Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Gdańsk: Usługę przeprowadzenia działań promocyjno-informacyjnych (kampania banerowa oraz pozycjonowanie) portalu internetowego www.gdanskconvention.pl w Internecie
(ZP/03/10/GOT - GCB)
Numer ogłoszenia: 58287 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańska Organizacja Turystyczna , ul. Heweliusza 29, 80-861 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 305 70 80, faks 0-58 301 66 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdanskconvention.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę przeprowadzenia działań promocyjno-informacyjnych (kampania banerowa oraz pozycjonowanie) portalu internetowego www.gdanskconvention.pl w Internecie (ZP/03/10/GOT - GCB).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia działań promocyjno-informacyjnych (kampania banerowa oraz pozycjonowanie) portalu internetowego www.gdanskconvention.pl (zwanym dalej portalem GCB) w internecie w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2011 roku. 2. W ramach kampanii banerowej oraz pozycjonowania portalu GCB Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację następujących działań: Działanie I - sporządzanie analiz i raportów. Działanie II - optymalizacja portalu www.gdanskconvention.pl pod kątem najpopularniejszej wśród polskich Użytkowników - pod względem liczby zapytań - wyszukiwarce internetowej. Działanie III - poprawa naturalnej (organicznej) pozycji portalu www.gdanskconvention.pl w najpopularniejszej wśród polskich Użytkowników - pod względem liczby zapytań - wyszukiwarce internetowej. Działanie IV - prowadzenie kampanii reklamowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Rozdział 1 - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej trzy kampanie promocyjno-informacyjnych (kampanie banerowe, pozycjonowanie) portalu internetowego za pomocą Internetu, z czego: a) co najmniej jedna kampania trwała nieprzerwanie co najmniej 1 rok oraz b) co najmniej dwie kampania o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług). Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie zgodności złożonego wykazu usług, o którym mowa w Rozdziale 3, ust. 1 pkt 2 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem wykwalifikowanych pracowników, składającym się z co najmniej dwóch osób, z których jedna posiada: a) co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie planowania i realizowania kampanii informacyjno-promocyjnych w Internecie b) co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie usług pozycjonowania i linków sponsorowanych. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie zgodności złożonego wykazu osób, o którym mowa w Rozdziale 3, ust. 1 pkt.3 SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin przygotowania planu strategii marketingowej - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy PZP przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień zawartej umowy z wyłonionym Wykonawcą: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy zmiana wynika z winy lub na wniosek Zamawiającego; 2) zmiany osób wymienionych w umowie, przy pomocy których Zamawiający lub Wykonawca realizują zamówienia (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe). 2.Wszelkie zmiany treści zawartej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 1 z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdanskconvention.pl w zakładce Projekty
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdańska Organizacja
Turystyczna ul. Długi Targ 28/29 80-830 Gdańsk, piętro I
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 15:00, miejsce: Gdańska Organizacja Turystyczna - sekretariat piętro I ul. Długi Targ 28/29 80-830 Gdańsk. Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest częścią projektu _Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza_, realizowanego przez Gdańską Organizację Turystyczną - Gdańsk Convention Bureau (dalej GCB), a dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług informacyjno-promocyjnych o PR HE w środkach masowego przekazu i/lub mediach i/lub Internecie i/lub różnego rodzaju nośnikach reklamowych, w tym publikacja artykułów o PR HE
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej upowszechniającej pozaszkolne formy kształcenia, zwłaszcza w obszarze STEM, na przykładzie astronomii i astronautyki (...)
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn.: Rozbudowa DW 768 Kazimierza Wielka - gr. Województwa etap I na odc. od km 54+900 do km 61+341
- Wykonanie oraz dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych projektów stypendialnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2024-2025 oraz "Lubelska kuźnia talentów"
- Produkcja i emisja spotu radiowego na temat Międzynarodowych Targów Pracy pt. "With EURES to Europe!" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem województwo dolnośląskie.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.