eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na ogólne potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku. Nr postępowania przetargowegoG-3710-3/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Białystok:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na ogólne potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku.
Nr postępowania przetargowego: G-3710-3/13

Numer ogłoszenia: 58207 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16879 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Białymstoku, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 665 62 22, faks 085 6656405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na ogólne potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku.
Nr postępowania przetargowego: G-3710-3/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, zalecanych do stosowania przez producenta urządzeń drukujących materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wg opisu ilościowo-asortymentowego określonego w Załączniku nr 1 do siwz lub równoważnych. Za materiał równoważny Zamawiający uznaje każdy materiał spełniający wymagania określone w pkt 2-5.
2. Przez zalecane do używania przez producenta urządzenia drukującego należy rozumieć materiały eksploatacyjne wskazane do stosowania w instrukcji obsługi urządzenia lub innym dokumencie sygnowanym przez producenta urządzenia, których stosowanie nie powoduje wyłączenia, ograniczenia uprawnień gwarancyjnych wystawianych przez producenta urządzenia drukującego.
3. Za fabrycznie nowe uznaje się materiały eksploatacyjne, które w obecnej postaci nie były wcześniej używane, nie podlegały procesowi powtórnego napełnienia czy wymianie jakichkolwiek elementów, w tym elementów podlegających zużyciu.
4. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż określoną w Załączniku nr 1 do siwz (wg oświadczenia producenta, pomiaru wydajności przy 5% zaczernieniu lub wg ISO IEC 19752; na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty (oświadczenia) normy potwierdzające, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada wydajność nie mniejszą od żądanej).
5. W przypadku gdy proponowany materiał eksploatacyjny nie jest oznaczony symbolem, kodem podanym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do siwz (opis przedmiotu zamówienia), do oferty należy dołączyć dokumenty pochodzące od producenta urządzenia drukującego lub autoryzowanych dystrybutorów (oświadczenie, wydruk ze strony internetowej producenta lub autoryzowanego dystrybutora, kopię fragmentu instrukcji obsługi urządzenia itp.), z których wynika, że oferowany materiał eksploatacyjny jest zalecany do stosowania przez producenta urządzenia drukującego w danym urządzeniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU GRAWIT Kinga Pohoska, ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 332520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51653,85

  • Oferta z najniższą ceną: 18181,86 / Oferta z najwyższą ceną: 69716,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.