Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-17
Kamionka: Zakup sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce
Numer ogłoszenia: 58305 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce , Kozłówka, 21-132 Kamionka, woj. lubelskie, tel. 081 8528300, faks 081 8528350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzamoyskich.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce obejmujący w szczególności:1.serwer aplikacji i baz danych z systemem operacyjnym, systemem bazodanowym i oprogramowaniem antywirusowym oraz firewall dla 10 klientów - 1 zestaw; 2.cztery zestawy komputerowe z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, w tym: dwa z oprogramowaniem graficznym i zasilaczami awaryjnymi, nagrywarkami oraz jeden z drukarką laserową w tym: 2.1.zestaw komputerowy z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym, zasilaczem awaryjnym oraz nagrywarką; 2.2.zestaw komputerowy z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym, firewall, zasilaczem awaryjnym, nagrywarką oraz drukarką laserową; 2.3.zestaw komputery z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i graficznym, antywirusowym, firewall , zasilaczem awaryjnym, nagrywarką typu M-DISK - 2 zestawy; 3. laptop z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowy, antywirusowymi firewall wraz z urządzeniem wielofunkcyjnym - 1 zestaw; 4.serwer aplikacji z systemem operacyjnym i monitorem 27 - 1 zestaw; 5.serwerowy zasilacz awaryjny - 1 szt.; 6.system rezerwacji, sprzedaży i kontroli biletów wstępu wraz z zestawem komputerowym do obsługi systemu w tym: 6.1.drukarki biletowe z gilotyną - 2 szt., 6.2.nadrukowane bilety wstępu - min. 100 000 szt., 6.3.czytnik kodów kreskowych - 2 szt., 6.4.palmtopy z zapasowymi bateriami - 4 szt., oraz ładowarką szt.1; 6.5.monitor przemysłowy z uchwytem - 1 szt. 7.system active guard lub równoważny z zestawem czytników RFID, oprzyrządowaniem i znacznikami RFID Wymagany termin wykonania zamówienia: I i III część zamówienia : 1 miesiąc od daty zawarcia umowy zgodnie z harmonogramem ustalonym w załączniku nr 7 do siwz. II część zamówienia : 5 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z harmonogramem ustalonym w załączniku nr 7 do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.dla I części zamówienia: 2 400 zł ( słownie złotych : dwa tysiące czterysta); 2. dla II części zamówienia: 2 700 zł (słownie złotych : dwa tysiące siedemset); 3. dla III części zamówienia: 300 zł ( słownie złotych : trzysta)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w zakresie I części zamówienia: co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącemu przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia rozumie się dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości tej dostawy co najmniej 100.000 zł brutto, b) w zakresie II części zamówienia: dostawy i wdrożenia co najmniej 3 systemów obsługujących sprzedaż biletów w instytucjach kultury tj. między innymi w muzeach, teatrach, domach kultury, w których prowadzone są lekcje edukacyjne, warsztaty oraz oprowadzanie przez przewodników i posiadające następujące funkcjonalności: internetowa rezerwacja oraz sprzedaż biletów (także przez Internet) i kontrola biletów, internetowa obsługa grup zwiedzających oraz komunikacja z dowolnym systemem finansowo-księgowym, c)w zakresie III części zamówienia: dostawy i wdrożenia co najmniej 1 systemu kontroli czasu pracy pracowników przy wykorzystaniu technologii przesyłu danych GPRS.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: a)100 000 zł w przypadku oferty na I i II część zamówienia; b) 15 000 zł w przypadku oferty na III część zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2.Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach :1)wprowadzenie podwykonawcy, 2)zmiana ustawowej stawki podatku VAT, 3)konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych. 3.Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzuemzamoyskich.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, Kozłówka 3, 21-132 Kamionka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, Kozłówka 3, 21-132 Kamionka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia na zakup sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce obejmujący w szczególności:1. serwer aplikacji i baz danych z systemem operacyjnym, systemem bazodanowym i oprogramowaniem antywirusowym oraz firewall dla 10 klientów - 1 zestaw; 2. cztery zestawy komputerowe z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, w tym: dwa z oprogramowaniem graficznym i zasilaczami awaryjnymi, nagrywarkami oraz jeden z drukarką laserową w tym: 2.1. zestaw komputerowy z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym, zasilaczem awaryjnym oraz nagrywarką;2.2. zestaw komputerowy z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym, firewall , zasilaczem awaryjnym, nagrywarką oraz drukarką laserową; 2.3.zestaw komputery z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i graficznym, antywirusowym, firewall , zasilaczem awaryjnym, nagrywarką typu M-DISK - 2 zestawy; 3. laptop z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowy, antywirusowymi firewall wraz z urządzeniem wielofunkcyjnym - 1 zestaw; 4. serwer aplikacji z systemem operacyjnym i monitorem 27 - 1 zestaw;5. serwerowy zasilacz awaryjny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia na zakup sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce obejmujący w szczególności: 1. system rezerwacji, sprzedaży i kontroli biletów wstępu wraz z zestawem komputerowym do obsługi systemu w tym:1.1.drukarki biletowe z gilotyną - 2 szt., 1.2.nadrukowane bilety wstępu - min. 100 000 szt., 1.3. czytnik kodów kreskowych - 2 szt., 1.4.palmtopy z zapasowymi bateriami - 4 szt., oraz ładowarką szt.1; 1.5. monitor przemysłowy z uchwytem - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia na zakup sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce obejmujący w szczególności system active guard lub równoważny z zestawem czytników RFID, oprzyrządowaniem i znacznikami RFID..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP, DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU GMINY ŚWIERCZE
- Zapewnienie cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji Gminy Kłodawa
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: "Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na utworzenie żłobka, 38-220 Łazy Dębowieckie 202""
- ZP/CZD/006/25 NADZÓR AUTORSKI I SERWIS NA OPROGRAMOWANIE LSI PROFLAB producenta ATD SOFTWARE sp. z o.o. sp.k.
- Zapewnienie wsparcia na oprogramowanie Microsoft lub równoważnego (CUI-ZZ.3200.1.2025)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.