Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-27
Rzeszów: Konserwacja i usługi serwisowe (w tym naprawy) systemów alarmowych.
Numer ogłoszenia: 58222 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 50 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i usługi serwisowe (w tym naprawy) systemów alarmowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa usługi przeprowadzane celem utrzymania stałej sprawności technicznej m.in. Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, systemów Telewizji Przemysłowej, Systemu Kontroli Dostepu w kompleksach administrowanych przez 34 WOG Rzeszów. Usługi będą dotyczyły nastepujących obiektów wojskowych: - Jednostka Wojskowa 4784 w Rzeszowie - Wojewódzki Sztab Wojskowy w Rzeszowie, - Wojskowa Komenda Uzupełnień w Rzeszowie, Nisku, Jaśle i Sanoku, - Jednostka Wojskowa 3841 w Rzeszowie, - Jednostka Wojskowa 4719 w Rzeszowie, - 21 batalion dowodzenia w Rzeszowie, - Dowództwo 21 BSP w Rzeszowie, - Węzeł Łączności w Rzeszowie, - 133 krt Wysoka Głogowska; - Placówka Żandarmerii Wojskowej w Rzeszowie; - 3 batalion inżynieryjny w Nisku; - 16 batalion saperów w Nisku; - Jednostka Wojskowa 3957 w Jarosławiu; - Jednostka Wojskowa 3928 w Przemyślu - Węzeł Łączności w Przemyślu; Placówka Żandarmerii Wojskowej w Przemyślu; Jednostka Wojskowa 3233 w Żurawicy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 50.66.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wojskowych systemów elektronicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapuie składania ofert przez Wykonawców nie będzie żądał od nich wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. 2. Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia o klauzuli TAJNE wydane przez właściwą służbę ochrony państwa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doswiadczenia, zamawiający żąda by wykazał, że wykonał lub wykonuje w okresie 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi każda po m,in. 50 000,00 zł w w okiektach związanych z bezpieczeństwem państwa, obronnością, użytecznosci publicznej polegającą na konserrwacji i naprawie systemów alarmowych. Zamawiający dokonując oceny spełniania warunku będzie brał pod uwagę wyłacznie wartość usług zrealizowanych w tym celu wykonawcaq w przypadku uslug realizowanych winien oprócz wartości całej usługi także podać wartość usługi zrealaizowanej do dnia składania wniosku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania , że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiającyżąda by wykonawca wykazał: 1. osoby z licencjami zaqbezpieczenia technicznego osób przewidzianych do realizacji zsadania (zgodnie z art. 25 pkt 2 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. z późn. zm.) w tym: - nadzór techniczny - posiadający licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia - minimum dwóch pracowników - serwisant - posiadający licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia - minimum dwóch pracowników; 2. Osoby posiadające ważne kwalifikacje uprawniojącem do eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nieprzekraczającym 1kV. osoby posiadające aktualnne swiadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (Norma Obronna No-04-A004-8). - nadzór techniczny - świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania konserwacji oraz projektow3ania systemów klasy SA3 i SA$ - minimum dwie osoby. - serwisant - świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji systemów klasy SA3 i SA4 - minimum dwie osoby. 4. osoby posidające poswiadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE (zgodnie z paragrafem 15 pkt 7 Rozporządzenia ministra Obrony Narodowej z dnia 2.11.2011 r. w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony w zakresie ochrony informacji niejawnych w jednostkach organizacyjnych podległych MON lub przez niego nadzorowanych Dz.U. Nr 252, poz.1519) 5. Pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnej przez służby ochrony państwa (zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Syg. OIN 5/2011)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia o klauzuli TAJNE wydane przez właściwą służbę ochrony państwa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Zamawiający zaprosi do składania ofert 10 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu dla sporządzenia rankingu w pierwszej kolejności wzięty będzie pod uwagę warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, w postaci zrealizowanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia. W takim przypadku Zamawiający zaprosi do składania ofert 10-ciu wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. Wykonawcy zostaną poddani ocenie na podstawie, której zostaną przyznane im punkty. Zamawiający oceni właściwości wykonawcy w następujący sposób: Za każdą wykonaną (wykonywaną) o wartości minimum 50 000 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności usługę konserwacji i serwisowania systemów alarmowych zostanie przyznany dodatkowo jeden punkt. Jeżeli tak przeprowadzony ranking nie doprowadzi do wyłonienia 10 wykonawców w dodatkowym rankingu będzie brana pod uwagę wartość zrealizowanych usług konserwacji i serwisowania systemów alarmowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. Dokonując rankingu ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie wartość usług zrealizowanych.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4784 ; ul. Krakowska 11B. 35-111 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 08:00, miejsce: pokój nr 1 Jednostki Wojskowej 4784 w Rzeszowie; ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Opis sposobu przygotowania Wniosku o dopuszczenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (dalej: Wniosku): a. wykonawca powinien złożyć tylko jeden wniosek b. wraz z Wnioskiem powinny być złożone oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami Sekcji III.4 ogłoszenia o zamówieniu pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo do podpisania wniosku (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy. c. wniosek powinien być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy d. wniosek powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, każdy dokument składający się na wniosek powinien być czytelny e. każdy dokument składany wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski f. każda poprawka w treści wniosku, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, itd. powinno być podpisane przez wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione g. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania; Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy i zaadresowane następująco: Jednostka Wojskowa 4784 w Rzeszowie, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12 pokój nr 1) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego na: Konserwacja i usługi serwisowe (w tym naprawy) systemów alarmowych h. Zamawiający zwraca się z prośbą o dołączenie do wniosku nośnika pamięci (płyty CD, DVD lub pendrive),na którym zapisany będzie czarno-biały skan całego wniosku w jednym pliku, w formacie PDF, o jakości zapewniającej dobrą czytelność na ekranie komputera oraz po sporządzeniu wydruku (rozdzielczość200-300dpi).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy pomp insulinowych.
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Zakup wraz z dostawą frezarki CNC i frezów - zamówienie z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- "Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku bazy magazynowej i stolarni ZKnW przy ul. Lindego 5 w Krakowie"
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Budowa instalacji systemu sygnalizacji pożaru wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym w Zamku Grodno w miejscowości Zagórze Śląskie
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.