eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa instrumentów muzycznychczęść 1 - fortepian, część 2 - zestaw czterech kotłów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. L. Różyckiego Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Kielce: Dostawa instrumentów muzycznych: część 1 - fortepian, część 2 - zestaw czterech kotłów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. L. Różyckiego Kielcach
Numer ogłoszenia: 58374 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Ludomira Różyckiego , ul. Głowackiego 7, 25-368 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3442757, faks 041 3442757.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psm.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów muzycznych: część 1 - fortepian, część 2 - zestaw czterech kotłów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. L. Różyckiego Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów: część 1 - fortepian, część 2 - zestaw czterech kotłów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. L. Różyckiego Kielcach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.10.00 - Instrumenty klawiszowe 37.31.60.00 - Instrumenty perkusyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp 3. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu mają dostarczyć: 4.1. Formularz ofertowy - załącznik Nr 2. 4.2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3. 4.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3, 4.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.5.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4.5.2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, 4.5.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w ust. 4.5 ppkt 4.5.1., 4.5.2. i 4.5.3 zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy co do ważności dokumentu stosuje się odpowiednio 4.6. Kserokopie dokumentu nadania NIP i REGON 4.7. Formularz cenowy - załącznik Nr 4 4.8. Opis techniczny i wyposażenie oferowanych instrumentów - załącznik Nr 5, 4.9. Wykaz podmiotów, które będą wykonywały naprawy gwarancyjne - załącznik Nr 6 4.10. Wykaz podwykonawców - załącznik Nr 7, 4.11. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w oryginale lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej. 4.12. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum i zawarcia umowy w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4.13. Spis wykonawców minimum trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - dwóch w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z wyszczególnieniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik Nr 8 4.14. Wszelkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku ubiegania się o udzielenie wspólnie zamówienia : 5.1 Przedsiębiorcy zawrą umowę tzw. umowę konsorcjum, lub umowę spółki cywilnej jeżeli działalność przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej 5.2 Umowa (konsorcjum, spółki) musi wskazywać tzw. Lidera a oferent w swojej ofercie jaka część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. 5.3 Nie dopuszcza się możliwości zmiany Lidera w okresie obowiązywania umowy jak i wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum, 5.4 Przedsiębiorcy występujący wspólnie(konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, 5.5 Zamawiający może dochodzić całości ewentualnych roszczeń od każdego z konsorcjantów według własnego uznania w szczególności od Lidera konsorcjum, 5.6 Umowa konsorcjum winna upoważniać Lidera do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5.7 Umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia publicznego i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji całości zamówienia oraz okresu gwarancji 5.8 Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między uczestnikami konsorcjum a Zamawiającym będą odbywać się za pośrednictwem Lidera 5.9 Lider podpisze i złoży ofertę wspólną, 5.10 Lider zawrze umowę z Zamawiającym, o ile oferta konsorcjum będzie najkorzystniejsza - W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez konsorcjum w ofercie muszą być złożone oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt.4. 1- 14, dla każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. - Łącznie należy złożyć dokumenty o których mowa w pkt. 4.1, 4.7 , 5.1 Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psm.kielce.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. L. Różyckiego ul. Głowackiego 7, 25-368 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 13:00, miejsce: ul. Głowackiego 7, 25-368 Kielce, pokój nr 4 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.