eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Dostawa wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-05

Krynica-Zdrój: Dostawa wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi
Numer ogłoszenia: 5851 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju , ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 472 52 76, faks 018 472 52 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wodomierzy do zimnej wody pitnej wraz z nakładkami radiowymi na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju. 2. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 38.42.11.00-3 - Wodomierze 32.23.00.00-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą 3. Zakup wodomierzy i nakładek radiowych na wodomierze dokonywany będzie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 r. 4. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego na wodomierze i nakładki radiowe: 1) Wodomierz sucho bieżny jednostrumieniowy klasy C lub B, L=110 mm, Qp=1,5 m3/h, Dn 15 plus komplet redukcji na Dn 20 z uszczelką L zestawu = 130 mm przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 600 szt. 2) Wodomierz sucho bieżny jednostrumieniowy klasy C lub B, L=130 mm, Qp=2,5 m3/h, Dn 20 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 500 szt. 3) Wodomierz sucho bieżny objętościowy klasy C, L=260 mm, Qp=3,5 m3/h, Dn 25 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 20 szt. 4) Wodomierz sucho bieżny objętościowy klasy C, L=260 mm, Qp=6 m3/h, Dn 32 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 40 szt. 5) Wodomierz sucho bieżny objętościowy klasy C, L=300 mm, Qp=10 m3/h, Dn 40 przystosowane do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 5 szt. 6) Nakładki radiowe na wodomierze do zdalnego odczytu CP R 3,5 - 820 szt. Wskazane powyżej ilości wodomierzy i nakładek są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego wodomierzy i nakładek. 5. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający zastrzega, że: 1) z zamówionej ilości 600 sztuk wodomierzy sucho bieżnych jednostrumieniowych klasy C lub B, L=110 mm, Qp=1,5 m3/h, Dn 15 wymagalne będzie 400 sztuk a wymagalność pozostałej ilość tj. 200 sztuki zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego, 2) z zamówionej ilości 500 sztuk wodomierzy sucho bieżnych jednostrumieniowych klasy C lub B, L=130 mm, Qp=2,5 m3/h, Dn 20 bezwarunkowa wymagalne będzie 330 sztuk a wymagalność pozostałej ilości tj. 170 sztuk zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego, 3) z zamówionej ilości 820 szt. nakładek radiowych bezwarunkowo wymagalne będzie 550 szt. a wymagalność pozostałej ilości tj. 270 szt. zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego. 6. Wymagania techniczno-jakościowe wodomierzy: 1) Dla wodomierzy Dn 15 i Dn 20 wymagana jest gwarancja na 5 lat. 2) Każdy wodomierz musi posiadać zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar, zgodnie z wymogami normy PN-ISO 4064. 3) Każdy wodomierz winien mieć korpus wykonany z metalu. 4) Każdy wodomierz musi być zalegalizowany w roku w którym zostało złożone zamówienie. 5) Numer fabryczny wodomierza musi być trwale umieszczony na tarczy liczydła lub na obudowie. 6) Liczydło wodomierz powinno być hermetycznie zamknięte (IP 68). 7) Wszystkie wodomierze muszą mieć możliwość zamontowania przystawki do zdalnego odczytu bez konieczności dopasowania, demontażu i ponownej legalizacji wodomierza. 8) Sprzężenie wodomierza i nakładki do zdalnego odczytu musi być zrealizowane w sposób zapewniający odporność na przepływy wsteczne i wahania wodomierza. 9) Wodomierz winien być wyposażony w ochronę przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego. 7. Zamawiający informuje, że posiada system zdalnego odczytu wodomierzy drogą radiową Logicon IZAR Firmy Sappel. Zaproponowane przez Wykonawcę wodomierze oraz nakładki radiowe muszą być zgodne i w pełni kompatybilne z posiadanym systemem, zapewniające bezawaryjną pracę, potwierdzone odpowiednim certyfikatem. 8. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. O potrzebie dostawy danej partii wodomierzy poinformuje pracownik Zamawiającego faksem i telefonicznie. 9. Rozliczenie za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup wodomierzy i nakładek dokonywane będzie po każdorazowej dostawie partii wodomierzy i nakładek na podstawie faktury VAT przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 10. Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.00-3, 32.23.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-krynica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, II piętro, pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.