eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BychawaUsługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 58334 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Bychawa: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31835


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36604


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Antoniego Budnego  5, 23100   Bychawa, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 815 660 256, e-mail rdw.lublin@zdw.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

R4.ST.372.377.2017.ik

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich poprzez uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych wraz z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonych odpadów. 2. Zamówienie obejmuje: Zadanie Nr I Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik ul. Urzędowska, km 18+900 - 25+096 oraz ul. Lubelska, km 25+096 - 26+679 z nieczystości po sezonie zimowym i w okresie letnim. 1. Nawierzchnie drogi wojewódzkiej należy sprzątać w zakresie zgodnym z przedmiarem usług oraz "Warunkami oczyszczania nawierzchni". 2. Sprzątanie po okresie zimowym winno być wykonane jednokrotnie po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego w ilości 16 934 m2. 3. Po okresie zimowym oraz podczas ostatniego oczyszczenia (wg wskazań Zamawiającego) nawierzchnię należy sprzątnąć wraz z opaskami przy krawężniku (w zakresie zgodnym z przedmiarem usług, cenę za oczyszczenie opaski należy wkalkulować w cenę jednostkową za oczyszczanie nawierzchni). 4. W okresie letnim nawierzchnię należy oczyszczać max. 6 razy tj. 101 604 m2. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim oraz ilości m2. Zadanie Nr II Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 747 Chodel - Konopnica i Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś w m. Bełżyce, z nieczystości po sezonie zimowym i w okresie letnim. 1. Nawierzchnie dróg wojewódzkich należy sprzątać w zakresie zgodnym z przedmiarem usług oraz "Warunkami oczyszczania nawierzchni". 2. Sprzątanie po okresie zimowym winno być wykonane jednokrotnie po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego w ilości 6 606 m2. 3. Po okresie zimowym oraz podczas ostatniego oczyszczenia (wg wskazań Zamawiającego) nawierzchnię należy sprzątnąć wraz z opaskami przy krawężniku. 4. W okresie letnim nawierzchnię należy oczyszczać max. 6 razy tj. 39 636 m2. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim oraz ilości m2. Zadanie Nr III Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś oraz Nr 836 Bychawa - Kol. Kębłów w m. Bychawa z nieczystości po sezonie zimowym i w okresie letnim. 1. Nawierzchnie drogi wojewódzkiej należy sprzątać w zakresie zgodnym z przedmiarem usług oraz "Warunkami oczyszczania nawierzchni". 2. Sprzątanie po okresie zimowym winno być wykonane jednokrotnie po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego w ilości 5 640 m2. 3. W okresie letnim nawierzchnię należy oczyszczać max. 6 razy tj. 33 840 m2. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań wokresie letnim oraz ilości m2. Zadanie Nr IV Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 822 Lublin - Port Lotniczy Świdnik w m. Świdnik, z nieczystości po sezonie zimowym i w okresie letnim. 1. Nawierzchnie drogi wojewódzkiej należy sprzątać w zakresie zgodnym z przedmiarem usług oraz "Warunkami oczyszczania nawierzchni". 2. Sprzątanie po okresie zimowym winno być wykonane jednokrotnie po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego w ilości 13 340 m2. 3. W okresie letnim nawierzchnię należy oczyszczać max. 6 razy tj. 80 040 m2. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim oraz ilości m2. Warunki wykonania oczyszczenia nawierzchni dróg wojewódzkich w m. Kraśnik, Bełżyce, Bychawa, Świdnik. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości min. 1,0 mb od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami, wysp rozdzielających, powierzchni wyłączonych z ruchu oraz azyli dla pieszych na całej szerokości, 2) oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem, 3) ręczne oczyszczenie innych miejsc, w których nie jest możliwe użycie sprzętu, 4) wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. 5) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów, 6) realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze, 7) o konieczności przystąpienia do realizacji usługi Wykonawca będzie zawiadamiany telefonicznie, faksem, e-maile lub za pośrednictwem poczty, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, 8) przekazanie pasa drogowego nastąpi w ciągu 2 dni od terminu powiadomienia, 9) od momentu otrzymania informacji o konieczności oczyszczenia Wykonawca winien wykonać je w ciągu: - sprzątanie pozimowe - 10 dni, - sprzątanie letnie - 1 dnia, - sprzątanie letnie wraz z oczyszczeniem opaski - 10 dni 10) Zamawiający dokona odbioru wykonanych prac w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę faktu ich zakończenia, 11) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) dostarczonego przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia - 20.12.2017 r. Zadanie Nr V Sprzątanie pasa drogowego z nieczystości stałych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik ul. Urzędowska i ul. Lubelska,km 19+220 - 26+679. 1. Sprzątanie przewiduje 77 sprzątań, wykonywane w poniedziałek i czwartek każdego tygodnia, począwszy od 01 kwietnia 2017 roku. 2. Sprzątanie winno być wykonane zgodnie z "Warunkami wykonania sprzątania pasa drogowego". 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim. Warunki wykonania sprzątania pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik m. Kraśnik, ul. Urzędowska i ul. Lubelska 1. Sprzątanie obejmuje cały pas drogowy łącznie z chodnikiem, ścieżką rowerową, pasem zieleni i znajdującymi się w pasie żywopłotami oraz skarpami, zgodnie z podaną lokalizacją. 2. Sprzątanie polega na wyzbieraniu wszelkich nieczystości znajdujących się w pasie drogowym. 3. Sprzątanie winno się odbywać w poniedziałek i czwartek każdego tygodnia począwszy od 01 kwietnia do 22 grudnia 2017 r.: - ul. Urzędowska i ul. Lubelska, km 19+220 - 26+679 - 7 459 mb x 6,0 mb x 2 str. = 89 508 m2 (powierzchnia pasa drogowego) , do sprzątania przyjęto 1% powierzchni PD, tj. - 895,0 m2 - poniedziałek - krotność sprzątania - 39 - ul. Urzędowska i ul. Lubelska, km 24+000 - 26+679 - 2 679 mb x 6,0 mb x 2 str. = (powierzchnia pasa drogowego) , do sprzątania przyjęto 1% powierzchni PD tj. - 323,0 m2- czwartek - krotność sprzątania - 38 4. W przypadku gdy w dany poniedziałek lub czwartek wypada święto, sprzątanie należy wykonać w następny dzień roboczy. 5. Do zadań Wykonawcy należy wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnie oznakować miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażyć pracujący sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz zapewnić ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. Termin wykonania zamówienia - 22.12.2017 r. Zadanie Nr VI Sprzątanie chodników przy drodze wojewódzkiej Nr 747 Chodel - Konopnica w m. Bełżyce. 1. Sprzątanie winno być wykonywane w każdy wtorek i piątek tygodnia począwszy od 01 kwietnia do 31 października 2017 roku, łącznie 61 sprzątań. 2. Do sprzątania przewidziano 677,0 m2. 3. Sprzątanie winno być wykonane zgodnie z "Warunkami wykonania sprzątania chodników". 4. W przypadku gdy w dany wtorek lub piątek wypada święto, sprzątanie należy wykonać w następny dzień roboczy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim. Warunki wykonania sprzątania chodników w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 747 w m. Bełżyce. 1. Sprzątanie należy prowadzić zgodnie z podanym przedmiarem usług. 2. Sprzątanie obejmuje cały pas drogowy łącznie z chodnikiem, pasem zieleni i znajdującymi się w pasie żywopłotami. 3. Sprzątaniepolega na wyzbieraniu wszelkich nieczystości występujących w pasie drogowym. 4. Do zadań Wykonawcy należy wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnie oznakować miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażyć pracujący sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz zapewnić ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. Termin wykonania zamówienia - 31.10.2017 r. Zadanie Nr VII Sprzątanie pasa drogowego z nieczystości stałych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 822 Lublin - Port Lotniczy Świdnik w m. Świdnik ul. Mełgiewska, ul. Lotnicza, ul. Żwirki i Wigury, ul. Jana III Sobieskiego. 1. Sprzątanie przewiduje 38 sprzątań, wykonywane w piątek każdego tygodnia, począwszy od 01 kwietnia 2017 roku. -km 1+220 - 7+440- 6 220 mb (szer. zmienna) = 83 793 m2 = 83 793 m2 (powierzchnia pasa drogowego) , do sprzątania przyjęto 1% powierzchni PD tj. - 838,0 m2 2. Sprzątanie winno być wykonane zgodnie z "Warunkami wykonania sprzątania pasa drogowego". 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim. Warunki wykonania sprzątania pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 822 Lublin - Port Lotniczy Świdnik w m. Świdnik ul. Mełgiewska, ul. Lotnicza, ul. Żwirki i Wigury, ul. Jana III Sobieskiego, km 1+220 - 7+440 1. Sprzątanie obejmuje cały pas drogowy łącznie z chodnikami, trawnikami, opaskami, pasami rozdzielającymi, rondami, poboczami wraz ze skarpami. 2. Sprzątanie polega na wyzbieraniu wszelkich nieczystości znajdujących się w pasie drogowym. 3. Sprzątanie winno się odbywać w piątek każdego tygodnia począwszy od 01 kwietnia do 22 grudnia 2017 r. 4. W przypadku gdy w dany piątek wypada święto, sprzątanie należy wykonać w następny dzień roboczy. 5. Do zadań Wykonawcy należy wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnie oznakować miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażyć pracujący sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz zapewnić ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. Termin wykonaniazamówienia - 22.12.2017 r. Zadanie Nr VIII Oczyszczenie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 747 Chodel - Konopnica, odc. Bełżyce - Radawiec, od km 81+900 do km 91+150, strona prawa i lewa. Warunki oczyszczenia chodnika i ścieżki rowerowej. 1. Oczyszczanie obejmuje mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej na szer. 3,0 m z wszelkich zanieczyszczeń, piasku, traw i chwastów porastających spoiny nawierzchni z kostki betonowej. 2. Oczyszczanie odbywać będzie się trzykrotnie w ciągu roku, po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego. 3. Do zadań Wykonawcy należy wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany jest podczas odbioru przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnie oznakować miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażyć pracujący sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz zapewnić ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności oczyszczenia. Termin wykonania zamówienia - 31.10.2017 r. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 4. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 100 tys. zł na jedno zdarzenie. 5.Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej przy protokólarnym przekazaniu/przejęciu pasa drogowego po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 6.W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w pkt 5, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Ofertę można złożyć na jedno lub kilka zadań. 8.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętuinnego niż określony w warunkach wykonania zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w w/w warunkach. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności operatora zamiatarki, kierowcy sprzętu transportowego do wywozu odpadów oraz osób sprzątających w zakresie realizacji zamówienia. 10. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie Nr I - Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej w m. Kraśnik
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT14224.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLOREKO Maciej Bojdziński,  ,  ul. Geodezyjna 80d/11,  03-290,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14224.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14224.56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31420.01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie Nr II - Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich w m. Bełżyce
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5549.04
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LOREKO Maciej Bojdziński,  ,  ul. Geodezyjna 80d/11,  03-290,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5992.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5992.96
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13826.59
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Nr III - Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich w m. Bychawa
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4737.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLOREKO Maciej Bojdziński,  ,  ul. Geodezyjna 80d/11,  03-290,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5116.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5116.61
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10988.52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie Nr IV - Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej w m. Świdnik
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9871.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Marta Derkacz GARDEN DESIGNERS ,  ,  ul. Nowy Świat 30,  20-418,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10661.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10661.33
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25618.87
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Nr V - Sprzątanie pasa drogowego w m. Kraśnik
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3774.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLOREKO Maciej Bojdziński,  ,  ul. Geodezyjna 80d/11,  03-290,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4076.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4076.27
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33629,19
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Zadanie Nr VI - Sprzątanie chodników w pasie drogowym w m. Bełżyce
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3716.73
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AJLAS Urządzanie terenów zieleni. Ścinka i wycena drzew mgr Jolanta Marzycka ,  ,  Sobieszczany Kolonia 199,  23-220,  Niedrzwica Duża,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3716.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3716.73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17840.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Zadanie Nr VII - Sprzątanie pasa drogowego w m. Świdnik
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4458.16
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EL - CLEAN Elżbieta Tylus,  ,  ul. Fredry 14,  23-100,  Bychawa,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4814.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4814.81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11005.29
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8   NAZWA: Zadanie Nr VIII - Oczyszczenie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 747 Chodel - Konopnica
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLOREKO Maciej Bojdziński,  ,  ul. Geodezyjna 80d/11,  03-290,  Warszawa,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7992.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7992.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18981.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.