Ogłoszenie z dnia 2014-03-19
Katowice: DOSTAWA MATERIAŁU EKSPLOATACYJNEGO
DO DRUKARKI
Numer ogłoszenia: 58361 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁU EKSPLOATACYJNEGO DO DRUKARKI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału eksploatacyjnego do drukarki na potrzeby projektu Śląskie wyzwania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Toner czarny do HP LaserJet 500 color M551- 1 szt., wydajność min. 11 000 str., typ tonera - CE400X. Materiał eksploatacyjny dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, wysokiej jakości, w całości wyprodukowany z nowych elementów bez śladów uszkodzenia i otwierania, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiornika, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku ważnym minimum 24 miesiące od dnia dostawy. Zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego regenerowanego. Za produkt fabrycznie nowy ( nowowytworzony w całości ) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub wykonany z zastosowaniem używanych elementów. Dopuszcza się oferty na dostawę materiału eksploatacyjnego wyprodukowanego przez producenta innego niż producent urządzenia. Materiał eksploatacyjny wyprodukowany przez innego producenta musi być równoważny jakościowo, tj. spełniać równoważne parametry. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych ( pojemność produktu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego, nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonego przez niego materiału eksploatacyjnego nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi w trakcie trwania umowy, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego produktu niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w wyznaczonym terminie, licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego informacji o wadliwym produkcie ( mailem lub faksem ). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych ( od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego ) do wykonania zlecenia serwisowego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w godzinach 8.00-15.00, VI piętro, pok. 611 w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt WUP w Katowicach pt. Śląskie wyzwania współfinansowany ze środków EFS w ramach Poddziałania 7.2.1 PO KL.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pro Office Sp. z o. o., Al. Korfantego 179 b, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 562,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 934,80
Oferta z najniższą ceną: 934,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1020,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 69 i 70 ustawy Pzp - Zamawiający udzieli zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału eksploatacyjnego do drukarki, które są dostawami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający kieruje pytanie o cenę do wybranych przez siebie wykonawców i zaprasza ich do składania ofert.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.