Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-03-17
Juchnowiec Ko¶cielny: Wykonanie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w Bielach, Rosto³tach, Z³otnikach oraz rozbudowa wodoci±gu w Z³otnikach
Numer og³oszenia: 58481 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Ko¶cielny , ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Ko¶cielny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, faks 085 7132881.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: g.komunalna@juchnowiec.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w Bielach, Rosto³tach, Z³otnikach oraz rozbudowa wodoci±gu w Z³otnikach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w Bielach, Rosto³tach, Z³otnikach oraz rozbudowa wodoci±gu w Z³otnikach. Zakres obowi±zków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane(jednolity tekst:Dz.U z 2006r Nr 156, poz. 1118, z pó¼n. zm.) i obejmuje w szczególno¶ci: - wydawanie poleceñ i instr. wykonawcy, - prawo wstrzymania robót je¶li jest to konieczne, - kontrolê jako¶ci u¿ywanych materia³ów, - ¿±danie usuniêcia ujawnionych wad, - dokonywanie odbiorów czê¶ciowych, - udzia³ w czynno¶ciach odbioru koñcowego, - dbanie o interesy Zamawiaj±cego, - systematyczne sprawdzanie na budowie jako¶ci i zgodno¶ci z projektem, - potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usuniêcia wad, - przedk³adanie pisemnych miesiêcznych raportów dla Zamawiaj±cego w sprawioe zgodno¶ci postêpu prac z harmonogramem, - sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów, potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do zap³aty dla Wykonawcy, - kontrolowanie rozliczeñ zadania, - sygnalizowanie zmian, - udzia³ w naradach technicznych, - inspektor nadzoru zabezpieczy nadzór w zakresie w którym nie posiada uprawnieñ, odpowiadaj±c za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa jak za w³asne dzia³anie..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysoko¶ci 1800,-z³ nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego w terminie do dnia 25 03. 2010r do godziny 12:00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca powinien za³±czyæ do oferty: - o¶wiadczenie, ¿e wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania prac objêtych zamówieniem, kserokopiê za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do odpowiedniej izby samorzadu zawodowego, - kserokopiê uprawnieñ do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie w bran¿y sanitarnej i elektrycznej.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Oswiadczenie, ¿e wykonawca posiada wiêdzê i do¶wiadczenie. Za³±czyæ tak¿e: wykaz wykonanych us³ug o podobnym zakresie i charakterze za okres ostatnich trzech lat z podaniem ich warto¶ci oraz dokument potwierdzaj±cy ¿e us³uga zosta³a wykonana nale¿ycie (np. referencje).
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie, ¿e wykonawca posiada odpowiedni potencja³ techniczny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie, ¿e posiada osoby zdolne do wykonania zadania. Je¿eli bêd± to podwykonawcy - dostarczyæ pisemne zobowi±zanie podwykionawcy. Wykaz osób zaanga¿owanych do wykonania zadania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Juchnowiec Koscielny 16-061 Juchnowiec Koscielny ul. Lipowa 10.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Gminy Juchnowiec Ko¶cielny ul. Lipowa 10; 16-061 Juchnowiec Ko¶cielny, pokój nr 6 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt bêdzie finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowoczesnego systemu odbioru i zarz±dzania odpadami komunalnymi w gminie ¦rem
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacj± robót w podziale na 2 czê¶ci.
- Termomodernizacja Powiatowego Centrum Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w E³ku
- Odnowienie tynków i ok³adzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namys³owskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i ok³adzin w zabytkowym budynku Namys³owskiego Centrum Zdrowia - etap II.
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacj± inwestycji pn. "Budowa Domku Pilota".
- Budowa przedszkola wraz z infrastruktur± towarzysz±c± i zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Brzóski-Falki
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.