Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Rzeszów: Zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 3 szt. tonerów do faksu Panasonic UF 4100, 5 szt. tonerów do faksu Panasonic KX-FL 613, 3 szt. tuszy do drukarek HP nr 920 xxl (kolor czarny), 5 szt. tuszy do drukarek HP nr 75, 1 szt. tuszu do drukarek HP nr 23, 1 szt. tuszu do drukarek HP nr 57
Numer ogłoszenia: 58329 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 3 szt. tonerów do faksu Panasonic UF 4100, 5 szt. tonerów do faksu Panasonic KX-FL 613, 3 szt. tuszy do drukarek HP nr 920 xxl (kolor czarny), 5 szt. tuszy do drukarek HP nr 75, 1 szt. tuszu do drukarek HP nr 23, 1 szt. tuszu do drukarek HP nr 57.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 3 szt. tonerów do faksu Panasonic UF 4100, 5 szt. tonerów do faksu Panasonic KX-FL 613, 3 szt. tuszy do drukarek HP nr 920 xxl (kolor czarny), 5 szt. tuszy do drukarek HP nr 75, 1 szt. tuszu do drukarek HP nr 23, 1 szt. tuszu do drukarek HP nr 57.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 3 szt. tonerów do faksu Panasonic UF 4100, 5 szt. tonerów do faksu Panasonic KX-FL 613, 3 szt. tuszy do drukarek HP nr 920 xxl (kolor czarny), 5 szt. tuszy do drukarek HP nr 75, 1 szt. tuszu do drukarek HP nr 23, 1 szt. tuszu do drukarek HP nr 57
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1639,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2001,72
Oferta z najniższą ceną: 2001,72 / Oferta z najwyższą ceną: 2001,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 10.06.2010 upłynął termin realizacji umowy na zaopatrzenie Oddziału w materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek z firmą FHU LOBOS Sp. z o. o. w Rzeszowie. Postępowanie przetargowe na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej POIiŚ. Ministerstwo Infrastruktury pismem nr MU4MKO-0831-138-544/10 z dnia 09.04.2010 poinformowało nas o zamiarze przeprowadzenia dwuetapowej kontroli ex-ante. Dokumenty do pierwszego etapu kontroli zostały przekazane za pośrednictwem Centrali w dniu 30.04.2010r. w dniu 16.07.2010 zostało wszczęte postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jw. postępowanie jest na etapie oceny ofert, w dniu 02.09.2010r. zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza a nastepnie całość postępowania zostanie przekazana za pośrednictwem Centrali do drugiego etapu kontroli ex-ante MI. Umowa zostanie zawarta dopiero po zakończeniu procedury kontroli. W związku z powyższym obecnie Oddział funkcjonuje bez podpisanej umowy na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, a zapasy w/w. towarów uległy wyczerpaniu. Istnieje pilna potrzeba dokonania w/w zakupu aby zapewnić bieżące funkcjonowanie Oddziału.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.