To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 5841 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Kraków: Sukcesywną dostawę przetworów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia 15 lutego 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 2747
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, krajowy numer identyfikacyjny
000293172, ul.
ul. Helclów
2,
31-148
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
126330828, faks
126343151, e-mail
sekretariat@dpshelclow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpshelclow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywną dostawę przetworów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia 15 lutego 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPS/ZP//2522/2532/WR/1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem Umowy jest sukcesywna dostawa przetworów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz Ofertą stanowiącą Załącznik Nr 1 do Umowy. 3. Wszystkie dostarczone Zamawiającemu produkty, w ramach Umowy mają spełniać odpowiednie wymagania ilościowe i jakościowe, bezpośrednio po dostarczeniu przez Wykonawcę. 4. Dostarczony towar będący przedmiotem Umowy ma być: 1) świeży, pierwszej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, 2) posiadający aktualne terminy przydatności do spożycia podane na opakowaniu , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia ujętym w Wykazie Asortymentu, stanowiącym Załącznik Nr 1, 3) produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia mają posiadać co najmniej 1 miesięczną datę przydatności do spożycia - licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 4) prawidłowo opakowany, oznakowany i dostarczany (pojemniki, worki foliowe nieuszkodzone, czyste), 5) wolny od wad uniemożliwiających jego spożycie, 6) oznakowany etykietą zawierającą: a) nazwy środka spożywczego, b) wagę towaru, c) wykaz składników występujących w środku spożywczym, d) termin przydatności do spożycia. 5. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanych towarów, tj. zapewnienia specjalistycznego środka transportu odpowiedniego dla przewożonych produktów objętych niniejszą Umową zgodnie z obowiązującymi przepisami, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego oraz do zachowania tzw. ciągu chłodniczego ( transportu i przechowywania wyrobów mleczarskich w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie), 2) załączenia do każdorazowej dostawy towaru Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego, 3) przy każdorazowej dostawie do odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu, 4) w przypadku towarów dostarczanych w opakowaniach - dostarczyć zamówioną ilości towaru netto, tj. nie wliczana waga opakowania np. (kartonów, sznurków, foli, siatek),w wagę zamówionego towaru, 5) do odbioru opakowań zbiorczych (nie dotyczy opakowań indywidualnych produktu), tj. kartony; pudła; folie, po dostarczonym Zamawiającemu towarze, co najmniej 1 razy w tygodniu, 6) nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego - na okres do następnej dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15500000-3
Dodatkowe kody CPV:
15540000-5,
15551000-5,
15431100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19011.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 19961.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamowienie z wolnej ręki
na podstawie art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 3)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie przepisu art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2015, poz. 2164 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia 15 lutego 2017 roku. Ze względu na zaistnienie wyjątkowej sytuacji, niewynikającej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której to Zamawiający nie mógł przewidzieć, zaistniała konieczność udzielenia zamówienia na ww. dostawę w trybie zamówienia z wolnej ręki. Wobec konieczności natychmiastowego wykonania przedmiotowego zamówienia, nie ma faktycznej możliwości zachowania terminów ustawowych określonych dla innych trybów udzielenia zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia dwukrotnie przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego była m.in. dostawa artykułów spożywczych ( przetworów mleczarskich ) dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, o profilu dla przewlekle chorych. Zamawiający przeprowadził dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Pzp - na ww. dostawę. Pierwsze postępowanie przeprowadzone zostało w dniu 12 grudnia 2016 roku ( dzień otwarcia ofert ) - unieważniono w dniu 13 grudnia 2016 roku, na podstawie przepisu art. 93 ust 1. pkt 4) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Drugie postępowanie przeprowadzone w dniu 23 grudnia 2016 roku ( dzień otwarcia ofert ) - unieważniono w dniu 03 stycznia 2017 roku - w zakresie Części Nr II tj. dostawy przetworów mleczarskich - na podstawie przepisu art. 93 ust 1. pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jako podstawę zamówienia w trybie z wolnej ręki zastosowano przepis art. 67 ust. 1 pkt 3) Pzp, który stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia; W związku z pilną koniecznością zaspokojenia potrzeb żywieniowych mieszkańców DPS ( okres obowiązywania dotychczasowej umowy na dostawę wyrobów mleczarskich, upłynął w dniu 31 grudnia 2016 roku ) oraz z uwagi na szczególną formę działalności statutowej jednostki, tj. zapewnianie całodobowej opieki nad ludźmi w podeszłym wieku, również przewlekle chorymi, mającymi szczególne zdrowotne zalecenia żywieniowe (diety, wskazania i przeciwwskazania lekarskie); niezbędne staje się natychmiastowe wykonanie niezrealizowanego dotąd zamówienia na dostawę produktów żywnościowych obejmujących produkty mleczarskie o ściśle określonej jakości. Wyjątkowość zaistniałej sytuacji - wynika z okoliczności niezależnych od zamawiającego i niemożliwych do przewidzenia ( wszystkie oferty złożone w przetargu nieograniczonym podlegały odrzuceniu), a zamawiający na żadnym etapie przeprowadzonych postępowań nie zwlekał z podjęciem wymaganych czynności. Wobec łącznego wystąpienia następujących okoliczności, a to: 1) zaistnienie wyjątkowej sytuacji; 2) zaistnienie tej sytuacji nie wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego; 3) nie można było jej przewidzieć; 4) wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia; 5) nie można zachować terminów określonych dla innych trybów w przedmiotowym przypadku uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, na podstawie przepisu art. 67 ust. 1 pkt 3) Pzp. Jednocześnie w przedmiotowym przypadku nie ma prawnej możliwości zastosowania jako podstawy przeprowadzenia zamówienia z wolnej ręki, przepisu art. 67 ust. 1 pkt 4) Pzp, który stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp tj. ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Jedna z ofert postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego przeprowadzonego w dniu 23 grudnia 2016 r. (dzień otwarcia ofert), bowiem została odrzucona na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 7 b) Pzp ( wykonawca nie wpłacił wymaganego wadium ), podczas gdy ww. przepis art. 67 ust. 1 pkt 4) Pzp wskazuje jako podstawę udzielenia zamówienia z wolnej ręki odrzucenie wszystkich ofert wyłącznie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp, tj. ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Konieczność udzielenia zamówienia na dostawy do dnia 15 lutego 2017 roku w trybie zamówienia z wolnej ręki wynika z obowiązku zachowania ustawowych terminów niezbędnych do przeprowadzenia procedury postępowania o udzielenia zamówienia, w trybie przetargu nieograniczonego, na pozostałą część zamówienia na dostawę przetworów mleczarskich w roku 2017. Zamawiający przewiduje, iż realnym terminem przeprowadzenia postępowania i wyłonienia wykonawcy dostaw w trybie przetargu nieograniczonego jest dzień 15 lutego 2017 roku. Wobec braku faktycznych możliwości, skorzystania z procedury konkurencyjnej, z uwagi na natychmiastową potrzebę stałego zapewnienia potrzeb żywieniowych mieszkańców DPS oraz z uwagi na brak możliwości zachowania ustawowych terminów określonych do przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego dla udzielenia zamówienia na sukcesywną dostawę przetworów mleczarskich, uzasadnione jest zastosowanie procedury - zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.