Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-09-05
Ogłoszenie nr 583077-N-2017 z dnia 2017-09-05 r.
Zarząd Powiatu w Strzelinie: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie i w Ludowie Polskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny, Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 10.4.1 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - konkursy horyzontalne, projekt pt: "Szkolnictwo zawodowe w Powiecie Strzelińskim bliżej rynku pracy"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Strzelinie, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Kamienna
10
,
57100
Strzelin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(071) 392 30 16, e-mail
przetargi@powiatstrzelinski.pl, faks
(071) 392 30 15.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatstrzelinski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiatstrzelinski.pl zakładka BiP, http://blizejrynkupracy.powiatstrzelinski.pl/index.php/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Strzelinie
Adres:
ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie i w Ludowie Polskim
Numer referencyjny:
7/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
14
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1). CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW BARISTY ESPRESSO & LATTE ART W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów BARISTY ESPRESSO & LATTE ART dla łącznie 36 osób w następujących terminach: I kurs dla 18 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 18 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. 2). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU BARMAŃSKIEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie kursu BARMAŃSKIEGO dla 18 osób w terminie od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. 3).CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW CARVINGU W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów CARVINGU dla łącznie 48 osób w następujących terminach: I kurs dla 24 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 24 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. 4). CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW CUKIERNICZYCH - TORTY W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch warsztatów cukierniczych - torty dla łącznie 24 osób w następujących terminach: I warsztaty dla 12 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II warsztaty dla 12 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. 5). CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATOR KOMBAJNU ZBOŻOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu OPERATOR KOMBAJNU ZBOŻOWEGO dla 20 osób w terminie od 2 kwietnia 2018 r. do 31 maja 2018 r. 6). CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO wraz z egzaminami zewnetrznymi przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego dla łącznie 45 osób w następujących terminach: I kurs dla 25 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. 7). CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów prawa jazdy kat. "B" dla łącznie 40 osób w następujących terminach: I kurs dla 20 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia uprawniającego do przystąpienia do egzaminu na kat. "B" w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego dla każdego uczestnika kursu. 8). CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW NA KOPARKĘ JEDNONACZYNIOWĄ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na koparkę jednonaczyniową kl.III wraz z egzaminami zewnętrznymi przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego dla łącznie 10 osób w następujących terminach: I kurs dla 5 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 5 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. 9). CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW RUSZTOWANIA METALOWE W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na rusztowania metalowe wraz z egzaminami zewnętrznymi przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego dla łącznie 18 osób w następujących terminach: I kurs dla 9 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 9 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. 10). CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW WÓZKI JEZDNIOWE PODNOŚNIKOWE Z WYMIANĄ BUTLI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" 1Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na wózki jezdniowe podnośnikowe z wymianą butli wraz z egzaminami zewnetrznymi przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego dla łącznie 40 osób w następujących terminach: I kurs dla 20 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. 11). CZĘŚĆ XI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW SPAWACZA W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na spawacza półautomatami spawalniczymi MAG wraz z egzaminami zewnetrznymi przed komisją z Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach dla łącznie 25 osób w następujących terminach: I kurs dla 15 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 10 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. 12). CZĘŚĆ XII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OBSŁUGI KASY FISKALNEJ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na obsługe kasy fiskalnej dla łącznie 50 osób w następujących terminach: I kurs dla 30 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. 13). CZĘŚĆ XIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW AUTOCAD I STOPIEŃ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na obsługę program Autocad I stopnia dla łącznie 25 osób w następujących terminach: I kurs dla 15 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 10 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. 14). CZĘŚĆ XIV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów prawa jazdy kat. "B" dla łącznie 60 osób w następujących terminach: I kurs dla 30 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 30 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia uprawniającego do przystąpienia do egzaminu na kat. "B" w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego dla każdego uczestnika kursu.
II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-06-11
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli:
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW BARISTY ESPRESSO & LATTE ART W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM":
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu baristy dla grupy minimum 9-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów baristy;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU BARMAŃSKIEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM":
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi w zakresie grupowego kursu barmańskiego dla grupy minimum 9-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu kursów barmana;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW CARVINGU W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM":
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi w zakresie grupowego kursu carvingu dla grupy minimum 10-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania
niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu kursów carvingu;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW CUKIERNICZYCH - TORTY W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM":
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi w zakresie grupowego kursu cukierniczego dla grupy minimum 6-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu kursów cukierniczych;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATOR KOMBAJNU ZBOŻOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM":
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi w zakresie grupowego kursu na operatorów kombajnu zbożowego dla grupy minimum 10-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na operatora kombajnu zbożowego;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM":
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na operatorów wózka widłowego dla grupy minimum 10-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na operatora wózka widłowego;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM"
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na prawo jazdy kat. "B" dla grupy minimum 10-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) dwoma osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej dwoma instruktorami nauki jazdy z dwuletnim doświadczeniem w pracy każdej osoby jako instruktor nauki kat. "B"
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW NA KOPARKĘ JEDNONACZYNIOWĄ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na operatorów koparek jednonaczyniowych dla grupy minimum 3-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na operatora koparki jednonaczyniowej;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW RUSZTOWANIA METALOWE W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na montażystów rusztowań budowlanych - metalowych dla grupy minimum 5-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na montażystę rusztowań budowlanych - metalowych;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW WÓZKI JEZDNIOWE PODNOŚNIKOWE Z WYMIANĄ BUTLI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na operatorów wózka widłowego dla grupy minimum 10-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszegozamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na operatora wózka widłowego;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ XI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW SPAWACZA W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu spawacza półautomatami spawalniczymi MAG dla grupy minimum 8-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów spawacza półautomatami spawalniczymi MAG;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ XII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OBSŁUGI KASY FISKALNEJ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu obsługi kasy fiskalnej dla grupy minimum 15-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu kasy fiskalnej;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ XIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW AUTOCAD I STOPIEŃ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu nauki programu autoCad dla grupy minimum 8-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu nauki programu autoCad;
w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ XIV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na prawo jazdy kat. "B" dla grupy minimum 15-osobowej każde;
b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) dwoma osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej dwoma instruktorami nauki jazdy z dwuletnim doświadczeniem w pracy każdej osoby jako instruktor nauki kat. "B";
Ocena spełnienia warunku będzie się odbywała wg zasady "spełnia - nie spełnia"
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego w pkt 8 SIWZ do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3) Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 8 SIWZ), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
a) w celu wykazania spełniania warunku z pkt 8 ppkt 3) SIWZ:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia (należy wskazać okres, w którym nabyło się wymagane doświadczenie), niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w wykazie te same osoby, które zostały wskazane w formularzu oferty do oceny w kryterium "doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia".
Dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów:
1) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.),
2) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
2. Korzystanie z zasobów innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego w pkt 8 ppkt 3) SIWZ), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust.5 pkt 5-7 ustawy Pzp.
4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ppkt 1) powyżej.
6) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w pkt 8 ppkt 3) SIWZ, polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (pkt 1 ppkt 1)).
7) Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności, na których wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 3) niniejszego rozdziału).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w zakresie ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 2) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby; 3) certyfikaty jakości usług, o których mowa w punkcie 20, stanowiące podstawę przyznania punktów w kryterium oceny ofert: "certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę".
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje następujące zmiany: a) w zakresie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a Wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany tych osób - ze względu na przyjęte kryterium oceny oferty, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż przedstawiona osoba posiada tożsame kwalifikacje, b) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, jeżeli konieczność zmiany terminu wywołana jest przyczynami nie leżącymi po stronie Wykonawcy i przyczyny te będą miały bezpośredni wpływ na realizację zamówienia. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy o czas, w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji, pod warunkiem uzyskania zgody na przedłużenie od Instytucji Zarządzającej. Dodatkowo w takim przypadku Wykonawca ma obowiązek udowodnić i wykazać Zamawiającemu, jakie okoliczności oraz w jaki sposób spowodowały utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy, c) w sytuacji, gdy nastąpi przekształcenie organizacyjne Wykonawcy/Zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy Wykonawcy/Zamawiającego - spisane aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy, d) w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności (niezwłocznie po ich zaistnieniu), które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji i których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty lub zawarcia umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks na pisemny wniosek jednej ze Stron. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Zmiany postanowień umowy dokonane z naruszeniem postanowień ust. 1, 2, 3 oraz 4 są nieważne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-13, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | 1). CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW BARISTY ESPRESSO & LATTE ART W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | 2). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU BARMAŃSKIEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | 3).CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW CARVINGU W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | 4). CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW CUKIERNICZYCH - TORTY W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | 5). CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATOR KOMBAJNU ZBOŻOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | 6). CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | 7). CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | 8). CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW NA KOPARKĘ JEDNONACZYNIOWĄ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | 9). CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW RUSZTOWANIA METALOWE W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | 10). CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW WÓZKI JEZDNIOWE PODNOŚNIKOWE Z WYMIANĄ BUTLI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | 11). CZĘŚĆ XI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW SPAWACZA W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | 12). CZĘŚĆ XII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OBSŁUGI KASY FISKALNEJ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | 13). CZĘŚĆ XIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW AUTOCAD I STOPIEŃ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | 14). CZĘŚĆ XIV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Przebudowa pomieszczeń oraz remont elewacji budynku żłobka w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
- Przebudowa zabytkowego Pałacu w Górcu wraz ze zmianą sposobu użytkowania - etap I i etap II
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KURS GASTRONOMICZNY
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.