eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej wybranych źródeł informacji o Funduszach Europejskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Warszawa: Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej wybranych źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Numer ogłoszenia: 58271 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego , ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 461 30 00, faks 0-22 461 33 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mrr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej wybranych źródeł informacji o Funduszach Europejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej wybranych źródeł informacji o Funduszach Europejskich. Zamówienie udzielane jest w dwóch częściach: część I - Informacyjno-reklamowa część II - Pozycjonowanie i Link sponsorowany szacowana wielkość zamówienia 508196 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy oraz: a) w okresie ostatnich trzech lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) należycie wykonali, a w przypadku usług wykonywanych w sposób okresowy lub ciągły należycie wykonują, co najmniej 3 usługi polegające na przygotowaniu i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej w internecie o wartości 200.000 zł brutto każda (w przypadku ubiegania się o udzielenie części I zamówienia), b) dysponują lub będą dysponować zespołem wykwalifikowanych pracowników, składającym się z co najmniej trzech osób, z których każda posiada co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie planowania i realizowania kampanii informacyjno-promocyjnych w Internecie (w przypadku ubiegania się o udzielenie części I zamówienia), c) w okresie ostatnich trzech lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) należycie wykonali, a w przypadku usług wykonywanych w sposób okresowy lub ciągły należycie wykonują, co najmniej 3 usługi polegające na pozycjonowaniu i prowadzeniu linków sponsorowanych na globalnych platformach wyszukiwarkowych, o wartości 80.000 zł brutto każda (w przypadku ubiegania się o udzielenie części II zamówienia), d) dysponują lub będą dysponować zespołem wykwalifikowanych pracowników, składającym się z co najmniej trzech osób, z których każda posiada co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie planowania i realizowania usług pozycjonowania i linków sponsorowanych (w przypadku ubiegania się o udzielenie części II zamówienia). 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa w rozdziale V SIWZ. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wraz z ofertą muszą złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania), b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przygotowaniu i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej w internecie o wartości 200.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do każdej usługi wskazanej w wykazie należy dołączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie (dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale III ust. 1 lit a). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na pozycjonowaniu i prowadzeniu linków sponsorowanych na globalnych platformach wyszukiwarkowych, o wartości 80.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do każdej usługi wskazanej w wykazie należy dołączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie (dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale III ust. 1 lit c). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), d) wykazu co najmniej trzech osób, z których każda posiada co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie planowania i realizowania kampanii informacyjno-promocyjnych w Internecie, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności (dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale III ust. 1 lit b); sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), e) wykazu co najmniej trzech osób, z których każda posiada co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie planowania i realizowania usług pozycjonowania i linków sponsorowanych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności (dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale III ust. 1 lit d); sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Łącznie z ofertą Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje ale będzie dysponować osobami zdolnymi wykonać zamówienie, o których mowa w rozdziale IV SIWZ, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ul. Wspólna 2/4 pok. 2108, 00-926 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Ministerstwa Rozwoju Regionalnego przy ul. Wspólnej 2/4 pok. 0001, 00-926 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Pomoc Techniczna.04.01.00-00-029/08.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Informacyjno-reklamowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadaniem Wykonawcy jest opracowanie i przeprowadzenie informacyjno-promocyjnej kampanii w Internecie o minimalnym zasięgu łącznym co najmniej 50 procent grupy docelowej. szacowana wielkość zamówienia 508196 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.34.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Sposób przeprowadzenia kampanii reklamowej - 70

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozycjonowanie i Link sponsorowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług pozycjonowania Portalu Fundusze Europejskie www.funduszeeuropejskie.gov.pl na pierwszej stronie wynikowej (pozycje 1-10) serwisu wyszukiwawczego Google.pl oraz rejestracji Portalu Fundusze Europejskie www.funduszeeuropejskie.gov.pl w katalogach krajowych i zagranicznych 2. Prowadzenie kampanii linku sponsorowanego dla Portalu Fundusze Europejskie www.funduszeeuropejskie.gov.pl w serwisie wyszukiwawczym Google.pl szacowana wielkość zamówienia 508196 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.34.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.