Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-08-01
Og³oszenie nr 581587-N-2019 z dnia 2019-08-01 r.
Samodzielny Publiczny Zespó³ Przychodni Specjalistycznych: Rozbudowa informatycznej sieci komputerowej w SPZPS we W³oc³awku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespó³ Przychodni Specjalistycznych, krajowy numer identyfikacyjny
91033295300000, ul.
ul. Szpitalna
,
87-800
W³oc³awek, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
544 165 397, e-mail
spzps@data.pl, faks
544 165 323.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.wloclawski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat.wloclawski.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej w postaci papierowej podpisanej w³asnorêcznym podpisem
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespó³ Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6 A, 87-800 W³oc³awek, (sekretariat pok. nr 138)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rozbudowa informatycznej sieci komputerowej w SPZPS we W³oc³awku
Numer referencyjny:
SPZPS/PN/O/08/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa informatycznej sieci komputerowej w SPZPS we W³oc³awku, obejmuj±ca zakresem: 1. Dostawê i wdro¿enie oprogramowania dla czê¶ci medycznej zgodnie z wyszczególnieniem w dalszej postêpowania. 2. Dostawê licencji oprogramowania bazodanowego, z którym w sposób bezproblemowy bêdzie wspó³pracowa³o oprogramowanie aplikacyjne. 3. Dostawê niezbêdnego sprzêtu komputerowego (Serwer, Zestawy komputerowe, serwer NAS z dyskami). 4. Us³ugi wdro¿eniowe oraz wsparcie nad systemem i pracownikami do momentu pe³nego uruchomienia systemu, usuwanie na bie¿±co b³êdów oprogramowania, obs³uga bie¿±cej kontroli oddanego do u¿ytkowania systemu. 5. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników (130 osób) Zamawiaj±cego celem prawid³owej obs³ugi przedmiotu zamówienia, co zostanie potwierdzone protoko³em z przeprowadzonego szkolenia. 6. Przeniesienie danych z systemu KS-PPS wykorzystywanego do rozliczeñ do nowego systemu z zachowaniem ci±g³o¶ci rozliczeñ. 7. ¦wiadczenie us³ug gwarancyjnych i serwisowych wobec ca³o¶ci dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia. I. WYMAGANIA SZCZEGÓ£OWE ZWI¡ZANE Z OFEROWANYM PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA ORAZ USTALENIA ORGANIZACYJNE ZWI¡ZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA. 1. Zintegrowany system informatyczny powinien umo¿liwiaæ obs³ugiwanie (rejestracja, edm, e-recepty, e-zwolnienia, e-skierowania, HZiCh): a. Poradni Specjalistycznych Dla Dzieci i Doros³ych, b. Rehabilitacji Ambulatoryjnej (zabiegi), c. Rehabilitacji Leczniczej Dziennej dla Dzieci, d. Oddzia³u Dziennego Psychiatrycznego, e. Poradni Stomatologicznej. 2. Oferowany System powinien byæ w pe³ni zintegrowany na poziomie dostarczonych modu³ów. System powinien pracowaæ na jednej bazie danych. 3. W celu w³a¶ciwego zintegrowania i osi±gniêcia wysokiego poziomu funkcjonalno¶ci, system informatyczny powinien pochodziæ od jednego producenta. 4. Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje i dostosuje do potrzeb Zamawiaj±cego zintegrowany system obejmuj±cy modu³y i funkcje zgodne z niniejsz± SIWZ, wraz ze wszelkim niezbêdnym dla jego funkcjonowania oprogramowaniem dodatkowym, oraz bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi serwisu szczegó³owo okre¶lone w dalszej czê¶ci SIWZ. 5. Wykonawca zapewni pe³n± funkcjonalno¶æ systemu poprzez bezp³atne usuwanie b³êdów w oprogramowaniu przez okres 12 miesiêcy od daty zakoñczenia wdro¿enia, bezp³atne dostarczanie nowych wersji oprogramowania przez okres 12 miesiêcy od daty zakoñczenia wdro¿enia, ci±g³± adaptacjê do wymogów prawa, wprowadzanie zmian do dokumentacji oraz udzielanie konsultacji. 6. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy pe³nego przeniesienia wszystkich danych, w szczególno¶ci rozliczeniowych zgromadzonych w ramach obecnie u¿ywanego systemu KS-PPS do oferowanego systemu. Zamawiaj±cy nie dopuszcza utraty ci±g³o¶ci rozliczeñ oraz historii leczenia zgromadzonej w dotychczas u¿ywanym systemie. 7. Wykonawca dostarczy dokumentacjê w wersji elektronicznej w jêzyku polskim, pozwalaj±c± Zamawiaj±cemu na samodzielne uczenie siê obs³ugi oprogramowania. II. OGÓLNE WYMAGANIA STAWIANE WOBEC ZAMAWIANEGO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA BAZODANOWEGO: 1. Wszystkie modu³y zintegrowanego systemu informatycznego musz± korzystaæ z jednej bazy danych zapewniaj±cej odpowiedni poziom bezpieczeñstwa gromadzonych danych zgodnie z wymogami prawnymi w tym zakresie. 2. Wykonawca powinien dostarczyæ oprogramowanie bazodanowe, które pozwoli korzystaæ z niego odpowiedniej do liczby stanowisk liczbie u¿ytkowników. Oprogramowanie bêdzie zainstalowane na serwerze, który dostarczy Wykonawca. Zamawiaj±cy wymaga bezterminowej licencji na oprogramowanie bazodanowe z zapewnieniem asysty technicznej i wsparciem producenta przez okres 12 miesiêcy. Dopuszczalne jest dostarczenie licencji ograniczaj±cej praw wykorzystania dostarczonego silnika bazy danych tylko przez oprogramowanie dostawcy. 3. Wszystkie modu³y zintegrowanego systemu informatycznego musz± korzystaæ z baz danych zapewniaj±cych odpowiedni poziom bezpieczeñstwa gromadzonych danych zgodnie z wymogami prawnymi w tym zakresie. 4. Zamawiaj±cy wymaga by zaoferowany zintegrowany system informatyczny dla czê¶ci medycznej korzysta³ z jednorodnej bazy danych ze wzglêdu na konieczno¶æ zapewnienia jednolicie wysokiego bezpieczeñstwa gromadzonych danych oraz ich spójno¶ci. 5. System powinien pozwalaæ na wykonywanie kopii zapasowych struktur danych w trakcie jego pracy. 6. System powinien posiadaæ mechanizmy gwarantuj±ce spójno¶æ danych. 7. Wymagane jest wzajemne wspó³dzia³anie modu³ów poprzez powi±zania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych na serwerach. 8. Wszystkie modu³y musz± mieæ wbudowany system hase³ zabezpieczaj±cy przed dostêpem osób niepowo³anych z uwzglêdnieniem przyznawania praw do ró¿nych funkcji poszczególnym operatorom. 9. Modu³y musz± wspó³pracowaæ z aplikacjami typu MS Word, MS Excel (lub równowa¿nymi) w zakresie eksportu danych. 10. System powinien zapewniaæ aktualizacjê informacji w bazach danych podczas rutynowych czynno¶ci wykonywanych na stanowiskach pracy. 11. System powinien byæ polskojêzyczny oraz posiadaæ dokumentacjê w jêzyku polskim (na pi¶mie lub w wersji elektronicznej pozwalaj±c± na samodzieln± naukê obs³ugi ka¿dego modu³u. 12. System powinien posiadaæ sprawny mechanizm archiwizacji danych. System powinien obs³ugiwaæ drukarki atramentowe, laserowe. 13. System powinien zapewniaæ obs³ugê wydruków w formacie A4 z mo¿liwo¶ci± zapisu wydruku do pliku oraz podgl±du na ekranie. 14. Na stanowiskach u¿ytkowników powinien pracowaæ w ¶rodowisku graficznym MS Windows. 15. Wszystkie oferowane modu³y musz± pochodziæ od tego samego producenta. 16. Powinien komunikowaæ siê z u¿ytkownikiem w jêzyku polskim, udostêpniaj±c mu mo¿liwo¶æ korzystania z rozbudowanych podpowiedzi. 17. Powinien zapewniaæ odporno¶æ struktur danych (baz danych) na uszkodzenia oraz pozwalaæ na szybkie odtworzenie ich zawarto¶ci i w³a¶ciwego stanu, jak równie¿ ³atwo¶æ wykonania ich kopii bie¿±cych. 18. System powinien byæ wyposa¿ony w bazê leków i preparatów dostêpnych i dopuszczonych do obrotu na polskim rynku, która aktualizowana jest w cyklu nie rzadszym ni¿ 30 dni. 19. Powinien byæ wyposa¿ony w zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostêpem. Zabezpieczenia musz± funkcjonowaæ na poziomie klienta (aplikacja) i serwera (serwer baz danych). 20. Powinien odpowiadaæ warunkom technicznym oraz pozwalaæ na adaptacjê warunków organizacyjnych (przy jego eksploatacji), jakie powinny spe³niaæ systemy informatyczne przetwarzaj±ce dane osobowe. 21. Powinien monitorowaæ wszystkie zdarzenia zwi±zane z jego eksploatacj± (wprowadzanie danych, ich modyfikacja itp.), przechowuj±c informacje o u¿ytkowniku obs³uguj±cym zdarzenie. 22. Czas reakcji na zg³oszenie awarii (od momentu zg³oszenia) - nie wiêcej ni¿ 8 godzin przez 24 godziny na dobê i 7 dni w tygodniu. 23. Czas usuniêcia awarii (liczony od ustalonego czasu reakcji) - nie wiêcej ni¿ 60 godzin. III. ZINTEGROWANY SYSTEM INFORMATYCZNY OBEJMUJ¡CY NASTÊPUJ¡CE MODU£Y: A. System: Modu³ i ilo¶æ licencji: 1. Modu³ Rejestracja poradni - 45, 2. Modu³ Gabinet lekarski - 30, 3. Modu³ Rehabilitacji rejestracja (planowanie) - 5, 4. Modu³ Pracowni Rehabilitacyjnej - 5, 5. Modu³ Gabinet Okulistyczny - 2, 6. Modu³ Stomatologia - 2, 7. Modu³ izby przyjêæ - 2, 8. Modu³ obs³ugi oddzia³u - 2, 9. Modu³ Wspomagania rozliczeñ umów w systemie JGP AOS - 40, 10. Modu³ Podpisu elektronicznego (ezla, erecepty, e-skierowania, edm, HZiCh) - 35, 11. Modu³ Miêdzynarodowa Statystyczna Klasyfikacja Chorób ICD-10 - 1, 12. Modu³ Importu z plików xls, xml. - 1, 13. Modu³ rozliczeñ z NFZ. - 2. B. Niezbêdny sprzêt komputerowy: Nazwa urz±dzenia i ilo¶æ (w szt.): 1 Serwer bazy danych fabrycznie nowy, zgodny z parametrami okre¶lonymi w dalszej czê¶ci SIWZ - 1, 2 Stacja robocza poleasingowa, zgoda z parametrami okre¶lonymi w dalszej czê¶ci SIWZ - 32, 3 Monitor fabrycznie nowy do stacji roboczej, zgodny z parametrami okre¶lonymi w dalszej czê¶ci SIWZ - 32 3 Serwer NAS z dyskami fabrycznie nowy, zgodny z parametrami okre¶lonymi w dalszej czê¶ci SIWZ - 1. IV. WDRO¯ENIE, INSTALACJA I KONFIGURACJA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO. 1. Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje do potrzeb Zamawiaj±cego zintegrowany system wraz ze wszelkim niezbêdnym dla jego funkcjonowania oprogramowaniem dodatkowym. 2. Podczas wdro¿enia u¿ytkownikom powinien zostaæ przekazana niezbêdna wiedza do poprawnego u¿ytkowania systemu w obrêbie poszczególnych modu³ów w zakresie wprowadzania danych, tworzenia raportów, wykonywania analiz i sprawozdañ, tworzenia dokumentów i przekazywania danych innym jednostkom organizacyjnym zak³adu oraz instytucjom do tego upowa¿nionym. V. US£UGI GWARANCYJNE I SERWISOWE. 1.Wykonawca zapewni pe³n± funkcjonalno¶æ poprzez bezp³atne usuwanie b³êdów w oprogramowaniu przez okres 12 miesiêcy od daty zakoñczenia wdro¿enia, dostarczanie nowych, zgodnych technologicznie wersji elementów systemu informatycznego, które powstaj± w zwi±zku ze zmianami w przepisach i normach, które system wykorzystuje lub, na których opiera swoje za³o¿enia funkcjonalne. VI. OFEROWANY SYSTEM POWINIEN SPE£NIAÆ WYMAGANIA AKTÓW PRAWNYCH, DO KTÓRYCH PRZESTRZEGANIA ZOBLIGOWANE S¡ ZAK£ADY OPIEKI ZDROWOTNEJ, W SZCZEGÓLNO¦CI USTAW I ROZPORZ¡DZEÑ DOTYCZ¡CYCH: 1. Zak³adów Opieki Zdrowotnej, 2. Rozliczeñ i sprawozdawczo¶ci do NFZ, 3. Rodzaju i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania, 4. Ochrony danych osobowych, 5. Informatyzacji podmiotów realizuj±cych zadania publiczne. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± Wymagania i funkcjonalno¶ci ZSI - Za³±cznik nr 6 do SIWZ i Minimalne parametry techniczno-eksploatacyjne sprzêtu komputerowego - Za³±cznik nr 7 do SIWZ. Wype³nione i podpisane Za³±cznik nr 6 i 7 do SIWZ, wykonawca za³±czy do oferty na potwierdzenie spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ i funkcjonalno¶ci ZSI oraz minimalnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych sprzêtu komputerowego. Zamawiaj±cy wymaga dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich u¿ytkowników, w tym zapewnienia dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych. Zastosowane w specyfikacji okre¶lenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, nale¿y rozumieæ je jako przyk³adowe i rozpatrywaæ ³±cznie z wyrazem "lub równowa¿ny" pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w wy¿ej wymienionych dokumentach.
II.5) G³ówny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
48600000-4 |
48820000-2 |
30213000-5 |
30233000-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-11-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na min. 100.000,00 z³;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, dostawy w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum: jedna dostawa w zakresie pakietu oprogramowania, wykonana w ramach jednego kontraktu, co najmniej o warto¶ci brutto: 50.000,00 z³.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiaj±cy w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy ¿±da przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powy¿ej. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.3. ppkt 1) SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument lub dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 2) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 3) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego - potwierdzaj±cych spe³nianie warunku opisanego przez zamawiaj±cego w Rozdziale I. pkt 5.2 ppkt 2) lit. a) SIWZ.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.1. ppkt 1 SIWZ, zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez wykonawcê innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy, które w wystarczaj±cy sposób potwierdz± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a w je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu - potwierdzaj±cy spe³nianie warunku opisanego przez zamawiaj±cego w Rozdziale I. pkt 5.2 ppkt 3) lit. a) SIWZ;
Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± Wymagania i funkcjonalno¶ci ZSI - Za³±cznik nr 6 do SIWZ i Minimalne parametry techniczno-eksploatacyjne sprzêtu komputerowego - Za³±cznik nr 7 do SIWZ. Wype³nione i podpisane Za³±cznik nr 6 i 7 do SIWZ, wykonawca za³±czy do oferty na potwierdzenie spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ i funkcjonalno¶ci ZSI oraz minimalnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych sprzêtu komputerowego. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowi±zany jest przekazaæ zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (fakultatywnie je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo (fakultatywnie je¿eli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania zamówienia | 25,00 |
okres gwarancji na stacje robocze | 5,00 |
okres gwarancji na serwer bazy danych | 5,00 |
okres gwarancji na serwer sieciowy NAS i monitory | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian tre¶ci niniejszej umowy, w szczególno¶ci w nastêpuj±cym zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Wyst±pienia: - si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy (za si³ê wy¿sz± uznawane bêd± zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klêski ¿ywio³owej, zamieszki, strajki, po¿ar, na które Strony nie maj± wp³ywu), - dzia³añ organów administracyjnych, w zakresie przesuniêcia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmian sposobu lub zakresów wykonania przedmiotu umowy, umo¿liwiaj±cym dalsze prawid³owe wykonanie niniejszej umowy; 2) Wyst±pienia po stronie Zamawiaj±cego braku kompatybilno¶ci urz±dzeñ lub systemów, których zapewnienie le¿y po stronie Zamawiaj±cego, w zakresie przesuniêcia terminów wykonania przedmiotu umowy; 3) Zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa z uwzglêdnieniem zmiany w ca³o¶ciowym wynagrodzeniu Wykonawcy, z zastrze¿eniem, ¿e kwota netto nie ulega zmianie. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie rozliczeñ podatkowych i obowi±zuj±cych stawek podatku VAT maj±cych zwi±zek z niniejszym przedmiotem zamówienia; 4) Nieistotnych zmian do niniejszej umowy, które bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego lub bêd± wynika³y z jego mo¿liwo¶ci p³atniczych, wzglêdnie bêd± dokonane w wa¿nym, uzasadnionym interesie Zamawiaj±cego, a tak¿e zmian zwi±zanych ze zmianami stanu prawnego w trakcie obowi±zywania umowy. 5) Zmiany osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protoko³u odbioru ze strony Zamawiaj±cego lub Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci faktycznie obiektywnych, które uniemo¿liwiaæ bêd± konkretnej osobie wskazanej w niniejszej umowie do realizacji jej uprawnieñ/obowi±zków wynikaj±cych z tej umowy, np.: rozwi±zanie umowy o pracê, choroba, ¶mieræ pracownika, utrata uprawnieñ, itp. 2. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-08-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycz±ca przetwarzania danych osobowych w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespó³ Przychodni Specjalistycznych we W³oc³awku, ul. Szpitalna 6A, 87-800 W³oc³awek; 2) inspektor ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we W³oc³awku, ul. Szpitalna 6A, 87-800 W³oc³awek: telefon numer: 54 41 65 304 lub e-mail: iodo@spzps.com; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Rozbudowê informatycznej sieci komputerowej w SPZPS we W³oc³awku, Nr zamówienia: SPZPS/PN/O/08/2019, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1 Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. 2 Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyñskiej we W³oc³awku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu we W³oc³awku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku."
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI G£ÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw p³ynnych dla samochodów s³u¿bowych i sprzêtu
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podzia³em na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przed³u¿enie serwisów bezpieczeñstwa oraz us³ug wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiaj±cego zapory sieciowej
- Zakup sprzêtu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorz±d - Poprawa cyberbezpieczeñstwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorz±d
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i okre¶lania lekowra¿liwo¶ci (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zaka¿eñ
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.