eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szulborze WielkieRozbudowa budynku Urzędu Gminy na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Szulborzu Wielkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Szulborze Wielkie: Rozbudowa budynku Urzędu Gminy na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Szulborzu Wielkim
Numer ogłoszenia: 58495 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Romantyczna 2, 07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie, tel. 086 4754075, 4754074, faks 086 4754075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugszulborze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Urzędu Gminy na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Szulborzu Wielkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia polegać będzie na wykonaniu prac polegających na: Rozbudowie budynku Urzędu Gminy na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Szulborzu Wielkim. Rozbudowa zaprojektowana w konstrukcji i z materiałów tradycyjnych. Budynek dobudowany do istniejącego budynku Urzędu Gminy, częściowo podpiwniczony, piętrowy z poddaszem nieużytkowym, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, przykryty dachem wielospadowym. Powierzchnia zabudowy - 209,3m2, powierzchnia ogólna netto - 261,6m2, powierzchnia użytkowa - 231,4m2, kubatura - 1517m3. Zamówienie będzie realizowane w 2 etapach zgodnie z harmonogramem załączonym do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Nr 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w ustawie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Ogólne warunki wymagane w stosunku do oferty Formularz oferty został załączony do specyfikacji. Oferta winna być sporządzona zgodnie z treścią formularza. Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych i wariantowych. Wszystkie dokumenty wystawione w języku obcym winny być załączone do oferty z tłumaczeniem sporządzonym i opatrzonym pieczęcią tłumacza przysięgłego. Ofertę powinny podpisać (pod treścią oświadczeń oraz na pozostałych stronach) osoby uprawnione, które zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz treścią załączonego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji mogą skutecznie składać oświadczenia woli w imieniu oferenta. Ofertę podpisać może pełnomocnik oferenta, jeżeli do oferty zostanie załączone pełnomocnictwo ogólne lub szczególne dotyczące niniejszego postępowania. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie oferta powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. Dla zapewnienia czytelności oferta powinna zostać wypełniona drukiem maszynowym lub komputerowym. Poprawki winny być parafowane przez osobę, która podpisała ofertę. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć umowę o współpracy między tymi podmiotami. Załączone do oferty dokumenty winny być przedłożone w formie oryginałów, bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy ze współoferentów poświadcza za zgodność z oryginałem dokumenty go dotyczące. Zamawiający będzie jednak żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii wówczas, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Wszystkie składane dokumenty winny być aktualne, tj. odzwierciedlać stan faktyczny potwierdzanych w nich okoliczności. Niezgodność oferty z ogólnymi warunkami wymaganymi w stosunku do ofert stanowić będzie podstawę do jej odrzucenia. 2. Warunki wymagane w stosunku do treści formularza oferty Oferent winien sporządzić ofertę zgodnie z treścią formularza załączonego do specyfikacji. Niezgodność oferty z warunkami wymaganymi w stosunku do treści oferty stanowić będzie podstawę do jej odrzucenia. Oświadczenie o proponowanym wynagrodzeniu. Zamawiający wymaga, by proponowana cena została przedstawiona w rozbiciu na: cenę netto, podatek od towarów i usług (VAT) oraz cenę brutto za całość zamówienia. Jako podstawę do oceny ofert Zamawiający przyjmuje łączną cenę brutto, która w toku postępowania nie może ulec zmianie. Oświadczenie o akceptacji wymaganego terminu realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, by oferent zaakceptował przedstawiony przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia. Oświadczenie o akceptacji warunków płatności Zamawiający wymaga, by oferent zaakceptował przedstawiony przez Zamawiającego termin i warunki płatności z tytułu wykonania umowy. Oświadczenie o akceptacji przedstawionych przez Zamawiającego warunków umownych realizacji zamówienia Oferent jest obowiązany zaakceptować przedstawione przez Zamawiającego warunki umowne realizacji zamówienia. Treść warunków umownych określają istotne postanowienia umowy załączone do specyfikacji. Oświadczenie o akceptacji okresu gwarancji. Zamawiający wymaga, by oferent zaakceptował przedstawiony w pkt 1.7. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia okres gwarancji na wykonane roboty. Oświadczenie o dokumentach załączonych do oferty Dla zachowania porządku dokumentów załączanych do oferty zaleca się o ich wskazanie w formularzu oferty. Będą to dokumenty przewidziane w pkt 3.3 specyfikacji. 3. Warunki wymagane w stosunku do treści dokumentów załączanych do formularza oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Oferent jest obowiązany złożyć oświadczenie o treści wskazanej w art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie należy opatrzyć datą, nazwą i pieczęcią oferenta oraz podpisać..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)wykaz robót budowlanych z ostatnich pięciu lat potwierdzonych referencjami, wykonanie co najmniej 1 roboty na budynkach użyteczności publicznej o wartości zbliżonej lub większej. 2)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz osób odpowiedzialnych za wykonanie robót potwierdzonych uprawnieniami. 3)Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy na wykonanie zadania wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugszulborze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.ugszulborze.pl lub można ją odebrać w formie papierowej odpłatnie za cenę 25 zł. w siedzibie zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 08:50, miejsce: Urząd Gminy Szulborze Wielkie ul. Romantyczna 2 pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.