Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Łódź: Remont pomieszczeń w budynku B3 przy ul. ks. I. Skorupki 10/12 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 58436 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka - Dział Rozbudowy i Remontów, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361699, fax 042 6365615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku B3 przy ul. ks. I. Skorupki 10/12 w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wartość zamówienia mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wymagana wpłata wadium w wysokości 8000 zł ( przy składaniu ofert ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 - 3 ustawy ) 2. wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.04 r. ( Dz. U. nr 19 poz. 177 z póź. zm. ) 3. na wykonane prace wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat 4.wykonawca posiada doświadczenie wykonawcze w zakresie realizowania robót objętych przetargiem udokumentowane wykonaniem co najmniej 2 zamówień o podobnym zakresie robót o cenie brutto min.200 tysięcy złotych. Roboty te powinny być rozpoczęte nie wcześniej niż 1.03.2003 r. i zakończone do dnia 29.02.2008 r. Do wykazu należy dołączyć protokoły odbioru robót i referencje potwierdzające odpowiednią jakość i terminowość wykonanych robót. O kolejności decydują punkty ustalane wg poniższych zasad: Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy wykonali najwięcej zamówień określonych w pkt. 4 o wartości zamówienia min. 200 tysięcy PLN. W przypadku uzyskania takiej samej najmniejszej ilości punktów przez większą niż 5 liczbę wykonawców, o przejściu do dalszego etapu postępowania decydować będzie suma wartości zrealizowanych zamówień. Za każde wykonane zamówienie powyżej 2 robót wykonawca otrzymuje 1 punkt. 5. wykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę - w pełnym wymiarze - co najmniej 8 osób. Osoby przewidziane przez oferenta na kierownika budowy i kierowników robót niniejszego zamówienia powinny posiadać odpowiednie ( wymagane przez ustawę Prawo Budowlane ) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, - oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177 z póź. zm. ), - wykaz min. 2 robót wraz z załączonymi protokołami odbioru i referencjami, - oświadczenie wykonawcy dotyczące osób przewidzianych na kierowników realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby uprawnień do kierowania robotami wymaganymi przez ustawę Prawo Budowlane wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Żeromskiego 116, bud. A28, parter, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Łódź, ul. Żeromskiego 116, bud. A28, parter, pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Świadczenie usługi sprzątania oraz obsługi szatni w budynkach B14 oraz B15 Wydziału FTIMS PŁ
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Szkolenie stacjonarne w zakresie MS Excel i MS Word dla pracowników administracyjnych
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku nr 34 w kompleksie przy ul. Nieświeskiej 56 w Warszawie
- Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku transportu i łączności wraz z jego przebudową i rozbudową z przeznaczeniem na Żłobek Gminny "Adelinek" w Adelinie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Łaszczówce
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Choczu - dostosowanie budynku do wymogów przeciwpożarowych
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.