eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębicewykonanie termomodernizacji budynków wraz z instalacją centralnego ogrzewania w ramach zadania "Modernizacja systemu grzewczego i termomodernizacja budynków na terenie miasta Poddębice"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-16

POZYCJA 58461

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poddębice: wykonanie termomodernizacji budynków wraz z instalacją centralnego ogrzewania w ramach zadania "Modernizacja systemu grzewczego i termomodernizacja budynków na terenie miasta Poddębice" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Poddębic, do kontaktów: Aleksandra Gniazdowska, ul. Łódzka 17/21 lok. 105, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043/678-44-66, 678-25-80, fax 043 6783995, e-mail: gmina@poddebice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gmina.poddebice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie termomodernizacji budynków wraz z instalacją centralnego ogrzewania w ramach zadania "Modernizacja systemu grzewczego i termomodernizacja budynków na terenie miasta Poddębice". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Poddębice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni , budowa sieci cieplnych , wykonanie instalacji solarnej . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Z uwagi na finansowanie części zadania przez EkoFundusz Zamawiający wymaga, aby wykonujący zamówienie korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii. Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenia producenta o miejscu ich wytworzenia. Na potwierdzenie spełniania warunku należy złożyć oświadczenie Wykonawcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie zadań: Roboty budowlano - montażowe dotyczące wymiany stolarki okiennej, wymiany stolarki drzwiowej, wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, wykonanie docieplenia dachu, wykonanie docieplenia stropu piwnic, związane z termomodernizacją następujących budynków wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania: 1) etap I - budynek Urzędu Miejskiego przy ul. Łódzkiej 17/21; a) docieplenie ścian zewnętrznych o pow. 664,10 m2; b) docieplenie ościeży, gzymsów i cokołów o pow. 325,30 m2; c) docieplenie stropodachu o pow. 539,00 m2; d) wymiana stolarki okiennej o pow. 324,30 m2; e) wymiana stolarki drzwiowej o pow. 4,00 m2; f) modernizacja instalacji c.o. - 10 szt. grzejników i 104 szt. zaworów termostatycznych; 2) etap II - budynek Gimnazjum przy ul. Polnej 36; a) docieplenie ścian zewnętrznych o pow. 3.253,00 m2; b) docieplenie ościeży, gzymsów i cokołów o pow. 152,00 m2; c) docieplenie stropodachu o pow. 2.523,00 m2; d) wymiana stolarki okiennej o pow. 916,00 m2; e) wymiana stolarki drzwiowej o pow. 24,70 m2; f) modernizacja instalacji c.o. - 330 szt. zaworów termostatycznych 3) etap III - budynek ZOPO przy ul. Łęczyckiej 13; a) docieplenie ścian zewnętrznych o pow. 398,00 m2; b) docieplenie ościeży, gzymsów i cokołów o pow. 62,20 m2; c) docieplenie stropodachu o pow. 177,40 m2; d) wymiana stolarki okiennej o pow. 38,60 m2; e) wymiana stolarki drzwiowej o pow. 4,60 m2; f) modernizacja instalacji c.o. - 18 szt. grzejników; 4) etap IV - budynek Pawilonu Hotelowo - Sportowego przy ul. Mickiewicza 19; a) docieplenie ścian zewnętrznych o pow. 588,30 m2; b) docieplenie ościeży, gzymsów i cokołów o pow. 46,70 m2; c) docieplenie stropodachu o pow. 764,00 m2; d) wymiana stolarki okiennej o pow. 76,00 m2; e) modernizacja instalacji c.o. - 45 szt. grzejników; 5) etap V - budynek Hali Sportowej przy ul. Łęczyckiej 13/15; a) docieplenie ścian zewnętrznych o pow. 698,20 m2; b) docieplenie ościeży, gzymsów i cokołów o pow. 77,00 m2; c) docieplenie stropodachu o pow. 711,60 m2; d) wymiana stolarki okiennej o pow. 345,60 m2; e) wymiana stolarki drzwiowej o pow. 4,60 m2; 6) etap VI - budynek Biblioteki przy ul. Łódzkiej 31; a) docieplenie ścian zewnętrznych o pow. 552,40 m2; b) docieplenie ościeży, gzymsów i cokołów o pow. 46,90 m2; c) docieplenie stropodachu o pow. 284,40 m2; d) modernizacja instalacji c.o. - 32 szt. zaworów termostatycznych; 7) etap VII - budynek mieszkalny przy ul. Targowej 4; a) docieplenie ścian zewnętrznych o pow. 215,20 m2; b) docieplenie ościeży, gzymsów i cokołów o pow. 22,30 m2; c) docieplenie stropodachu o pow. 180,00 m2; d) wymiana stolarki okiennej o pow. 4,20 m2; e) wymiana stolarki drzwiowej o pow. 2,00 m2; f) modernizacja instalacji c.o. - 21 szt. grzejników; 8) etap VIII - budynek mieszkalny przy ul. Targowej 14; a) docieplenie ścian zewnętrznych o pow. 137,00 m2; b) docieplenie ościeży, gzymsów i cokołów o pow. 11,50 m2; c) docieplenie stropodachu o pow. 140,50 m2; d) wymiana stolarki okiennej o pow. 10,70 m2; e) modernizacja instalacji c.o. - 11 szt. grzejników; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 30.03.2007; lub data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osoby wykonujące zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności konstrukcyjno -budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych w zgodnie z art. 14 ust.1 pkt 2, 4 ,5 ustawy Prawo budowlane, w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej pięć robót termomodernizacyjnych o wartości min 300 000,00 PLN oraz wykonali min 5 instalacji co , zatrudniają min 20 pracowników oraz min 4 osóby personelu kierowniczego c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki na rachunku bankowym w wysokości min. 1,0 mln PLN lub zdolność kredytowa na powyższą kwotę, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 3) udzielą 48 miesięcznej gwarancji. 4) z uwagi na finansowanie części zadania przez EkoFundusz Zamawiający wymaga, aby wykonujący zamówienie korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii. Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenia producenta o miejscu ich wytworzenia, 5) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 niniejszego rozdziału, 6) Wykonawca winien zastosować do dociepleń materiały stanowiące jeden system technologiczny (jeden producent) 7) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów niezbędnych do rozliczenia się z jednostkami finansującymi - EkoFundusz, WFOŚiGW, BGK, NFOŚiGW oraz niezbędne pozwolenia na użytkowanie (Urząd Dozoru Technicznego -rozruch technologiczny, uzyskanie efektu ekologicznego, emisje zanieczyszczeń zmodernizowanych kotłowni) zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat robót z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorów wraz z referencjami i stwiedzeniem, że roboty zostały wykonane należycie, e) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, f) wykaz osób i podmiotów, które będą realizować zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje pracowników, w tym uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności budowlanej i instalacyjnej (należy przedłożyć kserokopię świadectw kwalifikacyjnych), g) dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, h) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) polisę oc , j) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2. k) wypełniony i zaakceptowany projekt umowy wraz z wypełnionym harmonogramem rzeczowo-finasowym. l) kosztorysy ofertowe, zapisane na nośniku elektronicznym w formacie pdf, sporządzone zgodnie z kosztorysami nakładczymi ( oddzielnie dla poszczególnych obiektów) stanowiącymi załączniki nr 1-8 lit. b,f.do SIWZ m) oświadczenie Wykonawcy , że wykonując zamówienie będzie korzystał z dostawców i wykonawców z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych , Szwajcarii i Norwegii

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.poddebice.pl. Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W punkcie kasowym BS znajdującym się w siedzibie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.12.2006, godzina 11:00, Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice pok.201.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.