To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 58298 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej gminnej oraz budowa niezbędnych zjazdów na drogę powiatową w m. Ługów z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego - kanalizacją deszczową poprzez drogę powiatową do istniejącej kanalizacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 29132-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, krajowy numer identyfikacyjny
97077053400000, ul.
Rynkowa
2,
66-200
Świebodzin, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
684 750 916, faks
684 750 916, e-mail
zp@um.swiebodzin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej gminnej oraz budowa niezbędnych zjazdów na drogę powiatową w m. Ługów z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego - kanalizacją deszczową poprzez drogę powiatową do istniejącej kanalizacji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BiZP.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej gminnej oraz budowa niezbędnych zjazdów na drogę powiatową w m. Ługów z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego - kanalizacją deszczową poprzez drogę powiatową do istniejącej kanalizacji. Zakres zamówienia określają granice działek o nr ewid. 310/3; 310/6; 311; 310/1; 258 obręb 0012 Ługów, jednostka ewid. Świebodzin-obszar wiejski, gmina Świebodzin. Przebudowywana droga obecnie posiada nawierzchnię gruntową miejscami utwardzoną kruszywem i gruzem. Wzdłuż pasa drogowego zlokalizowane są posesje z zabudowaniami mieszkalnymi i gospodarczymi, do posesji prowadzą zjazdy z kruszywa naturalnego i łamanego. Na drogę gminną, wewnętrzną prowadzą dwa zjazdy z drogi powiatowej nr 1242F. Droga powiatowa posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości 6,0 m. W pasie drogowym drogi gminnej i powiatowej znajdują się słupy teletechniczne oraz słupy elektroenergetyczne, na których są zamontowane oprawy oświetleniowe. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: - ręczne karczowanie drzew, - mechaniczne karczowanie pni, - roboty rozbiórkowe nawierzchni betonowych, - roboty ziemne, - podbudowy, - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 2 215 m2, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 67 m2, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 40 m2, - odtworzenie istniejących nawierzchni z kostki brukowej betonowej z rozbiórki - ok. 25 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z płyt betonowych - ok. 6 m2, - plantowanie skarp - ok. 186 m2, - humusowanie i obsianie skarp trawą - ok. 55 m2, - umocnienie skarp betonowymi płytami ażurowymi - ok. 55 m2, - ręczne malowanie oznakowania poziomego - ok. 3 m2, - ustawianie znaków pionowych - 4 szt., - ustawienie balustrady U-11a koloru żółtego - ok. 19 m, - ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm - ok. 361 m, - ustawienie krawężników betonowych obniżonych o wym. 15x22 cm - ok. 517 m, - ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wym. 15x22 cm - ok. 119 m, - ustawienie krawężników betonowych z rozbiórki wystających - ok. 3 m, - ustawienie oporników betonowych o wym. 12x25 cm - ok. 34 m, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm - ok. 61 m, - ustawienie obrzeży betonowych z rozbiórki - ok. 3 m, - rozbiórka rurociągu i demontaż studni rewizyjnych, - kanały z rur PVC-U O315 mm SN8 - ok. 352 m, - kanały z rur PVC-U O160 mm SN8 - ok. 53 m, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych O1000 mm - 15 szt., - studzienki kanalizacyjne O425 mm - 2 szt., - studzienki ściekowe betonowe O500 mm - 12 kpl. - rury ochronne z HDPE O200 mm - ok. 15,5 m, - rury ochronne z HDPE O400 mm - ok. 34,5 m, - rury ochronne dwudzielne typu AROT O110 mm - ok. 129,5 m, - regulacja pionowa studzienek - włazy kanałowe i zawory wodociągowe - 23 szt., - układanie kabli - ok. 170 m, - montaż słupów oświetleniowych z wysięgnikami - 5 szt., - montaż opraw oświetleniowych - 6 szt., - montaż szafy sterowniczej oświetlenia zewnętrznego. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 167/2016 z dnia 10 czerwca 2016 r. i projekcie budowlano-wykonawczym, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe "SYSTEM A" Antoni Przybylski z Gorzowa Wlkp. oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. 3.Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b)uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) wprowadzenia organizacji ruchu w pasie drogi powiatowej, i) uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego z kosztami zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej, j) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 zł, k) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, l) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, m) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, n) zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskania decyzji o braku sprzeciwu PINB w terminie 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233140-2,
45232130-2,
45316110-9,
71354000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT981122.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 804393.94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Modernizacja podwórka przy ul. 30-go Stycznia 12 w Świebodzinie wraz z odwodnieniem
- Wytworzenie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie tablic rejestracyjnych
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.