To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Sulechów: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
DLA URZĘDU MIEJSKIEGO SULECHÓW
Numer ogłoszenia: 58190 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23892 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA URZĘDU MIEJSKIEGO SULECHÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę artykułów biurowych zgodnie z załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 2a, 2b i 2c. 2. Faktyczna ilość oraz asortyment artykułów zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewni dostawę do siedziby Zamawiającego. Zamawiający będzie mógł odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości artykułów. 3. Zamówienie realizowane będzie do wysokości środków finansowych w budżecie Zamawiającego przeznaczonych na realizację tego zadania, w zależności od oferowanych cen jednostkowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej i/lub częściowej. 5. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 9. Zamawiający nie przewiduje przedpłat na dostawy. Oznaczenie przedmiotu zamówienia zgodnie ze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.82.20.00 - Formularze urzędowe 22.90.00.00 - Różne druki 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.76.41 - Papier termograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 49669.68 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. DRUKPEX Katarzyna Sznajderowska, Lidia Sznajderowska, ul. Jana Pawła II 33, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 49669.68
- Oferta z najniższą ceną: 49669.68 oferta z najwyższą ceną: 49669.68
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie chodnika ul. Różana w Sulechowie
- Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej w Kijach
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- "Dostawa pudeł, teczek, kopert bezkwasowych, opakowań systemu OMINI-BOX oraz transportowych" (BAG-31/25)
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Dostawa druków, formularzy resortowych oraz druków ścisłego zarachowania
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.