eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzubinDowóz dzieci i m³odzie¿y do Szko³y Podstawowej w Rynarzewie, Szko³y Podstawowej w Turze, Szko³y Podstawowej Nr 1 w Szubinie w roku szkolnym 2018/2019

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-07-09



Og³oszenie nr 584968-N-2018 z dnia 2018-07-09 r.

Gmina Szubin: Dowóz dzieci i m³odzie¿y do Szko³y Podstawowej w Rynarzewie, Szko³y Podstawowej w Turze, Szko³y Podstawowej Nr 1 w Szubinie w roku szkolnym 2018/2019
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin, krajowy numer identyfikacyjny 9235091000000, ul. ul. Kcyñska  12 , 89200   Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 523 910 700, e-mail um@szubin.pl, faks 52 384 80 71.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szubin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.szubin.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za po¶rednictwem poczty, pos³añca, osobi¶cie
Adres:
Urz±d Miejski w Szubinie ul. Kcyñska 12, 89-200 Szubin, p. nr 12 Biuro Obs³ugi Klienta


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dowóz dzieci i m³odzie¿y do Szko³y Podstawowej w Rynarzewie, Szko³y Podstawowej w Turze, Szko³y Podstawowej Nr 1 w Szubinie w roku szkolnym 2018/2019
Numer referencyjny: ZP.271.19.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi transportowej, polegaj±cej na dowozie i odwozie dzieci i m³odzie¿y do placówek o¶wiatowych na terenie gminy Szubin w roku szkolnym 2018/2019 (tj. szacunkowo 185 dni). Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶ci dysponowania autokarami w razie zmiany planów rozk³adu jazdy. Wszelkie uzgodnienia organizacyjne dotycz±ce przywozu i odwozu dzieci, m³odzie¿y oraz harmonogram kursów ustalone bêd± po zatwierdzeniu planu zajêæ przez dyrektorów szkó³. Przewóz dzieci i ich opiekunów bêdzie siê odbywa³ we wszystkie dni nauki szkolnej z wy³±czeniem wszystkich dni wolnych od nauki w roku szkolnym 2018/2019. Zamawiaj±cy wymaga, aby autobusy, którymi ¶wiadczona bêdzie us³uga transportu dzieci by³y w pe³ni sprawne technicznie. Dowo¿enie dzieci musi odbywaæ siê ubezpieczonymi autobusami posiadaj±cymi aktualny przegl±d techniczny. Zamówienie obejmuje dowozy i odwozy dzieci do szkó³: Szko³a Podstawowa w Rynarzewie, Szko³a Podstawowa w Turze, Szko³a Podstawowa Nr 1 w Szubinie. Wg tras: a) Rynarzewo - Szkocja - Rynarzewo; b) Rynarzewo - Ma³e Rudy _ Rynarzewo; c) Stary Jaru¿yn - Nied¼wiady - Samoklêski Du¿e - Samoklêski Ma³e - Tur - Brzózki - Olek - ¯urczyn - Zamo¶æ, ul. Bydgoska (przystanek PKS) - Rynarzewo (gim.); d) Rynarzewo - Zamo¶æ, ul. Bydgoska (przystanek kolejowy) - Rynarzewo; e) Rynarzewo - Nadkanale - Zamo¶æ, ul. S³oneczna, ul. Boczna, ul. Poprzeczna - Rynarzewo; f) Tur - Nied¼wiady - Stary Jaru¿yn - Chobielin - Wymys³owo - Samoklêski Du¿e - Samoklêski Ma³e - Osada Le¶na - Tur; g) Tur - Olek - ¯urczyn - Tur; h) Szubin - Godzimierz - Grzeczna Panna - Szubin. Szacunkowa ilo¶æ kilometrów wynosi ok. 600 km/dzieñ. 2.Co najmniej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca ustali w uzgodnieniu z zamawiaj±cym projekt rozk³adu jazdy (godziny przyjazdu i odjazdu z poszczególnych przystanków). Docelowy rozk³ad jazdy zostanie ustalony w terminie do 28 wrze¶nia 2018r. Zamawiaj±cy ma mo¿liwo¶æ zmiany przebiegu trasy, przystanków, liczby dzieci, zmiany docelowej szko³y lub placówki o¶wiatowej. Ponadto zamawiaj±cy w trakcie roku szkolnego mo¿e ¿±daæ zmiany rozk³adu jazdy, je¶li bêdzie to podyktowane zmianami w organizacji szkó³/placówek o¶wiatowych (m.in. skróceniem zajêæ lekcyjnych, wprowadzeniem dodatkowych zajêæ, organizacj± zajêæ w sobotê w zamian za inny dzieñ tygodnia). O planowanych zmianach zamawiaj±cy poinformuje wykonawcê, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Zmiany rozk³adu jazdy nie bêd± wp³ywa³y na ca³kowit± cenê przewozu (za 1 km) przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia ilo¶ci dzieci przewo¿onych na danej trasie, o ile w wymaganym dla danej trasy autobusie pozostaj± jeszcze wolne miejsca. W takich przypadkach zwiêkszenie ilo¶ci przewo¿onych dzieci nie bêdzie mia³o wp³ywu na koñcowe wynagrodzenie wykonawcy za realizacjê zamówienia. 3.Dodatkowe postanowienia dotycz±ce przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie przedmiotu zamówienia musi byæ realizowane poprzez ¶wiadczenie us³ug o odpowiednim standardzie, odpowiednimi ¶rodkami transportu zapewniaj±cymi bezpieczeñstwo przejazdu uczniów; 2) Wykonawca zobowi±zany jest do ewidencjonowania przejechanych kilometrów w skali miesi±ca dla ka¿dej trasy. Natomiast sumê przejechanych kilometrów na wszystkich trasach okre¶lonych dla przedmiotu zamówienia i danego miesi±ca wykonawca ewidencjonuje przy pomocy zbiorczej karty przewozu (wzór karty stanowi za³±cznik do wzoru umowy); 3) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby pojazdów do realizacji zadania zgodnie z okre¶lonymi trasami i czasem dowozu, zapewniaj±c odpowiedni± ilo¶æ miejsc siedz±cych przewo¿onym uczniom i ich opiekunom do placówek o¶wiatowych. 4) Zamawiaj±cy wymaga, aby ka¿dy autobus bior±cy udzia³ w realizacji zamówienia w tym autobus zastêpczy spe³nia³ normê spalania euro, co najmniej 1. 5) Zamawiaj±cy zapewnia opiekê nad dowo¿onymi uczniami (zatrudnienie opiekunów); 6) W przypadku awarii wykonawca zapewnia pojazd zastêpczy. Zapewnienie pojazdu zastêpczego pozostaje bez wp³ywu na koñcowe wynagrodzenie wykonawcy za realizacjê zamówienia. Jednak¿e pojazd zastêpczy musi odpowiadaæ standardowi pojazdów/autobusów wskazanych w SIWZ. 4.Wymagania dotycz±ce zatrudnienia przez wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone poni¿ej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w zwi±zku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê - wykonuj±cych niezbêdne czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia zwi±zanych z: a) kierowaniem i obs³ug± autobusu, b) wykonaniem innych robót i us³ug nie wymienionych w lit. a zwi±zanych z realizacj± zamówienia, - polegaj±ce na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). Obowi±zek zatrudnienia na umowê o pracê nie dotyczy osoby, która prowadz±c dzia³alno¶æ gospodarcz± na podstawie wpisu do CEDiG zrealizuje zamówienie osobi¶cie.

II.5) G³ówny kod CPV: 60.10.00.00 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-09-01 2019-06-29

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od 01 wrze¶nia 2018 r. do dnia 29 czerwca 2019 r. z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ dydaktycznych.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy posiadaj±cy licencjê na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego osób, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017r. poz.2200 z pó¿n.zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca dysponuje zdolno¶ciami technicznymi i zawodowymi w zakresie dysponowania potencja³em technicznym dotycz±cymi taboru samochodowego umo¿liwiaj±cymi prawid³owe wykonanie us³ugi tj.,: co najmniej 4 autobusami posiadaj±cymi, co najmniej 54 miejsca siedz±ce oraz 1 autobusem posiadaj±cym, co najmniej 42 miejsca siedz±ce. Wymagania dotycz±ce pojazdów: -sprawne technicznie tj. pojazd u¿ywany do transportu dzieci musi byæ przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.), oraz ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2017r., poz. 2200 ze zm.), -posiadanie odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, -pojazdy dowo¿±ce dzieci musz± posiadaæ opony zachowuj±ce dobre w³a¶ciwo¶ci jezdne nawet na o¶nie¿onej nawierzchni, -spe³niaj± wymogi sanitarne, -posiadaj± odpowiednie ogrzewanie, -w poje¼dzie musi byæ zapewniony swobodny dostêp opiekuna do ka¿dego dziecka w czasie jazdy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp; c) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp; d) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; e) o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp f) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.), w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt. 8 ustawy Pzp g) o¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 pkt.22 ustawy Pzp

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej - licencja na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego osób lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania; b) w zakresie dysponowania potencja³em technicznym - wykaz (narzêdzi) taboru samochodowego dostêpnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: o zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; o sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; o zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; o czy podmiot, na zdolno¶ciach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz oferty wype³niony i podpisany przez wykonawcê 2) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, je¿eli upowa¿nienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a tak¿e w przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie; 3) Dowód wniesienia wadium (nale¿y do³±czyæ do oferty, przed otwarciem ofert); 4) Pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, s³u¿±cy wykazaniu udostêpnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, ¿e bêdzie tym potencja³em dysponowa³) niezbêdnych zasobów tych podmiotów w zakresie okre¶lonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJ¡CEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia Wadium w kwocie: 2000,00 PLN 2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wa¿no¶æ wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu wa¿no¶ci wadium rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci 4. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy przed up³ywem terminu sk³adania ofert kwota wniesionego wadium bêdzie uznana na rachunku bankowym zamawiaj±cego. 5. Wadium w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy zamawiaj±cego Bank Spó³dzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027, z adnotacj± "wadium - numer sprawy ZP.271.19.2018 - na Dowóz dzieci i m³odzie¿y do Szko³y Podstawowej w Rynarzewie, Szko³y Podstawowej w Turze, Szko³y Podstawowej Nr 1 w Szubinie w roku szkolnym 2018/2019. 6. Kserokopiê przelewu, wp³aty wykonawca do³±cza do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y dostarczyæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie zamawiaj±cego - Urz±d Miejski w Szubinie ul. Kcyñska 12 lub do³±czyæ do oferty. 8. Wadium wnoszone w innej ni¿ pieni±dz formie musi posiadaæ wa¿no¶æ, co najmniej do koñca terminu zwi±zania wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 10. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastêpuje na zasadach okre¶lonych w art. 46 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii30,00
spe³nianie wymogów emisji spalin wg norm EURO10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza siê zmiany postanowieñ umowy niewymagaj±ce sporz±dzenia aneksu do umowy oraz okre¶la warunki dokonania tych zmian za zgod± Zamawiaj±cego w nastêpuj±cych przypadkach: 1) powierzenia podwykonawcom innej czê¶ci przedmiotu zamówienia ni¿ wskazana w ofercie wykonawcy, 2) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 3) zmiany pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia, z zastrze¿eniem, ¿e nowy pojazd spe³nia warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego okre¶lone w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, bêd±cego przedmiotem umowy, 4) zmian przez Zamawiaj±cego rozk³adu jazdy, przebiegu trasy, przystanków, liczby dzieci, zmiany docelowej szko³y lub placówki o¶wiatowej dla danego zadania, objêtego przedmiotem umowy. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, postanowieñ zawartej umowy, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy wymagaj±ce sporz±dzenia aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci, z zachowaniem formy pisemnej i okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania tych zmian: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia - je¿eli bêdzie to korzystne dla Zamawiaj±cego lub konieczno¶æ zmiany terminu wynika ze zdarzeñ niezale¿nych od Wykonawcy i Zamawiaj±cego, których nie da³o siê przewidzieæ w og³oszeniu o zamówieniu, Specyfikacji Istotnych Warunków, 2) d³ugotrwa³ej zmiany przebiegu trasy lub sta³ej zmiany trasy dowozu dzieci i m³odzie¿y do placówek o¶wiatowych, w przypadkach wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w og³oszeniu o zamówieniu, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub gdy konieczno¶æ ich wprowadzenia wynikaæ bêdzie z innych nadzwyczajnych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, 3) zmniejszenie lub zwiêkszenie wynagrodzenia (maks. o 20%), o którym mowa w § 4 ust.1 na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów 4) w przypadku wystawienia, co najmniej jednej okoliczno¶ci, o których mowa w art.144 ust.1 pkt. 2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jezyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Szczegó³owy opis oceny kryteriów ofert znajduje siê w dokumentacji przetargowej. Dokumentacja przetargowa dostêpna jest na stronie www.bip.szubin.pl

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.