eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMIT

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-04-04

Og³oszenie nr 58374 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Gdynia: ¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMIT
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, krajowy numer identyfikacyjny 19295394600000, ul. ul. Powstania Styczniowego  , 81519   Gdynia, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. 586 998 605, e-mail dzp@ucmmit.gdynia.pl, faks 586 224 871.
Adres strony internetowej (URL): www.ucmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.ucmmit.gdynia.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.ucmmit.gdynia.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Powstnia Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, Kancelaria Ip. pok. nr 30


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMIT
Numer referencyjny: 04/UCMMiT/PN/AW/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia okre¶lonego w czê¶ci nr 1 jest ¶wiadczenie przez 12 miesiêcy, ca³odobowo, we wszystkie dni, us³ug transportu sanitarnego specjalistycznego karetkami typu "S" Przedmiotem zamówienia okre¶lonego w czê¶ci nr 2 jest ¶wiadczenie przez 12 miesiêcy, ca³odobowo, we wszystkie dni, us³ug transportu sanitarnego podstawowego karetkami typu "P"

II.5) G³ówny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
,
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczêcia: 01/05/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo warunków udzia³u dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spe³niaj± warunki dotycz±ce kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, je¶li z³o¿± wraz z ofert± o¶wiadczenie o spe³nianiu tych warunków, o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej je¶li z³o¿y wraz z ofert± o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków, o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ oraz je¶li wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na minimaln± sumê gwarancyjn± ub. OC, w okresie ubezpieczenia, stanowi±c± równowarto¶æ w z³otych: 75 000 Euro na jedno zdarzenie i 350 000 Euro na wszystkie zdarzenia i op³aci³ stosowne sk³adki w tym zakresie - dotyczy czê¶ci nr 1 i nr 2.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Dotyczy czê¶ci nr 1 i nr 2 - Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada odpowiedni± zdolno¶æ techniczn± i zawodow± do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym odpowiednie do¶wiadczenie, je¶li z³o¿y wraz z ofert± o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków, o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ oraz je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie zrealizowa³ przez okres co najmniej 12 miesiêcy (min. 1 umowa ci±g³a), us³ugi transportu sanitarnego tego samego rodzaju co okre¶lone w odpowiednich czê¶ciach SIWZ, na które wykonawca sk³ada ofertê, o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 60.000,00 (dla ka¿dej z 2 dwóch rodzajów us³ug - "z karetk± "S" i z karetk± "P" ), oraz za³±czy do oferty dowody, wraz z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania (od -do), i nazw podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie - do potwierdzenia o¶wiadczeniem wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ, W przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych (czyli kontrakt d³u¿szy ni¿ min. -wykonanie 12 m-cy), referencje b±d¼ inne dokumenty, potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie, powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu. 2) dysponuje co najmniej trzema, zespo³ami osób (w zakresie przewozów ok. w czê¶ci nr 1 i 2) uprawnionymi do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych, w tym zespó³ stanowi±: a) pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny - dotyczy przewozu okre¶lonego w czê¶ci nr 1 i 2 ("S" i "P"), b) lekarz posiadaj±cy specjalizacjê w dziedzinie medycyny ratunkowej lub lekarzem, który ukoñczy³ co najmniej drugi rok specjalizacji w dziedzinie medycyny ratunkowej lub lekarzem systemu posiadaj±cym specjalizacjê lub tytu³ specjalisty albo który ukoñczy³ co najmniej drugi rok specjalizacji w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, chorób wewnêtrznych, chirurgii ogólnej, chirurgii dzieciêcej, ortopedii i traumatologii narz±du ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii albo posiadaj±cym 3000 godzin w wykonywaniu zawodu lekarza w szpitalnym oddziale ratunkowym, zespole ratownictwa medycznego, lotniczym zespole ratownictwa medycznego lub izbie przyjêæ szpitala - dotyczy przewozu okre¶lonego w czê¶ci nr 1("S"). c) W przypadku gdy ¿adna z w/w osób nie spe³nia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151, z pó¼n. zm.) w sk³ad zespo³u wchodzi te¿ kierowca posiadaj±cy zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spe³niaj±cy inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151, z pó¼n. zm.) - dotyczy przewozu okre¶lonego w czê¶ci nr 1 i 2("S" i "P"),, - Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunku w oparciu o przedstawione przez wykonawcê o¶wiadczenie o spe³nianiu tego warunku zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ - wykazem osób, które s± skierowane przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami, wykazuj±cy, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie maj± uprawnienia wskazane powy¿ej. 3) dysponuje do realizacji niniejszego zamówienia odpowiedni± ilo¶ci± i rodzajem karetek i sprzêtu do nale¿ytego wykonywania przedmiotowego zamówienia - min. po 3 karetki (dotyczy przewozu okre¶lonego w czê¶ci nr 1 i 2), z odpowiednim, sprawnym, serwisowanym na bie¿±co wyposa¿eniem min. jak ni¿ej: a) wyposa¿enie, które s³u¿y do przenoszenia pacjenta - np. nosze, stabilizatory, krzes³o kardiologiczne, p³achta, deska ortopedyczna; b) wyposa¿enia wentyluj±ce chorego - np. butle tlenowe, maski do tlenoterapii, respirator, worki samorozprê¿alne; c) wyposa¿enie unieruchamiaj±ce chorego podczas transportu medycznego - np. stabilizatory, zestawy s³u¿±ce do unieruchamiania z³amañ; d) sprzêt do diagnostyki - np. pulsoksymetr, stetoskopy, urz±dzenia do pomiaru glukozy we krwi, monitor EKG; e) wyposa¿enie do infuzji - np. wenflony, ig³y, cewniki, odpowiednia strzykawka automatyczna; f) sprzêt u¿ywany w sytuacjach nag³ych - np. zestaw PACS i PARS, defibrylator; g) wyposa¿enia do banda¿owania i pielêgnacji chorego - np. materia³y opatrunkowe, koce izolacyjne, -na dowód czego przedstawia szczegó³owy wykaz posiadanych karetek i wyposa¿enia zgodnie z tre¶ci± wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ - Zamawiaj±cy ocenia spe³nianie wszystkich w.w. warunków w oparciu o tre¶æ przedstawionych przez wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów na zasadzie spe³nia/nie spe³nia, uwzglêdniaj±c w postêpowaniu uregulowania art. 25a,26,86 i 87 Pzp.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postêpowaniu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp przedk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego nastêpuj±ce dokumenty: a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust 5, pkt 1 Pzp, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu; b) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, c) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiaj±cego, informacji dotycz±cych: o kwoty jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, o firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, o ceny, o terminu wykonania zamówienia, o warunków p³atno¶ci itp - zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiaj±cemu bez dodatkowego wezwania: i. o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawców ubiegaj±cych siê o to samo zamówienie, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SIWZ., ii. w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, wykonawca powinien z³o¿yæ wraz z ww. o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ innotformacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu. - wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.11 Pzp). Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 22 ppkt 3)a-c, SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione, w kraju w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 1) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu), 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postêpowaniu: a) w celu oceny spe³niania wszystkich warunków udzia³u w postêpowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na wezwanie Zamawiaj±cego, sk³ada w wyznaczonym terminie nastêpuj±ce dokumenty: i wype³nione za³±czniki nr: 4 - Wykaz zrealizowanych us³ug wraz z opiniami odbiorców tych us³ug, 5 - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, 6 - Wykaz potencja³u technicznego Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu (podwykonawstwo nie dopuszczalne) do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wymagane od wykonawcy o¶wiadczenia i dokumenty, potwierdzaj±ce spe³nienie przez oferowane us³ugi wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego: 1) szczegó³owy opis organizacji i jako¶ci oferowanej przez wykonawcê wspó³pracy w zakresie zamawianych us³ug (miejsce, personel, sprzêt, certyfikaty, akredytacje, organizacja pracy), zgodnie z propozycj± , stanowi±c± za³±cznik nr 10 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wymagana kwota wadium jaka powinna zostaæ wniesiona w celu zabezpieczenia oferty na realizacjê us³ug okre¶lonych w poszczególnych czê¶ciach okre¶lono jak ni¿ej: Nr czê¶ci Kwota wymaganego wadium: z³. 1 1 392,00 2 1 778,00 Wykonawca wnosi wadium (koniecznie z okre¶leniem numeru postêpowania i nr czê¶ci której dotyczy), w akceptowanej przez Zamawiaj±cego formie: 1) w pieni±dzu wy³±cznie przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego w Banku Gospodarstwa Krajowego Odzia³ w Gdañsku, ul. Kowalska 10, 80-846 Gdañsk, nr 96 1130 1121 0006 5620 5420 0003; 2) porêczeñ bankowych lub porêczeñ spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (j.t. Dz.U. z 2016, poz.359 ze zm.). Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu (przypominamy ¿e termin to dzieñ i godzina) sk³adania ofert i musi byæ udzielone do koñca terminu zwi±zania ofert±. Dokument w formie porêczenia winien zawieraæ stwierdzenie, ¿e: "..na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, wyp³acamy bez jakichkolwiek zastrze¿eñ". Dokument w formie porêczenia lub gwarancji nale¿y sk³adaæ w Kancelarii UCMMiT (Pok. nr 30, Ip. w siedzibie Zamawiaj±cego) w godzinach od 8:00 do 14:00.od poniedzia³ku do pi±tku. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt.65. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3Pzp, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; 2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Niedopuszczalne pod rygorem niewa¿no¶ci s± takie istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e nast±pi± nastêpuj±ce warunki zmiany umowy: -w trakcie trwania umowy ceny ulegn± zmianie w przypadku zmian (tak¿e obni¿ka) stawek c³a lub podatku VAT bezpo¶rednio zwi±zanych z przedmiotem zamówienia; -wyst±pi± okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w zwi±zku z nimi wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy za¶ zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego i zostan± zaakceptowane przez Wykonawcê; -wyst±pi± zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany zwi±zane z przekszta³ceniem podmiotowym stron; -zmiany umowy, w tym jej rozwi±zanie, s± konieczne na skutek dzia³ania organów administracji lub instytucji upowa¿nionych do wydania decyzji albo innych aktów w³adczych lub nadzorczych, zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy; w tym zmiany wymogów Narodowego Funduszu Zdrowia, -nast±pi zmiana obowi±zuj±cych przepisów prawa, zwi±zanych z przedmiotowym zamówieniem, które wesz³y w ¿ycie po zawarciu umowy,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 12/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

Czê¶æ nr: 1    Nazwa: 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia okre¶lonego w czê¶ci nr 1 jest ¶wiadczenie przez 12 miesiêcy, ca³odobowo, we wszystkie dni, us³ug transportu sanitarnego specjalistycznego karetkami typu "S"
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 60130000-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczêcia: 01/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA80
CZAS PODSTAWIENIA KARETKI20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2    Nazwa: 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia okre¶lonego w czê¶ci nr 2 jest ¶wiadczenie przez 12 miesiêcy, ca³odobowo, we wszystkie dni, us³ug transportu sanitarnego podstawowego karetkami typu "P"
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 60130000-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczêcia: 01/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA80
CZAS PODSTAWIENIA KARETKI20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.