To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Puck: Wycena nieruchomości i inwentaryzacja budynków na terenie miasta Puck
Numer ogłoszenia: 58404 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9410 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 58 6730533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości i inwentaryzacja budynków na terenie miasta Puck.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I; Wycena nieruchomości 1) Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb wykonania czynności cywilno-prawnych lub administracyjnych: a) określenie wartości nieruchomości niezabudowanej dla celu sprzedaży: - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 5 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 10 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 15 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym powyżej 15 operatów; b) określenie wartości nieruchomości zabudowanej dla celu sprzedaży; c) określenie wartości nieruchomości dla celu oddania w użytkowanie wieczyste; d) określenie wartości nieruchomości dla celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego: - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 5 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 10 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 15 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym powyżej 15 operatów; e) określenie wartości nieruchomości dla celu wykupu użytkowania wieczystego; f) określenie wartości nieruchomości dla celu przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności; g) określenie wartości lokalu mieszkalnego dla celów sprzedaży: - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 5 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 10 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 15 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym powyżej 15 operatów; h) określenie wartości lokalu użytkowego dla celów sprzedaży: - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 5 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 10 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 15 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym powyżej 15 operatów; i) wycena w celu ustanowienia służebności (gruntowej lub osobistej) oraz ustalenia wartości tej służebności; j) określenie wartości innego rodzaju nieruchomości w zależności od zaistniałego przypadku, takich jak zajęcie gruntu pod drogi, zajęcie gruntu pod infrastrukturę techniczną, itp.; k) oszacowanie wartości odszkodowania za bezumowne zajmowanie nieruchomości. 2) Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb wykonania czynności administracyjnej: a) określenie wartości nieruchomości przed i po podziale geodezyjnym nieruchomości dla celów ustalenia opłaty adiacenckiej: - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 5 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 10 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 15 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym powyżej 15 operatów; b) określenie wzrostu wartości nieruchomości, która powstała w wyniku scalenia i ponownego podziału w stosunku do nieruchomości wcześniej posiadanej: - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 5 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 10 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 15 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym powyżej 15 operatów; c) określenie wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej dla celów ustalenia opłaty adiacenckiej: - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 5 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 10 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 15 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym powyżej 15 operatów; przy założeniu, że zlecenie będzie dotyczyć nieruchomości objętych tą samą inwestycją. d) określenie wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo jego zmianą (opłata planistyczna): - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 5 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 10 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym do 15 operatów; - cena jednostkowa brutto przy zleceniu zawierającym powyżej 15 operatów. 3) W ramach współpracy rzeczoznawca jest zobowiązany przedstawić nieodpłatnie, na piśmie, na żądanie Zamawiającego, opinię dotyczącą zaistnienia wzrostu wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich oraz opłat planistycznych. W przypadku wydania opinii o zaistnieniu wzrostu wartości nieruchomości, wówczas zlecone będzie wykonanie operatu szacunkowego. 4) Sporządzenie aktualizacji i umieszczenie stosownej klauzuli aktualności operatu szacunkowego dla nieruchomości. 5) Sporządzenie operatu szacunkowego dla celu określenia wartości czynszu dzierżawnego. 6) Wykonawca operatów szacunkowych, po ich wykonaniu, jest zobowiązany do nieodpłatnego naniesienia poprawek, każdorazowo po zgłoszeniu Zamawiającego. 7) Wyceny nieruchomości oraz operat szacunkowe winny być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U.z 2004 r. nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) oraz obowiązującymi Standardami Zawodowymi. Każdy operat szacunkowy powinien zawierać, w zależności od celu, dla którego zostanie sporządzony: aktualny odpis z księgi wieczystej lub protokół z badania księgi wieczystej dotyczący przedmiotowej nieruchomości, aktualna mapę sytuacyjno - wysokościową z uzbrojeniem terenu, wypis i wyrys z ewidencji gruntów oraz zdjęcia w ilości obrazującej stan i charakter całej nieruchomości. Zamawiający nie ma obowiązku dostarczenia dokumentów wykorzystywanych przy sporządzaniu operatu szacunkowego. Wykonawca uzyska je we własnym zakresie i na własny koszt w odpowiednich urzędach, instytucjach, przedsiębiorstwach itp. 8) Wykonawca udzieli na wykonaną usługę gwarancję na okres 12 miesięcy. 9) Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcy to jego zakres wskazuje w ofercie. 10) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. 11) Wykonawca zobowiązuje się w sprawach objętych zamówieniem, na wezwanie Zamawiającego do składania pisemnych wyjaśnień oraz występowania przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym, sądem administracyjnym i uczestnictwa w rozprawach administracyjnych oraz w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań, a także do udziału w wizji/oględzinach wraz z pracownikami Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w zależności od potrzeb Zamawiającego. Część II; Inwentaryzacja budynków 1)Inwentaryzacja to dokumentacja techniczna w rozumieniu art. 2 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 80, poz. 903 z póżn. zmianami). 2)Dane o ilości lokali w budynkach, ich adresach, kubaturze czy powierzchni użytkowej aktualnie nie są znane. Wykonanie inwentaryzacji zlecane będzie sukcesywnie osobie, z którą zostanie podpisana umowa, w ramach potrzeb Zamawiającego. 3)Wykonanie inwentaryzacji całego budynku, w tym lokali usługowych, lokali mieszkalnych, pomieszczeń przynależnych, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, obejmuje: sporządzenie rzutów wszystkich kondygnacji budynku, zaznaczenie danych szczegółowych (np. drzwi, okna, wysokości, otwory wentylacyjne i inne), naniesienie opisów pomieszczeń, podanie powierzchni każdego pomieszczenia oraz wyliczenie udziałów dla wszystkich lokali w nieruchomości wspólnej lub innego budynku. 4)Inwentaryzację należy wykonać w skali 1:50 lub 1:100 i wina ona obejmować przynależne do budynku zabudowania gospodarcze, garaże itp. 5)Do inwentaryzacji należy załączyć mapę sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500 obejmującą nieruchomość wraz z zaznaczonym budynkiem, na której się znajduje. 6)W ofercie należy podać jednostkową cenę brutto za zinwentaryzowanie 1 budynku wraz z pomieszczeniami przynależnymi. 7)Wykonawca inwentaryzacji, po jej wykonaniu, jest zobowiązany do nieodpłatnego naniesienia poprawek, każdorazowo po zgłoszeniu Zamawiającego. 8)Inwentaryzacje budynków winny być sporządzane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi Zamawiającego. 9)Wykonawca udzieli na wykonana usługę gwarancję na okres 12 miesięcy. 10)Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcy to jego zakres wskazuje w ofercie. 11)Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. 12)Wykonawca zobowiązuje się w sprawach objętych zamówieniem, na wezwanie Zamawiającego do składania pisemnych wyjaśnień oraz występowania przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym, sądem administracyjnym i uczestnictwa w rozprawach administracyjnych oraz spotkaniach ze stronami toczących się postępowań. W ofercie należy podać jednostkową cenę brutto - dot.: I.Wycena nieruchomości pkt 1), 2), 4), 5). II. Inwentaryzacja budynków Dotyczy I i II - wszystkie podane wyżej ceny są cenami brutto i zawierają w sobie: -przeprowadzenie wizji w terenie wraz z pracownikiem urzędu, w terminie wskazanym przez Urząd, bądź samemu w zależności od potrzeb zamawiającego; -wyjazdy na rozprawy administracyjne, wezwania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, sądu, i inne; -uzyskanie niezbędnych dokumentów; -i inne koszty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wycena nieruchomości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA MAJĄTKOWA "NIVA" RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY GRAŻYNA KŁAPYTA
- Kancelaria Majątkowa NIVA Rzeczoznawca Majątkowy Grażyna Kłapyta, ul. Tatrzańska 11B/62, 80-331 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13800,60
Oferta z najniższą ceną: 13800,60 / Oferta z najwyższą ceną: 16520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Inwentaryzacja budynków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jacek Józekowski PRACOWNIA PROJEKTOWA FRONT
jakie przetargi wygrała firma
Jacek Józekowski PRACOWNIA PROJEKTOWA FRONT
- Pracownia Projektowa FRONT Jacek Józekowski, ul. Gen. M. Zaruskiego 4c/4, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2499,00
Oferta z najniższą ceną: 2499,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Dostawa wraz z montażem i instalacją oprogramowania multimedialnego oraz dostawa zabawek na potrzeby przedszkoli w Gminie Puck w związku z realizacją projektu w podziale na II części.
- Sukcesywne dostawy jednorazowych wyrobów medycznych,
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Józefa Dambka w Leśniewie w podziale na 9 części.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- Wykonanie prac geodezyjnych część 11
- Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.