Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Gliwice: Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych.
Numer ogłoszenia: 58331 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ, ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, fax 032 2318888 w. 301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje cykliczną dostawę medycznego sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych dla 106 SzWzP-SPZOZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8.300,00 W tym dla poszczególnych pakietów: 1. Plastry - 400,oo 2. Nici chirurgiczne i specjalności z materiałów szewnych - 1.500,oo 3. Nici szewne - 1.100,oo 4. Nici szewne - 300,oo 5. Materiały opatrunkowe - 700,oo 6. Materiały opatrunkowe - 250,oo 7. Sprzęt jednorazowego użytku - 2.100,oo 8. Sprzęt jednorazowego użytku - 600,oo 9. Sprzęt jednorazowego użytku - 750,oo 10. Sprzęt jednorazowego użytku - 600,oo.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy. - Ich produkty spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004r. nr 93, poz.896 z późń. zm.) oraz w ustawie z dnia 27 lipca 2001r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. z 2001r. Nr 126, poz. 1379 z późn. zm.). - Oferowane produkty Wykonawców muszą być zgłoszone do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30.04.2004r. w sprawie wzoru oznakowania wyrobów medycznych znakiem CE - Dz. U. z 2004r. Nr 104, poz. 1111). - W przypadku podmiotów działających wspólnie, warunek dotyczący nie podlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, o którym mowa, muszą spełnić wszystkie podmioty działające wspólnie. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. - Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia tych warunków należy dostarczyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (Wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. 2.2.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie tzn. w przypadku składania wspólnej oferty (np. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej). 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 1.1.Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz, co najmniej 3 (trzech) wykonanych dostaw na kwoty, co najmniej o takiej wartości pakietu, na który Wykonawca składa ofertę oraz co najmniej 3 (trzech) referencji lub listów rekomendacyjnych, potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ ul. Zygmunta Starego 20 44-100 Gliwice za SIWZ w formie pisemnej Zamawiający pobiera opłatę w wysokości 25,00 zł. + koszt wysyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:00, miejsce: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią - SPZOZ ul. Zygmunta Starego 20 44-100 Gliwice Kancelaria ogólna Szpitala (budynek nr 4, Administracja).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.05.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plastry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry - pakiet zawiera 19 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici chirurgiczne i specjalości z materiałów szewnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne i specjalości z materiałów szewnych - pakiet zawiera 94 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nici szewne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici szewne - pakiet zawiera 60 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4, 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nici szewne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici szewne - pakiet zawiera 20 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4, 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały opatrunkowe - pakiet zawiera 30 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały opatrunkowe - pakiet zawiera 9 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprząt jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprząt jednorazowego użytku - pakiet zawiera 35 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprząt jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprząt jednorazowego użytku - pakiet zawiera 35 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprząt jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprząt jednorazowego użytku - pakiet zawiera 22 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprząt jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprząt jednorazowego użytku - pakiet zawiera 19 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.