Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Nowogard: 3/ŻYW/16/17
Numer ogłoszenia: 58213 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nowogard , ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4326600, faks 091 4326604.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD KARNY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 3/ŻYW/16/17.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Mleko w proszku typu Czarnków pełne Kl. I, bez dodatków tłuszczów roślinnych - w ilości 2000 kg; 2) Mleko w proszku typu Bartex pełne Kl. I, z dodatkiem tłuszczów roślinnych - w ilości 600 kg; 3) Mleko w proszku odtłuszczone, PN-A-86024A1:1996. - bez dodatków tłuszczów roślinnych. - w ilości 1000 kg; 4) Twaróg półtłusty Kl. I, o zawartości tłuszczu 15% - w ilości 7500 kg; 5) Twaróg chudy, hermetycznie pakowany, o przedłużonym terminie ważności (kostka 200g) PN-91A-86300 - w ilości 2500 kg, 6) Ser topiony (w opakowaniu 100 g) - w ilości 1200 kg; 7) Ser topiony plasterki (pakowane próżniowo, pojedyncze plasterki w opakowaniu owinięte folią, opakowanie nie większe niż 200g - jednakowa gramatura przy każdej dostawie), PN 66A-86233 - w ilości 150 kg; 8) Kostka topiona (produkt seropodobny, topiony, kostka 100g) PN 66/A-86233 - w ilości 2500 kg; 9) Jogurt naturalny (kubek 300-500g - jednakowa gramatura przy każdej dostawie), PN-83A-86061 - w ilości 450 kg; 10) Jogurt naturalny bez cukru (opakowanie nie mniejsze niż 100g, nie większe niż 150g - jednakowa gramatura przy każdej dostawie), PN-83/A-86061 - w ilości 750 kg; 11) Serek śmietankowy naturalny kanapkowy do smarowania (opakowanie nie mniejsze niż 100g, nie większe niż 150g - jednakowa gramatura przy każdej dostawie), PN-91A-86300 - w ilości 60 kg; 12) Serek bez cukru typu wiejski (kubek 150g), PN-91A-86300 - w ilości 60 kg; 13) Serek homogenizowany różne smaki (opakowanie nie mniejsze niż 100g, nie większe niż 150g) - jednakowa gramatura przy każdej dostawie), PN-91A-86300 - w ilości 50 kg; 14) Ser twardy - w ilości 2200 kg; 15) Śmietana 18% - w ilości 1000 l;.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.22.00 - Ser miękki 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.20.00 - Śmietana .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W TRAKCIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY UMOWY STRONY DOPUSZCZAJĄ ZMIANY CEN W FORMIE ANEKSU DO UMOWY WYŁĄCZNIE W PRZYPADKU ZMIANY STAWKI PODATKU VAT, PRZY CZYM ZMIANIE ULEGNIE WYŁĄCZNIE CENA BRUTTO, CENA NETTO POZOSTANIE BEZ ZMIAN.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.SW.GOV.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD KARNY W NOWOGARDZIE, UL. ZAMKOWA 7, 72-200 NOWOGARD.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 09:00, miejsce: SEKRETARIAT ZAKŁADU KARNEGO W NOWOGARDZIE, UL. ZAMKOWA 7, 72-200 NOWOGARD.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- "(2) Rozbudowa i przebudowa kancelarii Leśnictwa Radosław oraz budowa parkingu wraz rozbiórką budynku gospodarczego przy Nadleśnictwie Nowogard"
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynku" w ramach zadania Wsparcie infrastruktury wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Miejskim nr 1 w Nowogardzie
- Dostawa produktów mrożonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r. roku
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu od 25.08.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.