Ogłoszenie z dnia 2020-09-08
Ogłoszenie nr 582267-N-2020 z dnia 2020-09-08 r.
Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice: Przebudowa drogi powiatowej nr 1264K w km od 2+947,00 do km 3+075,50 wraz z budową obiektu mostowego w miejscowości Rzędowice, Powiat Proszowicki.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Kancelaria Zamówień PublicznychPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice, krajowy numer identyfikacyjny
35157064200000, ul.
Jakubowice 75
,
32-100
Proszowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
123 862 013, e-mail
zdp-proszowice@o2.pl, faks
123 862 013.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zdp.proszowice.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zdp.proszowice.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pomocą poczty polskiej zgodnie z siwz
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice z/s w Jakubowicach Jakubowice 75, 32-100 Proszowice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1264K w km od 2+947,00 do km 3+075,50 wraz z budową obiektu mostowego w miejscowości Rzędowice, Powiat Proszowicki.
Numer referencyjny:
ZDP/03/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1264K w km od 2+947,00 do km 3+075,50 wraz z budową obiektu mostowego w miejscowości Rzędowice, Powiat Proszowicki. Charakterystyka drogi i istniejącego mostu Istniejące zagospodarowanie w zakresie inwestycji stanowi obszar drogi powiatowej nr 1264K w miejscowości Rzędowice od km 2+947,00 do km 3+075,50 wraz z mostem na potoku Ścieklec. Przeprowadza on drogę powiatową nad przeszkodą, którą stanowi potok Ścieklec. Droga powiatowa nr 1264K w zakresie inwestycji jest drogą jednojezdniową, dwukierunkową o dwóch pasach ruchu o szer. 3,60-4,80 m klasy L. Istniejący obiekt to obiekt jednoprzęsłowy swobodnie podparty o konstrukcji stalowej belkowej z pomostem drewnianym. Ustrój nośny składa się z 4 belek dwuteowych 1550 w rozstawie osiowym 1,17 m długość ustroju nośnego ok 14,80m. Podpory obiektu stanowią płyty drogowe. Belki ustroju nośnego oparte są bezpośrednio na płytach. Charakterystyka ogólna Planowane przedsięwzięcie polega na rozbudowie odcinka drogi powiatowej nr 1264K na odcinku od km 2+947,00 do km 3+075,50 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu nad potokiem Ścieklec. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1264K na dojazdach do obiektu wynika z korekty niwelety na dojazdach do obiektu mostowego, związanej z rozbiórką i budową nowego mostu oraz dostosowaniem parametrów drogi do klasy L. Projektuje się obiekt monolityczny, jednoprzęsłowy, wolnopodparty o konstrukcji płytowo-belkowej z dwoma sprężonymi dźwigarami głównymi opartymi na żelbetowych podporach. Zakres robót objętych zamówieniem: * Organizacja zaplecza technicznego i jego likwidacja; * Roboty ziemne - korytowanie pod konstrukcję nawierzchni, profilowanie skarp, wykopy pod fundamenty i podpory mostu, dojazdy, odwodnienia; * Wykonanie pali mostu nowego; * Montaż i demontaż rusztowań i deskowań - fundamenty, podpory, ustrój nośny, kapy; * Montaż zbrojenia - fundamenty, podpory, ustrój nośny, kapy, płyty przejściowe; * Betonowanie - fundamenty, podpory, ustrój nośny, kapy, płyty przejściowe; * Montaż elementów prefabrykowanych - przepusty; * Roboty izolacyjne - fundamenty, płyty przejściowe, płyta pomostowa, podpory; * Montaż łożysk - podpory; * Wykonanie dylatacji na obiekcie; * Roboty związane z demontażem i rozbiórką wyposażenia obiektu istniejącego - na pomoście i dojazdach; * Roboty związane z rozbiórką elementów dróg i rozbiórką istniejącej nawierzchni - dojazdy do obiektu, na pomoście obiektu; * Roboty związane z rozbiórką konstrukcji istniejącego obiektu; * Roboty związane z wykonaniem podbudowy jezdni - dojazdy do obiektu nowego; * Roboty związane z wykonaniem nawierzchni drogowej (układanie warstw nawierzchni, wałowanie) - dojazd do obiektu i pomost obiektu nowego. Warstwę ścieralną na moście i dojazdach należy wykonać z SMA 11 S; * Montaż elementów ulic: montaż krawężników, obrzeży, odwodnienia, itp.; * Montaż wyposażenia obiektu: montaż balustrad, krawężników, odwodnienia - pomost; * Rozbiórka i budowa umocowania - skarpy, koryto rzeki; * Sprężenie ustroju nośnego - obiekt; * Wykonanie oznakowania na czas przebudowy - dojazd do obiektu, objazd - wykonanie projektu po stronie Wykonawcy; * Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - odcinki drogi na dojazdach, pomost obiektu. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: ? Wykonawca zapewni bezpieczne użytkowanie istniejącego odcinka drogi od czasu podpisania umowy do czasu zakończenia robót budowlanych. ? Wykonawca będzie odpowiedzialny za utrzymanie i bezpieczeństwo ruchu drogowego w tym pieszych na terenie budowy oraz na trasie objazdu. ? Wykonawca zapewni ciągłość ruchu nad DP 1264K, w oparciu o wykonany we własnym zakresie i własnym kosztem projekt tymczasowej organizacji ruchu. Projekt ten Wykonawca uzgodni z wszelkimi instytucjami. W oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu Wykonawca wykona, będzie utrzymywał i zlikwiduje objazd. ? Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: - pozyskaniem niezbędnych opinii i decyzji dot. tymczasowej organizacji ruchu, - ewentualnym czasowym wykorzystaniem dróg objazdowych, - ewentualnymi roszczeniami odszkodowawczymi za zniszczenie dróg objazdowych i wykorzystywanych jako objazd przez transport związany z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, - ewentualną naprawą dróg lokalnych wykorzystywanych jako objazd, - ewentualnym pozyskaniem terenu na czas prowadzenia robót. ? Wykonawca wykona docelową organizację ruchu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane docelową organizacją ruchu. ? Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót powinna zapewnić możliwość przejazdu pojazdów o nośności minimum jak po istniejącym odcinku drogi. Wykonawca na czas robót utrzyma ciągłość ruchu dla pieszych o szerokości użytkowej min. 1,2m na realizowanym całym odcinku drogi powiatowej. Sposób umożliwienia ruchu pieszych leży w gestii wykonawcy, a koszty z tym związane należy uwzględnić w cenie ofertowej zamówienia w pozycjach nr 40 i 41 kosztorysu ofertowego. Wszelkie prace z tym związane wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i prawnymi oraz w przypadku konieczności pozyska na własny koszt i ryzyko wszelkie wymagane opinie, uzgodnienia i decyzje. ? Zgodnie z przepisami prawa § 8 ust. 6 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 23.09.2003 r. - Dz. U. nr 177 poz. 1729 z dn. 14.10.2003 r., wdrożona zastępcza tymczasowa organizacja ruchu drogowego na czas robót winna między innymi zabezpieczyć potrzeby społeczności lokalnej. W związku z tym projekt tymczasowej organizacji ruchu wymaga akceptacji lokalnych terenowych władz. W konsekwencji warunkiem zatwierdzenia do realizacji każdego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych konstrukcyjnych i drogowych jest dołączenie do projektu pozytywnych jego uzgodnień to jest między innymi ze strony władz gminnych. ? Przedmiot zamówienia zgłoszony przez Wykonawcę do odbioru końcowego musi spełniać warunek jego gotowości technicznej, formalno-prawnej i użytkowej do celów którym ma służyć i winien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa, w tym Prawa Budowlanego oraz winien być wykonany zgodnie z umową. Koszty i starania w tym zakresie ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego zawartą z Zamawiającym umową. ? Wszelkie odpady pochodzące z rozbiórki odcinka drogi a nie nadające się do dalszego użycia Wykonawca zagospodaruje i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Koszt ten uwzględniony będzie w cenie ofertowej. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. ? Materiały pochodzące z rozbiórki, nadające się do dalszego użycia (dźwigary stalowe - belki dwuteowe) a niewykorzystane do innych robót, należą do Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo przed zagospodarowaniem materiałów ustali z Inspektorem nadzoru inwestorskiego rodzaj i ilość użytecznych materiałów z rozbiórki, które Wykonawca na własny koszt odwiezie do siedziby Zamawiającego. ? Do odbioru końcowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kompletny Operat Kolaudacyjny w dwóch egzemplarzach, zawierający m.in.: umowę, ofertę, harmonogram, wykaz elementów rozliczeniowych, protokół przekazania placu budowy, recepty, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, rozliczenie finansowe, oświadczenia kierownika budowy zgodnie z Prawem Budowlanym, inwentaryzację powykonawczą geodezyjną (sytuacja, przekrój poprzeczny, profil podłużny). ? Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy i objazdu. W przedmiarze robót zostały podane materiały, z których należy wykonać niniejsze zamówienie. Zamawiający dopuszcza użycie innych materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych. W takim przypadku, Wykonawca przedstawi dokumenty, z których wynikać będzie równoważność parametrów.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45221111-3 |
45111000-8 |
45233120-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu.
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1.500 000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu.
1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację minimum 2 robót budowlanych w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) każda robota budowlana oraz załączyć dowody (min. 2 dowody) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
2. Wykonawca musi dysponować zespołem osób posiadających kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, w skład którego wchodzi:
* kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń, posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień), jako kierownik budowy, w tym pełnienie nadzoru (kierowanie budową) nad co najmniej dwiema inwestycjami związanymi z budową obiektu/ów mostowych (przez obiekt mostowy rozumie się most, wiadukt, kładkę o rozpiętości w świetle podpór minimum 10 m), o wartości nie mniejszej niż 1.500 000,00 zł brutto każda, w ciągu ostatnich pięciu lat przed datą składania ofert;
* kierownik robót, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień), jako kierownik budowy lub kierownik robót w ww. specjalności,
* geodeta posiadający uprawnienia w zakresie: geodezyjna obsługa inwestycji , który posiada doświadczenie: obsługa geodezyjna co najmniej dwóch kontraktów obejmujących roboty mostowe w ciągu ostatnich pięciu lat przed datą składania ofert;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia ww. funkcji.
Zamawiający uzna wymagane uprawnienia budowlane określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 ze zm.) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2018, poz. 1202, ze zmianami). Zamawiający uzna również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający uzna wymagane uprawnienia geodezyjne określone w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2101 ze zm.) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający uzna również wymagane uprawnienia geodezyjne nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - realizację minimum 2 robót budowlanych w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) każda robota budowlana oraz załączyć dowody (min. 2 dowody) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (załącznik nr 5);
b) Dowody określające czy roboty budowlane, o których mowa w pkt.1) zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.500.000,00 złotych. (Jeśli data ważności dokumentu ubezpieczenia upływa przed dniem zakończenia przedmiotowej umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy dokument w celu zachowania ciągłości ubezpieczenia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zgodnie z siwz
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI PROSZOWICE
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na 2025r. - cz. 6 i cz. 8
- Świadczenie dla Gminy Proszowice usługi transportowej w ramach przewozów regularnych autobusami na liniach komunikacyjnych o charakterze użyteczności publicznej w 2025r.-Proszowice-Żębocin-Jakubowice
więcej: przetargi PROSZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.