eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych dla Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie w ramach projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Sprawa znakDZP/CM/242/3-5/ZP/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-18

Kraków: Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych dla Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie w ramach projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-5/ZP/11
Numer ogłoszenia: 58479 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych dla Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie w ramach projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-5/ZP/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych dla Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie w ramach projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Przedmiot zamówienia obejmuje VI części opisanych szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia (od I do VI) - wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować całość asortymentu zawartego w danej części. Do obowiązków wykonawcy należeć będą sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb, na pisemne zamówienie zamawiającego przesłane faksem lub drogą elektroniczną) dostawy materiałów laboratoryjnych do miejsca każdorazowo wskazanego przez użytkownika, tj. do Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi UJ CM w Krakowie, Laboratorium Medycyny Translacyjnej, ul. Focha 33, 30-119 Kraków lub do Katedry Farmakologii Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków. Dostawy muszą być zrealizowane w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia, w sposób niegenerujący dodatkowych kosztów dla zamawiającego, warunkujący prawidłowe i bezpieczne dostarczenie zamawianego produktu, a także jego przechowywanie. Przesyłki muszą być czytelnie oznaczone co do rodzaju materiału, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy. Wymagana jest czytelna nazwa i termin ważności produktu na każdym opakowaniu. Termin ważności każdego materiału laboratoryjnego w dacie dostawy do zamawiającego nie może być krótszy niż 5/6 okresu ważności określonego przez producenta. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych materiałów laboratoryjnych, zamawiający niezwłocznie zgłosi pisemną reklamację do wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego produktu na produkt wolny od wad, na własny koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ, a także do ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których zamawiający nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na równoważne materiały laboratoryjne. W załączniku nr 5 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zostały podane: nazwa produktu oraz model wzorcowy, na który składa się numer katalogowy produktu wybranego producenta celem określenia parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać zamówione materiały laboratoryjne. Zamawiający dopuszcza w częściach od I do VI przedmiotu zamówienia zaoferowanie równoważnych materiałów laboratoryjnych, ale nie gorszych jakościowo od produktów wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania równoważnego materiału laboratoryjnego, wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego materiał laboratoryjny spełnia wymagania określone przez zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia wymagań wykonawca przedłoży do oferty dokumenty, którymi w rozumieniu zamawiającego jest w szczególności: -karta katalogowa lub dokument równoważny, -dla części I, II, III, V przedmiotu zamówienia wymagany jest dokument potwierdzający, że oferowane materiały laboratoryjne są produkowane zgodnie z normą ISO 9001:2008 lub równoważną, -dla części IV, VI dokumenty zgodne z obowiązującymi przepisami tj.: ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski. Specyfikacja równoważnego materiału laboratoryjnego oferowanego przez wykonawcę powinna zawierać, co najmniej, informacje określające skład, działanie i przeznaczenie produktu opisane w języku polskim lub w oryginale z dołączonym tłumaczeniem na język polski. Przy tym za parametry optymalne przyjmuje się charakterystykę materiałów laboratoryjnych wybranych firm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-8, 38.40.00.00-9, 33.19.25.00-7, 33.14.13.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku zaoferowania równoważnego materiału laboratoryjnego, wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego materiał laboratoryjny spełnia wymagania określone przez zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia wymagań wykonawca przedłoży do oferty dokumenty, którymi w rozumieniu zamawiającego jest w szczególności: -karta katalogowa lub dokument równoważny, -dla części I, II, III, V przedmiotu zamówienia wymagany jest dokument potwierdzający, że oferowane materiały laboratoryjne są produkowane zgodnie z normą ISO 9001:2008 lub równoważną, -dla części IV, VI dokumenty zgodne z obowiązującymi przepisami tj.: ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski. Specyfikacja równoważnego materiału laboratoryjnego oferowanego przez wykonawcę powinna zawierać, co najmniej, informacje określające skład, działanie i przeznaczenie produktu opisane w języku polskim lub w oryginale z dołączonym tłumaczeniem na język polski. Przy tym za parametry optymalne przyjmuje się charakterystykę materiałów laboratoryjnych wybranych firm.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wartość umowy może ulec zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM ul. Kopernika 19 B 31-501 Kraków pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM ul. Kopernika 19 B 31-501 Kraków pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Butelki do hodowli komórek T25 Ilość: 600 szt./ 3 op. 2. Butelki do hodowli komórek T75 Ilość: 600 szt./ 5 op. 3. Butelki do hodowli komórek T175 Ilość: 100 szt./2 op. 4. 6-cio dołkowe płytki do hodowli komórkowej komórek nieadherentnych Ilość: 300 szt./ 3 op. 5. 12-sto dołkowe płytki do hodowli komórkowej komórek nieadherentnych Ilość: 100 szt./ 1 op. 6. 24-ro dołkowe płytki do hodowli komórkowej komórek nieadherentnych Ilość: 100 szt./ 1 op. 7. 48-mio dołkowe płytki do hodowli komórkowej komórek nieadherentnych Ilość: 100 szt./ 1 op. 8. 96-cio dołkowe płytki do hodowli komórkowej komórek nieadherentnych Ilość: 300 szt./ 5 op. 9. 96-cio dołkowe płytki do pomiaru luminometrii i hodowli komórkowej Ilość: 80 szt./ 16 op./ 2 pud. 10. 96-cio dołkowe płytki do immunoenzymatycznych testów ELISA Ilość: 200 szt./ 40 op. 11. 96-cio dołkowe płytki do pomiaru RNA, DNA i białek Ilość: 120 szt./ 12 op./ 3 pud..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-8, 38.40.00.00-9, 33.19.25.00-7, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pipety serologiczne o poj. 2 ml Ilość: 1000 szt./1 op. 2. Pipety serologiczne 5 ml Ilość: 1000 szt./5 op. 3. Pipeta serologiczna 10 ml Ilość: 1000 szt./5 op. 4. Pipeta serologiczna 25 ml Ilość: 600 szt./ 3 op. 5. Pipeta serologiczna 50/60 ml Ilość: 500 szt./ 5 op. 6. Szalki Petriego do hodowli komórkowej Ilość: 740 szt./ 74 op./ 1 pud. 7. Szalki Petriego do hodowli komórkowej Ilość: 600 szt./ 60 op./ 1 pud. 8. Szalki Petriego do hodowli komórkowej Ilość: 960 szt./ 96 op./ 2 pud. 9. Wysoko profilowane pokrywki do 96-dołkowych płytek Ilość: 600 szt./ 6 pud..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-8, 38.40.00.00-9, 33.19.25.00-7, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki typu Eppendorf, poj. 2 ml Ilość: 4000 szt./ 16 op./ 2 pud. 2. Probówki typu Eppendorf 1,5 ml Ilość: 4000 szt./ 16 op./ 2 pud. 3. Probówki typu Eppendorf 1,5 ml Ilość: 1200 sz./ 10 op. 4. Probówki reakcyjne o poj. 50 ml Ilość: 600 szt./ 24 op./ 2 pud. 5. Probówki reakcyjne o poj. 50 ml Ilość: 600 szt./ 2 pud. 6. Probówki reakcyjne o poj. 15 ml Ilość: 1000 szt./ 20 op./ 2 pud. 7. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 1920 szt./ 20 pud./ 1 op. 8. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 1920 szt./ 20 pud./ 1 op. 9. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 1920 szt./ 20 pud./ 1 op. 10. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 1000 szt./ 10 pud./ 1 op. 11. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 500 szt./ 10 pud./ 1 op. 12. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 2500 szt./ 10 op./ 1 pud. 13. Krioprobówki do głębokiego mrożenia Ilość: 500 szt./ 10 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-8, 38.40.00.00-9, 33.19.25.00-7, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki typu Eppendorf, poj. 2 ml Ilość: 5000 sz./ 5 op. 2. Probówki typu Eppendorf 1,5 ml Ilość: 5000 szt./ 5 op. 3. Ependorfy 0,5 ml Ilość: 5000 sz./ 5 op. 4. Ependorfy 0,2 ml Ilość: 10000 szt./ 10 op. 5. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 1920 szt./ 20 pud. 6. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 1920 szt./ 20 pud. 7. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 1920 szt./ 20 pud. 8. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 1920 szt./ 20 pud. 9. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 1920 szt./ 20 pud. 10. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 2000 sz./ 2 op. 11. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 5000 sz./ 5 op. 12. Końcówki do pipet automatycznych Ilość: 2000 szt./ 4 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-8, 38.40.00.00-9, 33.19.25.00-7, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki reakcyjne do cytometrii przepływowej, poj. 5 ml Ilość: 2000 szt./ 16 op./ 2 pud. 2. Strzykawki 3 częściowe o poj. 1 ml Ilość: 500 szt./ 5 op./ 1 pud. 3. Strzykawki 3 częściowe, typ Luer-Lok o poj. 5 ml Ilość: 300 szt./ 3 op. 4. Strzykawki 3 częściowe, typ Luer-Lok o poj. 10 ml Ilość: 300 szt./ 3 op. 5. Strzykawki 3 częściowe, typ Luer-Lok o poj. 20 ml Ilość: 640 szt./ 16 op./ 4 pud. 6. Strzykawki 3 częściowe, typ Luer-Lok o poj. 50/60 ml Ilość: 480 szt./ 12 op./ 3 pud..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-8, 38.40.00.00-9, 33.19.25.00-7, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Parafilm ilość: 5 szt. 2. Folia aluminiowa Ilość: 1 szt. 3. Rękawiczki diagnostyczne lateksowe Ilość: 2000 szt./ 20 op./ 2 pud. 4. Rękawiczki diagnostyczne lateksowe Ilość: 4000 szt./ 40 op./ 4 pud. 5. Rękawiczki diagnostyczne lateksowe Ilość: 1000 szt./ 10 op./ 1 pud. 6. Pipety Pasteura szklane długie Ilość: 3000 szt./ 3 op. 7. Filtry strzykawkowe Ilość: 100 szt./ 2 op. 8. Filtry strzykawkowe Ilość: 100 szt./ 2 op. 9. Jednorazowe, elastyczne szalki wagowe do odważania substancji stałych i ciekłych Ilość: 500 szt./ 1 op. 10. Jednorazowe, elastyczne szalki wagowe do odważania substancji stałych i ciekłych Ilość: 500 szt./ 1 op. 11. Taśma wskaźnikowa do kontroli sterylizacji w autoklawie Ilość: 5 szt. 12. Trójnożny, stołowy stojak na odpady Ilość: 10 szt. 13. Worki na odpady Ilość: 2000 szt. / 20 op. 14. Kriopudełko z pokrywką Ilość: 200 szt./ 20 op. 15. Kriopudełko na probówki o poj. 1,5 do 2 ml Ilość: 12 szt./ 3 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-8, 38.40.00.00-9, 33.19.25.00-7, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.