych lub doswiadczeniu tych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskąłdania ofertalbo wnosku o dopuszczenie o dopuszczeniedo udziałuw postepowaniu, a jeżeli okres działalnosci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartosci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostway zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów okreslających czy te dostawy zostały wykoanane lub są wykonane nalezycie, przy czy dowodami, o których mowa, są referencje badź inne dokumenty wystawiowne przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej o obiektywnym charakterze Wkonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumntów - oswidczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych nadal wykonywanych referencje badź inne dokumenty potwiedzajace ich nalezyte wykonanie powinny być wydane nie wczesniej niz na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 45,00 |
TERMIN DOSTAWY | 55,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Artykuły suche, przyprawy, przetwory |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15831000-4, 15610000-7, 15851100-9, 15872400-5, 15870000-7, 15330000-0, 15400000-2, 15891000-0, 15840000-8, 15830000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50983,70
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-04
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 45,00 |
TERMIN DOSTAWY | 55,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Warzywa, owoce, kiszonki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 03212200-2, 03212100-1, 03220000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 45061,30
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-04
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 45,00 |
TERMIN DOSTAWY | 55,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Ważna jest swieżość i jakość warzyw, owców.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Nabiał i jego przetwory |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15510000-6, 15551000-5, 15530000-2, 15420000-8, 15540000-5, 15510000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 57812,39
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-04
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 45,00 |
TERMIN DOSTAWY | 55,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Istotny jest termin ważności do spożycia dostarczanych produktów
Część nr: | 4 | Nazwa: | JAJA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 03142500-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4600,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-04
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 45,00 |
TERMIN DOSTAWY | 55,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Klasa jaj podana w załączniku 7 d od SIWZ
Część nr: | 5 | Nazwa: | Mięso, wędliny, drób i jego przetwory |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15131700-2, 15110000-2, 15131500-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 126630,70
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-04
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 45,00 |
TERMIN DOSTAWY | 55,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawa miesa tylko świeżeg, wyklucz sie mięso mrożone.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Ryby , mrożonki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15229000-9, 15331170-9, 15332100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 45574,30
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-04
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 45,00 |
TERMIN DOSTAWY | 55,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Pieczywo |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15810000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6677,20
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-04
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 45,00 |
TERMIN DOSTAWY | 55,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pieczywo świeże.
Część nr: | 8 | Nazwa: | Wyroby cukiernicze |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15812000-3, 15812200-5, 15812100-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23801,80
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-04
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
TERMIN DOSTAWY | 55,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Woda mineralna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15981000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24058,80
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-04
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 45,00 |
TERMIN DOSTAWY | 55,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich na rok 2025 - produkty ogólnospożywcze.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na 2025r. - cz. 6 i cz. 8
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich w 2025 r. Część warzywa i owoce , pieczywo, drób i wędliny
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 36 WE WROCŁAWIU
- SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.