Ogłoszenie z dnia 2005-11-03
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Opole: Usługi, zimowego utrzymania dróg krajowych nr A4. 45. 46, 88, 94 na terenie Rejonu Opole Oddziału GDDKiA w Opolu w sezonach 2005/2006 - zadanie (część) 1 , zadanie(część) 2 i zadanie(część) 3 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: Stanisław Bukowy, ul. Niedziałkowskiego, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl, www.opole.gddkia.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 16. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: Tak. 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi, zimowego utrzymania dróg krajowych nr A4. 45. 46, 88, 94 na terenie Rejonu Opole Oddziału GDDKiA w Opolu w sezonach 2005/2006 - zadanie (część) 1 , zadanie(część) 2 i zadanie(część) 3. 5) Krótki opis: - zadanie 1-usługi zimowego utrzymania jezdni i utwardzonych poboczy w ciągu dk nr A4 (Prądy-Dąbrówka ),nr 45 (Dąbrówka - gr.m.Opola ) i 46 (Prądy-gr. m.Opola ),o łącznej długości ok. 46,9 km; -zadanie 2- usługi zimowego utrzymania jezdni i utwardzonych poboczy w ciągu dk nr 88 (Strzelce Op.-Nogowczyce ),nr 94 (gr. m.Opola - gr. woj. śląskiego)), o łącznej długości ok. 43,7 km; - zadanie 3 - usługi zimowego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych przy dk nr 45 , 46 i 94 na pow. ok. 4898 m2. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 464.494,88 zł ( 3.566.961,22 zł )
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 Restal sp. z o.o., do kontaktów: Tomasz Burzyński, ul. Żerkowicka 1 A, 45-838 Opole, woj. Polska, tel. +48 77 457-38-35, fax +48 77 457-38-36. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 272500.00 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 REMONDIS Opole sp. z o.o., do kontaktów: Wiesław Derkacz, Al. Przyjaźni 9, 45-573 Opole, woj. Polska, tel. +48 77 453-62-62, fax +48 77 451-39-41. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 326032.00 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA-O/Op-8-417/09/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 23.10.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 2 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 159 - 159176 z dnia 19.08.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: Dla zadania nr 3 postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - ze względu na niezłożenie żadnej oferty. 8) Data wysłania ogłoszenia: 26.10.2005
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą płynów infuzyjnych
- Dostawa oprogramowań biurowych Microsoft 365 Business Standard oraz Microsoft Office Home & Business 2021 lub dostawa innych równoważnych oprogramowań biurowych
- Zakup, dostawa, uruchomienie, wdrożenie (konfiguracja) stosu przełączników rdzeniowych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa wraz z dystrybucją energii elektrycznej
- Zakup i dostawa aparatów USG wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi urządzenia dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa mebli biurowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY NIEMCZA W SEZONIE 2024/2025
- Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Suchedniów oraz Skarżysko Kościelne w sezonie zimowym 2024/2025
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, ul. gen. Mariusza Zaruskiego 2
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.