eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPlacu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 53 przy ul. Rudzkiej 6

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Warszawa: Placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 53 przy ul. Rudzkiej 6
Numer ogłoszenia: 58251 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46173 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 53 przy ul. Rudzkiej 6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie. W ramach zadania wykonawca powinien zgodnie z programem wykonać: a) projekt budowlano wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 ( Dz. U. z 2013 poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych) w dwóch egzemplarzach i uzgodnienie dokumentacji projektowej z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót, b) roboty budowlane polegające w szczególności na: - demontażu istniejących urządzeń zabawowych i rekreacyjnych, - montażu odpowiednio dobranego wyposażenia placu zabaw uwzględniającego urządzenia zabawowe dla najmłodszych dzieci (w wielu 6-7 lat) z uwzględnieniem ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, - wykonaniu nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami zabawowymi, zapewniającej amortyzację upadku oraz zachowanie stref bezpiecznego upadku, - zagospodarowaniu terenu: wykonaniu stref - komunikacyjnej i zielonej (pod trawniki), - zinwentaryzowaniu istniejącej zieleni na terenie tworzonego placu zabaw pod kątem jej zagospodarowania (pozostawienie, wycinka, przesadzenie, pielęgnacja). W przypadku konieczności wycinki drzew, Zamawiający ponosi ewentualne opłaty administracyjne, - wykonaniu i montażu tablicy informacyjnej według wzoru System identyfikacji wizualnej oznaczania wykonanych zadań w ramach budżetu partycypacyjnego c) pełnienie nadzoru autorskiego KLAUZULE SPOŁECZNE: skierowanie do realizacji umowy w okresie prowadzenia robót budowlanych, zatrudnionego na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, majstra do prowadzenia i nadzorowania robót objętych umową, stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz.2164). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-użytkowy opracowany przez Izabellę Krawczyk, działającą pod firmą Kosztorysy, mgr inż. Izabella Krawczyk (zał. nr 1 do Ogłoszenia). Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania Umowy do dnia 31.08.2016 r. Rozpoczęcie robót budowlanych może nastąpić najwcześniej od dnia 20.06.2016 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUREL s.c. M.Zielińska, A.Zieliński, ul. Rolnicza 304, 05-092 Dziekanów Polski, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140022,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170727,98

  • Oferta z najniższą ceną: 170727,98 / Oferta z najwyższą ceną: 170727,98

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.