Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-09-16
Ogłoszenie nr 583302-N-2020 z dnia 2020-09-16 r.
12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie: Przetarg ograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej w ramach zadania "Wykonanie zbiornika ppoż. o pojemności około 150-200 m^3 wraz z drogami dojazdowymi i placem manewrowym" na terenie kompleksu wojskowego w Legionowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Przetarg ograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej w ramach zadania "Wykonanie zbiornika ppoż. o pojemności około 150-200 m^3 wraz z drogami dojazdowymi i placem manewrowym" na terenie kompleksu wojskowego w Legionowie.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
12125985000000, ul.
Al. Jerozolimskie
97
,
00-909
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261 849 003, , e-mail
12tol.zamowienia@ron.mil.pl, , faks
261 849 266.
Adres strony internetowej (URL): www.12tol.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.12tol.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
www.12tol.wp.mil.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w siedzibie 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa w kancelarii jawnej, pokój 416 Adres: Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa
Adres:
Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg ograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej w ramach zadania "Wykonanie zbiornika ppoż. o pojemności około 150-200 m^3 wraz z drogami dojazdowymi i placem manewrowym" na terenie kompleksu wojskowego w Legionowie.
Numer referencyjny:
30/U/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej w ramach zadania "Wykonanie zbiornika ppoż. o pojemności około 150-200 m^3 wraz z drogami dojazdowymi i placem manewrowym" na terenie kompleksu wojskowego w Legionowie. Zamówienie składa się z dwóch oddzielnych części (zadań częściowych) podlegających oddzielnemu odbiorowi: a) Zadanie częściowe Nr 1: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania "Wykonanie zbiornika wody ppoż. o pojemności około 150-200 m^3 wraz z drogami dojazdowymi i placem manewrowym" w branży sanitarnej na terenie kompleksu wojskowego w Legionowie; b) Zadanie częściowe Nr 2: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania "Wykonanie zbiornika wody ppoż. o pojemności około 150-200 m^3 wraz z drogami dojazdowymi i placem manewrowym" w branży elektrycznej na terenie kompleksu wojskowego w Legionowie
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-06-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.) w zakresie zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej:
1) W przypadku przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 2 pkt. 13 ustawy - posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej;
2) W przypadku przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 54 ust. 3 ustawy - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej wydane przez ABW albo SKW oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW albo SKW;
3) W przypadku osób fizycznych - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1) Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie (usługę) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania:
Do zadania częściowego Nr 1 do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży sanitarnej nad wykonaniem zbiornika lub zbiorników o pojemności min. 100 m^3 wraz z zagospodarowaniem terenu o łącznej wartości powyżej 250.000, 00 zł brutto. Do zadania częściowego Nr 2 do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej nad wykonaniem zbiornika lub zbiorników o pojemności min. 100 m^3 wraz z zagospodarowaniem terenu o łącznej wartości powyżej 50.000, 00 zł brutto.
Dla uznania wiedzy i doświadczenia niezbędne jest łączne spełnienie ww. warunków. Zamawiający dopuszcza spełnienie poszczególnych warunków w ramach odrębnych zadań.
2) Wykonawcy powinni wykazać dysponowanie osobami (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób) posiadającymi uprawnienia wymienione w pkt. 8.6 ppkt 3 - 8) SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 Ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy,wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ); 6) Oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2) Wykaz osób funkcyjnych, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ);
3) W przypadku Przedsiębiorcy w rozumieniu art. 2 ust. 13 ustawy o ochronie informacji niejawnych na zadanie częściowe Nr 1
- wymagane Prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Dz.U.2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnej (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
4) W przypadku Przedsiębiorcy w rozumieniu art. 54 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych na zadanie częściowe Nr 1
Oświadczenie że Wykonawca posiada:
- wymagane Prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Dz.U.2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej wydane przez ABW lub SKW oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW albo SKW (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
5) W przypadku osoby fizycznej na zadanie częściowe Nr 1
Oświadczenie że Wykonawca posiada:
- wymagane Prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Dz.U.2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnej (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
6) W przypadku Przedsiębiorcy w rozumieniu art. 2 ust. 13 ustawy o ochronie informacji niejawnych na zadanie częściowe Nr 2
Oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają:
- wymagane Prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Dz.U.2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnej (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
7) W przypadku Przedsiębiorcy w rozumieniu art. 54 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych na zadanie częściowe Nr 2
Oświadczenie że Wykonawca posiada:
- wymagane Prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Dz.U.2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej wydane przez ABW lub SKW oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW albo SKW (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ); 8) W przypadku osoby fizycznej na zadanie częściowe Nr 2 Oświadczenie że Wykonawca posiada:
- wymagane Prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Dz.U.2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnej (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
9) Kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej (w przypadku przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 2 ust. 13 ustawy);
10) Oświadczenie o zobowiązaniu się do przestrzegania , w procesie realizacji inwestycji przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych - (tekst jednolity Dz.U. z 2019, poz. 742 z późn.zm.) i aktów wykonawczych do ustawy oraz "Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego", która stanowić będzie integralną część umowy w przypadku jej zawarcia z Wykonawcą, o którym mowa w pkt. 6.1.1. ppkt 1 i 2 SIWZ. (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (spełniających wymagania zamówienia podobnego określonego w ogłoszeniu) w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (należy uwzględnić wymagania określone w pkt. 5.1.3 ppkt. 1) SIWZ) (wg wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ);
2) Dowody określające, czy usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione wniosek o dopuszczenie do udziału; 2) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru- Załącznik Nr 4 do SIWZ); 3) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ); 4) aktualne na dzień składania wniosku oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi, spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5)zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Na etapie składania ofert: 1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz ofert; 2) informację na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 6.9 SIWZ albo informację o tym, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (bez udziału podwykonawców); 3) Wadium, zgodnie z pkt. 10 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium należy wnieść w terminie do upływu terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium zostanie wyznaczony w zaproszeniu do składania ofert.
a) Na zadanie częściowe Nr 1- w wysokości: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych),
b) Na zadanie częściowe Nr 2 - w wysokości: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców 5
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
1) Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone w ogłoszeniu i uzyskają najwyższą ilość punktów. 2) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert
wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 3) Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu szczególne znaczenie będzie miał warunek dotyczący posiadania wiedzy i
doświadczenia w postaci zrealizowanych usług odpowiadających opisanemu powyżej przedmiotowi zamówienia, który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy kwalifikacyjnej. 4) Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ilość punktów zgodnie z
formułą: Jeden punkt (1 pkt.) Wykonawca otrzyma za każdą usługę spełniającą warunek wiedzy i doświadczenia tj. przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, podobny co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania oraz spełniający wymagania Zamawiającego (potwierdzone dowodem) zostanie przyznany 1 pkt. 5) Maksymalna liczba punktów przyznanych według zasad określonych w niniejszym ogłoszeniu to 5 (pięć). 6) W przypadku takiej samej liczby punktów przyznanych dwóm lub więcej Wykonawcom decydujące znaczenie dla kwalifikacji w pierwszej kolejności będzie miała: a) liczba wskazanych przez Wykonawcę nadzorów bez polegania na zasobach innych Wykonawców ww. podobnych zamówień określonych w ogłoszeniu zrealizowanych dla: jednostek nadzorowanych
przez MON, jednostek wojskowych, jednostek służby kontrwywiadu wojskowego, jednostek wywiadu wojskowego; b) w drugiej kolejności: liczba wskazanych przez Wykonawcę nadzorów bez polegania
na zasobach innych Wykonawców; 7) W przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów przez kolejnych wykonawców, i braku możliwości ich sklasyfikowania w oparciu o zasady określone
powyżej Wykonawcy ci zostaną sklasyfikowani na tej samej pozycji. Spowoduje to przekroczenie liczby Wykonawców, których Zamawiający wskazał w ogłoszeniu i do złożenia oferty zaproszeni
zostaną wszyscy Wykonawcy sklasyfikowani na miejscach 1-5. W przypadku sklasyfikowania 2 lub więcej liczby Wykonawców w tej samej pozycji, kolejny wykonawca zostanie sklasyfikowany w
rankingu na pozycji oznaczonej numerem niższym o ilość wykonawców sklasyfikowanych na pozycji wcześniejszej. 8) Na Wykonawcy ciąży obowiązek potwierdzenia (udowodnienia), że wykazane przez niego zamówienie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane oraz
zawierały zakres wymagany przez Zamawiającego poprzez przedstawienie dowodów wystawionych przez Inwestora. 9) Jeżeli z przedstawionych dowodów nie będzie wynikać jednoznacznie, spełnienia
powyższego warunku Zamawiający zaleca by Wykonawca brakujące dane wpisał do wykazu usług, stanowiący załącznik do "Wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym". 10) W
sytuacji, gdy Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, dotyczące wiedzy i doświadczenia, dopiero w wyniku uzupełnienia wykazu usług, na Wezwanie Zamawiającego
wystosowanego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy za żadną usługę, wskazaną w wykazie spełniającą Wymagania , nie będą przyznawane punkty.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Ilość pobytów na budowie w tygodniu | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej Umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron, wyrażoną pod rygorem nieważności na piśmie w formie Aneksu do niniejszej Umowy w przypadkach między innymi: 1) zmiany, w okresie obowiązywania umowy, stawki podatku VAT, przy czym określone wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian; 2) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy; 3) możliwość zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku konieczności zaniechania realizacji części zakresu przedmiotu umowy. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Przedmiot zamówienia łączy się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE. Wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych zostały określone w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego, która stanowić będzie integralną część umowy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-29, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji inwestycji polegającej na rozbudowie Zespołu Szkół Budowlano- Drzewnych w (...) część nazwy" - postępowanie nr PIM/12/24/ZP55/2024-399
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Jaworzynie Śląskiej
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ziębicach".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.