Ogłoszenie z dnia 2005-11-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Cieszyn: dostawa oleju napędowego, oleju silnikowego, smarów i innych olei Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Cieszynie sp. z o.o., do kontaktów: Wątroba Sebastian, Labza Marcin, ul. Korfantego 23, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8520280, fax 033 8522329, e-mail: pkscn@pkscieszyn.pl, www.pkscieszyn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju napędowego, oleju silnikowego, smarów i innych olei. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Nazwa przetargu nadana przez zamawiającego: dostawa oleju napędowego, oleju silnikowego, smarów i innych olei. kod CPV 230000007 Przetarg podzielony jest na dwie części Część 1 - dostawa oleju napędowego - przedmiotem jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w łącznej ilości szacunkowej 1 818 476 litrów, dostarczona każdorazowo na podstawie zamówienia. - kod CPV 231211002 Jakość dostarczonego paliwa powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Część 2 - dostawa oleju silnikowego, smarów i innych olei - przedmiotem jest sukcesywna dostawa oleju silnikowego smarów i innych olei w ilości szacunkowej: a) olej silnikowy mineralny do silników wysokoprężnych diesla 15 W/40 - 11 000 litrów b) olej przekładniowy 80W/90 - 884 litry c) olej hydrauliczny (przekładnie kier.) - 800 litrów d) smar do łożysk tocznych ŁT 43 -156 kilogramów e) smar do elementów podwoziowych STP - 236 kilogramów dostarczane na podstawie sukcesywnie składanych zamówień - kod CPV 231231006, 231230005, 231236001. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Górna 21, 43-400 Cieszyn. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Tak. - wykorzystanie tych specyfikacji zobowiązywałoby podmiot zamawiający do nabywania produktów niekompatybilnych z urządzeniami już używanymi lub powodowałoby nieproporcjonalne trudności techniczne. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Łączna szacunkowa wartość dostaw: 5 621 561,29 PLN Część 1 - Dostawa oleju napędowego, wartość - 5 560 899,61 PLN Część 2 - Dostawa oleju silnikowego, smarów i innych olei, wartość - 60 661,68 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Data rozpoczęcia zamówienia od 01.01.2006 sukcesywnie do 31.12.2006. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: Część 1 - 100 000 PLN, Część 2 - 1820 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Część 1 - fakturowanie po każdej dostawie, termin płatności 30 dni Część 2 - fakturowanie po każdej dostawie, termin płatności 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawca to zgodnie z art. 2 pkt 11 ustawy osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego ( konsorcjum). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3.spełniają warunki zapisów w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197 poz. 1661), 4. Aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Zobowiązanie do dostarczania paliw zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( dot. Części 1), 6. Inne określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja z banku, w którym dostawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową dostawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. koncesja na obrót paliwami płynnymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2. wykaz wykonanych przez wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie, 3. inne jak w SIWZ. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 203 - 200833 z dnia 20.10.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/ZP/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.12.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew, gotówka. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 19.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa oraz uczestnicy postępowania. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.12.2005, godzina 11:00, PKS w Cieszynie sp. z o.o., ul Korfantego 23, pokój nr 105.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00, 23.12.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sukcesywna dostawa oleju napędowego w łącznej ilości szacunkowej 1 818 476 litrów, dostarczona każdorazowo na podstawie zamówienia. Jakość dostarczonego paliwa powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 3) Zakres lub wartość: szacunkowa wartość zamówienia 5 560 899,61 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00, 23.12.31.00, 23.12.30.00, 23.12.36.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem jest sukcesywna dostawa oleju silnikowego smarów i innych olei w ilości szacunkowej: a) olej silnikowy mineralny do silników wysokoprężnych diesla 15 W/40 - 11 000 litrów b) olej przekładniowy 80W/90 - 884 litry c) olej hydrauliczny (przekładnie kier.) - 800 litrów d) smar do łożysk tocznych ŁT 43 -156 kilogramów e) smar do elementów podwoziowych STP - 236 kilogramów. 3) Zakres lub wartość: szacunkowa wartość zamówienia 60 661,68 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Opieka serwisowa oprogramowania, w tym InfoMedica/AMMS
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Cieszynie przy ul. Katowickiej"
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych 2025-2028
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Zakup oleju napędowego rozliczanego za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla pojazdów służbowych Powiatowego Zespołu Szpitali.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 3 CZĘŚCI
- Dostawa paliwa do samochodów służbowych Biura RPO
- 03/ZP/2025 DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.