Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Bydgoszcz: Prace remontowo-budowlane budynku szkoły przy ulicy Gdańskiej 71 - etap II - sale ćwiczeń I piętra, korytarz i klatka schodowa.
Numer ogłoszenia: 58464 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Zespół Szkół Muzycznych im. Artura Rubinsteina , ul. A. Szwalbego 1, 85-080 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 051 3229718, 3223794 w. 13, faks 051 3229718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konkursmuzyczny.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo-budowlane budynku szkoły przy ulicy Gdańskiej 71 - etap II - sale ćwiczeń I piętra, korytarz i klatka schodowa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont budowlany, elektryczny i sanitarny pomieszczeń I piętra, toalet, korytarza i klatki schodowej realizowanych poprzez: a) wykonanie remontu instalacji elektrycznej z wymianą oświetlenia we wszystkich pomieszczeniach objętych zamówieniem wg obowiązujących obecnie norm i przepisów b) wykonanie remontu budowlanego we wszystkich pomieszczeniach objętych zamówieniem wg specyfikacji technicznej wykonania robót, obowiązujących obecnie norm i przepisów Prawa budowlanego c) wykonanie remontu instalacji sanitarnej w toaletach objętych zamówieniem wg obowiązujących obecnie norm i przepisów oraz wg specyfikacji technicznej wykonania robót d) położenie posadzki oraz ścian z płytek ceramicznych w toalecie, wymiana urządzeń sanitarnych i założenie wyciągu e) renowacja parkietów w pomieszczeniach objętych zamówieniem f) renowacja stolarki drzwiowej w obszarze objętym zamówieniem(przywrócenie pierwotnego wyglądu).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.32.20.00 - 45.32.20.00 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a)oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, je-żeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaca-niem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy prawo zamówień publicznych (w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz.U. Nr 167 poz.1661), z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć: 1)wskazanie kierownika budowy, kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz kierownika robót sanitarnych, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami potwierdzającymi członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa 2)wykaz zamówień o podobnym charakterze sporządzony wg poniższego wzoru ; Wykaz robót o podobnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia Lp. Nazwa i adres zamawiającego. Lokalizacja obiektów. Opis prac. Termin realizacji. Wartość zamówienia brutto. W przypadku oceniania oferty wspólnej do oceny minimum doświadczenia przyjęte zostanie łączne do-świadczenie wszystkich współubiegających się wykonawców. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane wykonane zostały z należytą starannością Do oceny zostaną przyjęte tylko pozycje wykazu o kompletnych informacjach, spełniające wymagania roboty o podobnym charakterze i potwierdzone stosownymi dokumentami. 2.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć: 1)informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą spełnianie warunku udziału w postępowaniu (tj. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 300.000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2)polisę ubezpieczeniową lub dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 200.000zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konkursmuzyczny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Zespół Szkół Muzycznych im. Artura Rubinsteina; ul. Andrzeja Szwalbego 1; 85-080 Bydgoszcz; pomieszczenie 5a - Kierownik Administracji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Państwowy Zespół Szkół Muzycznych im. Artura Rubinsteina; ul. Andrzeja Szwalbego 1; 85-080 Bydgoszcz; pomieszczenie 2 - Sekretariat Szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.