eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ciągu drogowego ulic Brzozowej, Siewnej i Długiej oraz wiaduktu kolejowego nad ulicą Brzozową w Ostrowie Wielkopolskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Ostrów Wielkopolski: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ciągu drogowego ulic Brzozowej, Siewnej i Długiej oraz wiaduktu kolejowego nad ulicą Brzozową w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 58248 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22500 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ciągu drogowego ulic Brzozowej, Siewnej i Długiej oraz wiaduktu kolejowego nad ulicą Brzozową w Ostrowie Wielkopolskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ciągu drogowego ulic Brzozowej, Siewnej i Długiej oraz wiaduktu kolejowego nad ulicą Brzozową w Ostrowie Wielkopolskim. I. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad: 1. Przebudową ul. Brzozowej na odcinku ok. 0,525km (wykonanie dwukierunkowej jezdni bitum. z jednoczesnym obniżeniem niwelety ulicy w miejscu przebudowy wiaduktu) wraz z: 1) wydzieleniem ciągu pieszo-rower., wykonaniem pasa zieleni (oddzielenie ciągu pieszo-rower od jezdni), przebudową i budową chodników i zjazdów, budową drogi dojazdowej (tut. obsługa posesji zlokalizowanych w obrębie istniejącego zjazdu), wprowadzenie oznakowania drogowego, wykonane barier betonowych, barieroporęczy i balustrad, 2) przebudową odwodnienia: budowa kanalizacji deszczowej, przebudowa przepustu w ciągu rowu melioracji szczegółowej oraz budowa zasilania pompowni wód deszczowych EPS, 3) przebudową linii oświetleniowej, 2. Przebudową wiaduktu kolejowego położonego w ciągu ul. Brzozowej wraz z przebudową przejazdu drogowego pod torami. 3. Przebudową nawierzchni jezdni ul. Siewnej w na odcinku 0,497 km wraz odtworzeniem i uzupełnieniem oznakowania drogowego oraz budową 2 sygnalizacji świetlnych. 4. Rozbudową ul. Długiej o długości 0,333km wraz z wykonaniem ścieżki rowerowej, chodnika, zjazdów oraz kanalizacji deszczowej. 5. Uszynieniem konstrukcji stalowej (ochrony przeciwporażeniowej wiaduktu), usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, linii kablowej SRK (sterowania ruchem kolej.) - w obszarze ul. Brzozowej, 6. Usunięciem kolizji z istniejącymi urządzeniami telekomunikacyjnej - w obszarze ul. Długiej. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót , wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, 4. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5. wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 6. żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenie bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 8. kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, 9. kontrola wykonania i sprawdzenia dokumentacji powykonawczej, 10. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, 11. sprawdzenie dokumentów testowych wbudowanych materiałów łącznie z atestami CE, 12. skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. III. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. dot. ul. Siewnej: a) projekt branży drogowej (załącznik nr 9), b) projekt docelowej organizacji ruchu (branża drogowa) (załącznik nr 10), c) projekt branży elektrycznej - sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic Siewnej, Brzozowej, Staroprzygodzkiej (załącznik nr 11), d) projekt branży elektrycznej - sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic Siewnej, Rataja, Zębcowskiej (załącznik nr 12), e) projekt organizacji ruchu - sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic Siewnej, Brzozowej, Staroprzygodzkiej (załącznik nr 13), f) projekt organizacji ruchu - sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic Siewnej, Rataja, Zębcowskiej (załącznik nr 14), g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży drogowej (załącznik nr 15), h) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sygnalizacji świetlnych (załącznik nr 16), 2. dot. ul. Długiej: a) projekt branży sanitarnej (załącznik nr 17), b) projekt branży telekomunikacyjnej (załącznik nr 18), c) projekt branży drogowej (załącznik nr 19), d) projekt docelowej organizacji ruchu (załącznik nr 20), e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot branży sanitarnej, drogowej (załącznik nr 21), f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży telekomunikacyjnej (załącznik nr 22), 3. dot. ul. Brzozowej. a) projekt zagospodarowanie terenu (załącznik nr 23), b) projekt branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa (załącznik nr 24), c) projekt branży drogowej (załącznik nr 25), d) projekt branży mostowej - wiadukt (załącznik nr 26), e) projekt branży mostowej - przepusty (załącznik nr 27), f) projekt branży telekomunikacyjnej (załącznik nr 28), g) projekt branży elektrycznej - zasilanie przepompowni (załącznik nr 29), h) projekt branży elektrycznej - sieć SN (załącznik nr 30), i) projekt branży elektrycznej - oświetlenie (załącznik nr 31), j) projekt branży elektrycznej - urządzenia SRK (załącznik nr 32), k) projekt branży elektrycznej - uszynienie konstrukcji stalowej (załącznik nr 33), l) projekt wycinki drzew (załącznik nr 34), m) projekt docelowej organizacji ruchu (załącznik nr 35), n) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży drogowej, sanitarnej, mostowej, elektrycznej i telekomunikacyjnej (załącznik nr 36). 4. Przedmiar robót - załącznik nr 37.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Przebudowa ciągu drogowego ulic Brzozowej, Siewnej i Długiej oraz wiaduktu kolejowego nad ulicą Brzozową w Ostrowie Wielkopolskim współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONY Sp. z o.o., ul. Bonin 28/20, 60-658 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86131,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189420,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.