eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KietrzPoprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego centrum Kietrza poprzez wprowadzenie ruchu okrężnego dla pojazdów ciężarowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Kietrz: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego centrum Kietrza poprzez wprowadzenie ruchu okrężnego dla pojazdów ciężarowych
Numer ogłoszenia: 58327 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kietrz , ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, tel. 077 4854356, faks 077 4854359.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego centrum Kietrza poprzez wprowadzenie ruchu okrężnego dla pojazdów ciężarowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przebudowa drogi ulicy Krasińskiego o długości 215mb oraz ulicy Traugutta o długości 438mb. Przebudowa polega na poszerzeniu jezdni do 7,0 mb na prostej oraz dodatkowym poszerzeniu na łukach zgodnie z obowiązującą normą. Dokonanie wyrównania istniejącej jezdni poprzez frezowanie i ułożenie nowej warstwy na całej szerokości jezdni dywanika bitumicznego z betonu asfaltowego. 2 Przebudowa istniejących chodników na chodniki o nawierzchni z kostki betonowej typu POLBRUK na podbudowie tłuczniowej i warstwie odsączającej z pospółki. 3 Korekta łuków drogowych na skrzyżowaniu ulicy Krasińskiego z ulicami Traugutta i Wojska Polskiego. 4 Przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Krasińskiego i ulicy Traugutta. 5 Wielkość zadania: 5.1.Ogólna powierzchnia zabudowy: 7 511,00m2, 5.2.Ogólna powierzchnia jezdni 4 815,00m2, 5.3.Ogólna powierzchnia chodnika 1931,00m2, 5.4.Ogólna powierzchnia opaski bezpieczeństwa 149,00m2 5.5.Ogólna powierzchnia wjazdów 228,00m2, 5.6.Ogólna powierzchnia zieleni 388,00m2, 5.7.Długość kanalizacji deszczowej O 200 przykanaliki L=154,00mb, 5.8.Ilość wpustów ulicznych - 28 sztuk, 5.9.Ilość studzienek kanalizacji deszczowej O 1000 -12 sztuk, 5.10.Długość kanalizacji deszczowej - przebudowa : O 500 L=225,00mb, 5.11.Długość kanalizacji deszczowej - przebudowa: O 400 L=16,00mb, 5.12.Długość kanalizacji deszczowej - przebudowa: O 250 z rur PVC L=118,00mb, 5.13.Ścieżki z kostki betonowej typu POLBRUK 1304,00mb, 5.14.Długość kanalizacji deszczowej - przebudowa : O 600 z rur żelbetowych typu WIPRO L=35,00mb, 5.15.Długość kanalizacji deszczowej - przebudowa : O 300 z rur żelbetowych typu WIPRO L=10,00mb, 5.16.Ilość studzienek kanalizacji deszczowej O 1200mm - 4 sztuki, 5.17.Kanały z rur żelbetowych - przebudowa O 800 typu WIPRO L=64,00mb, 5.18.Ażurowe umocnienie pionowych ścian wykopu 1 743,00m2, 5.19.Roboty ziemne - wykopy i nasypy dla kanalizacji deszczowej w związku z przebudową ulic 772,00m2, 5.20.Pogłębienie studzienek kanalizacji deszczowej O 1000mm - 4 sztuki, 5.21.Pogłębienie studzienek kanalizacji deszczowej O 1200mm - 2 sztuki. 6 Wykonawca winien zapewnić pomiar geodezyjny powykonawczy, pomiar zagęszczenia gruntu oraz uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1 Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Wykonawcy winni posiadać doświadczenie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający precyzuje ten warunek następująco: wykonawcy wini wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto. 3 W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca winien: 1) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zarówno kontraktowej jak i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1u Pzp oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 5 Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kietrz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz sekretariat urzędu (pok. Nr 21).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.