Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-19
Siemianowice Śląskie: Wykonanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 58337 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 2281930, faks 32 2281498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostaw materiałów opatrunkowych zgodnych z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.15-9, 33.14.11.14-2, 33.14.11.16-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości min. 50 000,00 zł brutto, których przedmiotem były dostawy materiałów opatrunkowych. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz głównych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, których przedmiotem były dostawy materiałów opatrunkowych, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem poświadczenia, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Deklaracje zgodności - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych)* b) Certyfikaty zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności. (dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B)* c) Opisy w języku polskim - potwierdzające spełnienie wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów,
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; b) zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ; c) oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ; d) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: -zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy, -obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, w tym w wyniku zastosowania przepisów ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, -zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie. -zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, -zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, -omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, -mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, -jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego. -zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu -sposobu konfekcjonowania produktów przy zachowaniu cen jednostkowych przeliczonych odpowiednio dla nowego sposobu konfekcjonowania, zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPRESY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kompresy włókninowe nasączone 70% alkoholem izopropylowym o właściwościach dezynfekujących opakowanie a 100 szt. 2.Kompresy włókninowe 40g/m2 , 4-warstwy, niejałowe, 5 x 5cm x 100 szt. w opakowaniu 3.Jałowy opatrunek włókninowy, hypoalergiczny z klejem akrylowym z zaokrąglonymi brzegami do mocowania kaniul w miejscu wkłucia. 5,1 - 7,6 cm x 1szt. 4.Jałowy opatrunek foliowo-włókninowy, hypoalergiczny z klejem akrylowym z zaokrąglonymi brzegami do mocowania kaniul w miejscu wkłucia. 5,8 - 8 cm x 1 szt. 5Hypoalergiczny przylepiec o optymalnej rozciągliwości i sile adhezji. Wykonany z białej miękkiej, perforowanej, elastycznej włókniny (z papierem wyściełającym) pozwalającej na łatwe dostosowanie przylepca do anatomicznych kształtów ciała. Włóknina zapewnia przepuszczalność dla pary wodnej i powietrza. Stosowany do mocowania opatrunków, zwłaszcza pooperacyjnych 10 cm x 10 m x 1 szt. 15 cm x 10 m x 1 szt. 20 cm x 10 m x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GAZY / KOMPRESY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gaza bawełniana niejałowa 13-nitkowa,szer. 90 cm x 100 lub 200 mb 2 Gaza bawełniana niejałowa 17-nitkowa, szer. 90 cm x 100 lub 200 mb 3 Gaza bawełniana jałowa kopertowana 13-nitkowa 1mx1m, nitka bielona bezchlorowo 4 Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, z podwijanymi brzegami, o wadze *** 5cm x 5cm a 100 szt. x 1 op. 5 Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** 7,5cm x 7,5 cm a 100 szt. x 1 op. 6 Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami,*** 10cm x 10cm a 100 szt. x 1 op. 7 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe, 16 warstwowe, podwijanymi brzegami*** 10cm x 10cm a 100 szt. x 1 op. 8 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** a 3 szt.; 5cm x 5cm x 1 op. 9 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** a 3 szt.; 7,5cm x 7,5cm x 1 op. 10 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** a 3 szt.; 10cm x 10cm. X 1 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SERWETY/SETONY/TUPFERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Serweta operacyjna jałowa z nitką RTG, będąca integralna częścią całej serwety i tasiemką 8 - warstwowe, 17 nitkowe, o podwiniętych wszystkich bokach 45cm x 45cm a 2 szt. *** 2 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 1 cm *** 3 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 2 cm *** 4 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 5 cm *** 5 Serweta z włókniny jałowa ,foliowana 45 x 75 cm, z otworem 8cm i przylepcem a 1 szt. 6 Serweta z włókniny jałowa ,foliowana, 45 x 75 cm z otworem 5 cm i przylepcem a 1 szt. 7 Serweta z włókniny jałowa, foliowana 45 x 75 cm a 1 szt. 8 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe, 16 warstwowe , podwijanymi brzegami , z nitką RTG będąca integralna częścią całego kompresu; *** 10cm x 10cm a 100 szt. x 1 op. 9 Tupfery gazowe jałowe typu kula z nitką RTG, będąca integralna częścią całego tupfera 30cm x 30cm a 20 szt. *** x 1 op. 10 Tupfery gazowe jałowe typu fasola z nitką RTG będąca integralna częścią całego tupfera 15cm x 15cm a 10 szt. *** x 1 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PODKŁADY / CHUSTY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podkład z włókniny foliowany niejałowy, 210 cm x 160 cm x 1 szt. 2 Chusta trójkątna włókninowa x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WATA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wata celulozowa - płaty o dużej wchłanialności, bielona 40 x 60 cm x 1 kg 2 Wata celulozowa - rolki a 150 g x 1 szt. 3 Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa a 200 g x 1 szt. 4 Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa a 500 g x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: OPASKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opaska dziana, wiskozowa, podtrzymująca 4m x 10cm x 1 szt. 10g+/- 2g waga 2 Opaska dziana, wiskozowa, podtrzymująca 4m x 15cm x 1 szt.16g+/- 2g waga/1szt 3 Opaska dziana, wiskozowa ,podtrzymująca 4m x 5cm x 1 szt. 5,5 + /- 2g 4 Opaska elastyczna 4m x 15cm z zapinką, tkana, wielokrotnego użytku o uniwersalnym zastosowaniu x 1 szt,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: OPASKI GIPSOWE 12 minutowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 10 cm x 300 cm x 1 szt. 2. 12 cm x 300 cm x 1 szt. 3. 15 cm x 300 cm x 1 szt. 4. 20 cm x 300 cm x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: OPASKI GIPSOWE 6 minutowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 12 cm x 300 cm x 1 szt 2. 15 cm x 300 cm x 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: OPATRUNEK POD OPATRUNEK GIPSOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 15 cm x 300 cm 2. 12 cm x 300 cm 3. 10 cm x 300 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PLASTRY OPATRUNKOWE JAŁOWE DO ZAOPATRYWANIA RAN POOPERACYJNYCH Z POWŁOKĄ ZAPOBIEGAJĄCĄ PRZYKLEJANIU SIĘ DO RANY W OPAKOWANIACH ZGRZEWNYCH PO 1 SZT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 7,2 cm x 5 cm x 1 szt. 2. 10 cm x 8 cm x 1 szt. 3. 10 cm x 6 cm x 1 szt. 4. 15 cm x 6 cm x 1 szt. 5. 15 cm x 8 cm x 1 szt. 6. 20 cm x 8 cm x 1 szt. 7. 20 cm x 10 cm x 1 szt. 8. 25 cm x 10 cm x 1 szt. 9. 30 cm x 10 cm x 1 szt. 10. 35 cm x 10 cm x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: SIATKI OPATRUNKOWE ELASTYCZNE typu rękaw, wykonana z przędzy poliamidowo-poliuretanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 1m x 0,15 - 1,5 cm x 1 szt. 2. 1m x 1,5 - 2,5 cm x 1 szt. 3. 1m x 2,5 - 3,5 cm x 1 szt. 4. 1m x 3,5 - 4,5 cm x 1 szt. 5. 1m x 5,0 - 7,0 cm x 1 szt. 6. 1m x 7,0 - 9,0 cm x 1 szt. 7. 1m x 9,0 - 11,0 cm x 1 szt. 8. 1m x 13,0 - 15,0 cm x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: OPATRUNEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek jałowy przeźroczysty samoprzylepny z folii poliuretanowej do jałowego osłonięcia ran i ochrony przed wtórnym zakażeniem w opakowaniu zgrzewanym po 1 szt. ; 10cm x 14cm x 100 szt. w opakowaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: OPATRUNEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek jałowy gazowy nasączony parafiną 5cm x 5 cm x 1 szt. 10cm x 10 cm x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZESTAW UROLOGICZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw urologiczny jałowy x 1 komplet : - pęseta - miska nerkowata tekturowa - kubeczek plastikowy - kompresy gazowe 17 nitk.8warstw. 7,5 x 7,5cm a 3szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PRZYLEPCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uniwersalny przylepiec mocujący na tkaninie, hipoalergiczny 5m x 2,5 cm x 1 szt. pojedynczo pakowany 2. Przylepiec włókninowy mocujący, hipoalergiczny 9,14 m x 2,5 x 1 szt. pojedynczo pakowany 3. Przylepiec mocujący z przeźroczystej folii, hipoalergiczny 5m x 5 cm x 1 szt. pojedynczo pakowany 4. Przylepiec mocujący ze sztucznego jedwabiu ,hipoalergiczny 9,14 m x 5 cm x 1 szt. pojedynczo pakowany 5. Przylepiec z opatrunkiem nieprzywierającym do ran na włókninie z klejem akrylowym, hipoalergiczny 1m x 6 cm x 1 szt. pojedynczo pakowany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PASKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Hypoalergiczne , samoprzylepne paski do bezurazowego zamykania brzegów ran, wzmocnione 100 mm x 12 mm /+ - 3mm/ x 6 szt. w opakowaniu 2. Hypoalergiczne , samoprzylepne paski do bezurazowego zamykania brzegów ran , wzmocnione 75 mm x 6mm /+ - 3mm/ x 3 szt. w opakowaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ZESTAW DLA NOWORODKÓW jałowy, opakowanie foliowo/papierowe z etykietą samoprzylepną, zbudowane z części nieusuwalnej oraz elementów ruchomych(indeks wyrobu, nr LOT, data ważności, identyf. producenta) które można dołączyć do dokumentacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ZESTAW x 1 komplet : -podkład hig. z wkładem chłonnym, od spodu folia nieprzepuszczalna 60 x 60 x 1szt. -serweta z włókniny komp.40g/m2 80 x 60 cm x 1 szt. -kocyk flanelowy 160 cm x 75 cm, w motywy dziecięce x 1 szt. -czapeczka bawełniana nakładana, z 2mankietem 20 cm w obwodzie x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZESTAW DO PORODU jałowy, opakowanie foliowo/papierowe z etykieta samoprzylepną, zbudowane z części nieusuwalnej oraz elementów ruchomych(indeks wyrobu, nr LOT, data ważności, identyf. producenta) które można dołączyć do dokumentacji zamawiającego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ZESTAW x 1 komplet : -serweta z laminatu dwuwarstwowego (polietylen/polipropylen) 56g/m2 75 x 75 cm x 1 szt. -serweta z laminatu dwuwarstwowego (polietylen/polipropylen)43g/m2 80 x 60 cm x 1 szt. -serweta z włókniny kompresowej 40G/m2 80 x 60 cm x 1 szt. -serweta z włókniny kompresowej 40G/m2 45 x 30 cm cm x 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Likwidacja dzikiego wysypiska oraz oczyszczenie terenu będącego własnością Gminy Siemianowice Śląskie przy ul. Chemicznej
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Opatrunki i wyroby medyczne specjalnego przeznaczenia dla pacjentów hospitalizowanych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im.J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.