Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Rzeszów: Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 200 ryz papieru do drukarek A4, 20 ryz do drukarek A3, 2 opakowanie kopert C5
Numer ogłoszenia: 58417 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 200 ryz papieru do drukarek A4, 20 ryz do drukarek A3, 2 opakowanie kopert C5.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 200 ryz papieru do drukarek A4, 20 ryz do drukarek A3, 2 opakowanie kopert C5.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 200 ryz papieru do drukarek A4, 20 ryz do drukarek A3, 2 opakowanie kopert C5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3688,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2217,36
Oferta z najniższą ceną: 2217,36 / Oferta z najwyższą ceną: 2217,36
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 03.06.2010 upłynął termin realizacji umowy na zaopatrzenie Oddziału w materiały biurowe z firmą Resgraph Sp. z o. o. w Rzeszowie. Postępowanie przetargowe na dostawę materiałów biurowych będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej POIiŚ. Ministerstwo Infrastruktury pismem nr MU4MKO-0831-138-544/10 z dnia 09.04.2010 poinformowało nas o zamiarze przeprowadzenia dwuetapowej kontroli ex-ante. Dokumenty do pierwszego etapu kontroli zostały przekazane za pośrednictwem Centrali w dniu 30.04.2010r. W dniu 16.07.2010 zostało wszczęte postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jw. W dniu 12.08.2010r. dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej. W dniu 17.08.2010r. przekazano całość postepowania za pośrednictwem Centrali do drugiego etapu kontroli ex-ante MI. Umowa zostanie zawarta dopiero po zakończeniu procedury kontroli. Do dnia dzisiejszego kontrola ta nie została jeszcze zakończona i nie można zawrzeć umowy. W związku z powyższym obecnie Oddział funkcjonuje bez podpisanej umowy na dostawę materiałów biurowych, a zapas papieru biurowego oraz kopert uległ wyczerpaniu. Istnieje pilna potrzeba dokonania w/w zakupu, aby zapewnić bieżące funkcjonowanie Oddziału.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w latach 2025-2026
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2025 roku
więcej: Drobny sprzęt biurowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.