Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-07-11
Og³oszenie nr 585471-N-2018 z dnia 2018-07-11 r.
Bydgoski Park Przemys³owo-Technologiczny sp. z o. o.: Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami Bydgoskiego Parku Przemys³owo - Technologicznego w Bydgoszczy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot umowy w zakresie czê¶ci 1 (z wy³±czeniem Etapu III) bêdzie dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Dzia³ania 1.4 Wsparcie rozwoju przedsiêbiorczo¶ci Poddzia³ania 1.4.3 Rozwój infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego w ramach projektu pn. "Budowa infrastruktury z funkcj± centrum demonstracyjnego / fab labs / living labs w Bydgoskim Parku Przemys³owoTechnologicznym".(
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bydgoski Park Przemys³owo-Technologiczny sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny
34001127900000, ul.
ul. Bydgoskich Przemys³owców
6
,
85862
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
52 365 33 10, e-mail
przetargi@bppt.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
BYDGOSKI PARK PRZEMYS£OWO-TECHNOLOGICZNY SP. z O.O. ul. Bydgoskich Przemys³owców 6 85-862 Bydgoszcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami Bydgoskiego Parku Przemys³owo - Technologicznego w Bydgoszczy
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest us³uga pe³nienia nadzoru inwestorskiego wraz z weryfikacj± dokumentacji projektowej, w przypadku zadañ w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" nad inwestycjami Bydgoskiego Parku Przemys³owo - Technologicznego Sp. z o.o. poprzez sprawowanie kontroli zgodno¶ci wykonania dokumentacji projektowej z wymaganiami Zamawiaj±cego i przepisami prawa budowlanego, zgodno¶ci realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowê, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, kontroli rozliczeñ budowy, w zakresie szczegó³owo okre¶lonym w siwz i umowie z Wykonawc±.
II.5) G³ówny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71541000-2 |
71318000-0 |
71631300-3 |
71310000-4 |
79421100-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
2) Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dla Czê¶ci 1 - Wykonawca wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ us³ugê polegaj±c± na pe³nieniu nadzoru inwestorskiego w zakresie, o którym mowa w art. 25-26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), przy budowie dwóch budynków niemieszkalnych wed³ug Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych o powierzchni u¿ytkowej min. 5.000 m2 ka¿dy;
b) dla Czê¶ci 2 - Wykonawca wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ us³ugê polegaj±c± na pe³nieniu nadzoru inwestorskiego w zakresie, o którym mowa w art. 25-26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), przy budowie lub przebudowie drogi o warto¶ci robót minimum 400 000 z³ brutto,
c) dla Czê¶ci 3-4 - Wykonawca wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ us³ugê polegaj±c± na pe³nieniu nadzoru inwestorskiego w zakresie, o którym mowa w art. 25-26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), przy budowie lub przebudowie drogi o warto¶ci robót minimum 2 000 000 z³ brutto.
Wykazanie roboty budowlanej wskazanej w lit. c) spe³nia wymagania posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dla cz. 2, 3 i 4.
3) Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dla Czê¶ci 1, dotycz±ce dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spe³ni ten warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± wykonywaæ zamówienie:
a) min. 1 osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, która (³±cznie):
o posiada wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
o posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
o posiada aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. - o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r. poz. 1725) oraz posiadaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
o posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego,
o posiada do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej jednej zakoñczonej inwestycji, o ca³kowitej warto¶ci inwestycji nie mniejszej ni¿ 10 mln z³ brutto.
b) min. 1 osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych, sanitarnych i kanalizacyjnych, instalacji c.o., gazowych, klimatyzacji i wentylacji, która (³±cznie):
o posiada wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
o posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej we wskazanym zakresie bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
o posiada aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. - o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r. poz. 1725) oraz posiadaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
o posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych, we wskazanym zakresie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego,
o posiada do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji Inspektora nadzoru robót instalacyjnych we wskazanym zakresie przy realizacji co najmniej jednej zakoñczonej inwestycji, o ca³kowitej warto¶ci inwestycji nie mniejszej ni¿ 5 mln z³ brutto.
c) min. 1 osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, która (³±cznie):
o posiada wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
o posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi we wskazanym zakresie bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
o posiada aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. - o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r. poz. 1725) oraz posiadaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
o posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót sieciowych we wskazanym zakresie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego,
o posiada do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji Inspektora nadzoru robót sieciowych elektrycznych i elektroenergetycznych, we wskazanym zakresie przy realizacji co najmniej jednej zakoñczonej inwestycji, o ca³kowitej warto¶ci inwestycji nie mniejszej ni¿ 5 mln z³ brutto.
d) min. 1 osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Inspektora nadzoru robót instalacyjnych w specjalno¶ci telekomunikacyjnej, która (³±cznie):
o posiada wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
o posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi we wskazanym zakresie bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów (w przypadku uprawnieñ wydanych przed 31 maja 2004 r. mog± byæ 2 osoby posiadaj±ce odrêbnie uprawnienia bez ograniczeñ dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c± oraz dla telekomunikacji radiowej.
o posiada aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. - o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r. poz. 1725) oraz posiadaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
o posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót sieciowych we wskazanym zakresie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego,
o posiada do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji Inspektora nadzoru robót instalacyjnych w specjalno¶ci telekomunikacyjnej przy realizacji co najmniej jednej zakoñczonej inwestycji, o ca³kowitej warto¶ci inwestycji nie mniejszej ni¿ 5 mln z³ brutto.
e) min. 1 osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Inspektora nadzoru w bran¿y drogowej, która (³±cznie):
o posiada wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
o posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
o posiada aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. - o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r. poz. 1725) oraz posiadaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
o posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót drogowych (³±cznie) na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego,
o posiada do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji Inspektora nadzoru robót drogowych przy realizacji co najmniej jednej zakoñczonej inwestycji, o ca³kowitej warto¶ci inwestycji nie mniejszej ni¿ 5 mln z³ brutto.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie maksymalnie 2 funkcji dla jednej osoby posiadaj±cej odpowiednie kwalifikacje.
Przez uprawnienia budowlane rozumie siê dokumenty wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r., poz. 1332 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65).
W zakresie czê¶ci 2-4 Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku dotycz±cego dysponowaniem odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 i ust. 5 Ustawy): 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 2) o¶wiadczenie - wed³ug wzoru okre¶lonego Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Ustawy. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± wykonawca musi z³o¿yæ oddzielnie za¶wiadczenia dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie na spó³kê. 4) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Ustawy. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± wykonawca musi z³o¿yæ oddzielnie za¶wiadczenia dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie na spó³kê. 5) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego - http://www.bip.bpp.bydgoszcz.pl/?app=zamowienia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk o¶wiadczenia, o którym mowa stanowi Za³±cznik nr 3 do SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, a zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3 i 4 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 3 i 4, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
4. Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 22 Ustawy):
- wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie,
Wraz z wykazem us³ug wykonawca za³±cza dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu.
Wykaz us³ug stanowi Za³±cznik nr 2 do SIWZ.
- dla Czê¶ci 1 - Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
Wykaz osób stanowi Za³±cznik nr 2a do SIWZ.
Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu - za³±cznik nr 1 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci dla poszczególnych Czê¶ci:
nr 1 6 000,00 z³
nr 2 400,00 z³
nr 3 3 000,00 z³
nr 4 3 500,00 z³
2. Wykonawca, który nie wniós³ wadium we w³a¶ciwej wysoko¶ci, zostaje wykluczony z postêpowania, a jego ofertê uznaje siê za odrzucon±.
3. Wykonawca obowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium w pieni±dzu musi znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ i/lub gwarancji nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale.
6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z tre¶ci tych gwarancji musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
1) zobowi±zanie gwaranta (banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci,
2) termin obowi±zywania gwarancji, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
7. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiego Parku Przemys³owo-Technologicznego Sp. z o.o. nr rachunku:
05 1160 2202 0000 0002 5584 6944 z dopiskiem "wadium w postêpowaniu na Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami BPP-T Czê¶æ ...." (ze wskazaniem odpowiednich Czê¶ci zamówienia), a dowód wp³aty lub jego kopiê, potwierdzon± przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em, nale¿y za³±czyæ do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. Wskazane jest wp³acanie odrêbnych kwot na ka¿d± Czê¶æ zamówienia.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 0,90 |
2) codzienna obecno¶æ na budowie | 0,10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ Umowy w poni¿ej opisanym zakresie i przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów p³atno¶ci bêd±cych nastêpstwem zaistnienia si³y wy¿szej oraz zmiany harmonogramu otrzymania ¶rodków finansuj±cych zamówienie z instytucji finansuj±cych; 2) zmiany uwarunkowañ prawnych i formalnych realizacji inwestycji, spowodowanych dzia³aniem osób trzecich; 3) zmiany danych podmiotowych dotycz±cych kluczowych osób wykonuj±cych umowê, na co Zamawiaj±cy wyrazi³ zgodê; 4) ustawowej zmiana stawki podatku VAT; 5) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê; 6) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê; 7) gdy zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy; 8) zmiany, które spowoduj± obni¿enie kosztów ponoszonych przez zamawiaj±cego; 9) innych zmian korzystnych dla zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie o udzielenie zamówienia dla Czê¶ci 1, je¿eli ¶rodki pochodz±ce z bud¿etu Unii Europejskiej, w ramach RPO WKP na lata 2014-2020, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zostan± mu przyznane.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycj± pn. Budowa budynku typu biurowego oraz hali w ramach projektu pn. "Budowa infrastruktury z funkcj± centrum demonstracyjnego/fab labs /living labs w Bydgoskim Parku Przemys³owo-Technologicznym". |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71520000-9, 71541000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,90 |
codzienna obecno¶æ na budowie | 0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi objête przedmiotem umowy w okresie obowi±zywania umowy generalnego realizatora inwestycji Budowa budynku typu biurowego oraz hali w ramach projektu pn. "Budowa infrastruktury z funkcj± centrum demonstracyjnego/fab labs/living labs w Bydgoskim Parku Przemys³owo-Technologicznym". 2. Wskazany w ust. 1 termin jest uzale¿niony od realizacji prac projektowych i robót budowlanych, nad którymi sprawowany bêdzie nadzór. Czas realizacji us³ugi mo¿e ulec odpowiedniemu skróceniu lub przed³u¿eniu. 3. Zakres zamówienia obejmuje tak¿e czynno¶ci podejmowane w okresie gwarancji i rêkojmi. Termin gwarancji i rêkojmi, zgodnie z ofert± GRI wynosi 7 lat i biegnie od dnia dokonania odbioru koñcowego nadzorowanych robót budowlanych. 4. Prace objête umow± z generalnym realizatorem inwestycji bêd± wykonane do 31 stycznia 2020 r.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycj± pn. ,,Przebudowa skrzy¿owania ul. Nowotoruñskiej z planowan± ul. Grzybow± - w trybie zaprojektuj i wybuduj". |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71520000-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi objête przedmiotem umowy w okresie obowi±zywania umowy generalnego realizatora inwestycji ,,Przebudowa skrzy¿owania ul. Nowotoruñskiej z planowan± ul. Grzybow± - w trybie zaprojektuj i wybuduj". 2. Wskazany w ust. 1 termin jest uzale¿niony od realizacji prac projektowych i robót budowlanych, nad którymi sprawowany bêdzie nadzór. Czas realizacji us³ugi mo¿e ulec odpowiedniemu skróceniu lub przed³u¿eniu. 3. Zakres zamówienia obejmuje tak¿e czynno¶ci podejmowane w okresie gwarancji i rêkojmi. Termin gwarancji i rêkojmi, zostanie wskazany przez generalnego realizatora inwestycji w ofercie w przedziale pomiêdzy 5 a 7 lat i bêdzie bieg³ od dnia dokonania odbioru koñcowego nadzorowanych robót budowlanych. Roboty rozpoczn± siê w roku 2018 lub 2019. 4. Prace objête umow± generalnego realizatora inwestycji bêd± wykonane do 31 lipca 2019 r.
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycj± pn. ,,Przebudowa ul. Grzybowej". |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71520000-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi objête przedmiotem umowy w okresie obowi±zywania umowy generalnego realizatora inwestycji ,,Przebudowa ul. Grzybowej". 2. Wskazany w ust. 1 termin jest uzale¿niony od realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany bêdzie nadzór. Czas realizacji us³ugi mo¿e ulec odpowiedniemu skróceniu lub przed³u¿eniu. Roboty rozpoczn± siê w roku 2018 lub 2019. 3. Zakres zamówienia obejmuje tak¿e czynno¶ci podejmowane w okresie gwarancji i rêkojmi. Termin gwarancji i rêkojmi wynosi maksymalnie 7 lat i biegnie od dnia dokonania odbioru koñcowego nadzorowanych robót budowlanych. 4. Prace objête umow± generalnego realizatora inwestycji bêd± wykonane w ci±gu oko³o 18 miesiêcy od ich rozpoczêcia
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycj± pn. ,,Przebudowa ul. Matuszewskiego". |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71520000-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi objête przedmiotem umowy w okresie obowi±zywania umowy generalnego realizatora inwestycji "Przebudowa ul. Matuszewskiego". 2. Wskazany w ust. 1 termin jest uzale¿niony od realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany bêdzie nadzór. Czas realizacji us³ugi mo¿e ulec odpowiedniemu skróceniu lub przed³u¿eniu. Roboty rozpoczn± siê w roku 2018 lub 2019. 3. Zakres zamówienia obejmuje tak¿e czynno¶ci podejmowane w okresie gwarancji i rêkojmi. Termin gwarancji i rêkojmi wynosi maksymalnie 7 lat i biegnie od dnia dokonania odbioru koñcowego nadzorowanych robót budowlanych. 4. Prace objête umow± generalnego realizatora inwestycji bêd± wykonane w ci±gu oko³o 18 miesiêcy od ich rozpoczêcia.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Serwis rega³ów jezdnych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy oraz podleg³ych terenowych jednostkach organizacyjnych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pe³nienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na DK67 na odc. Szpetal Górny - W³oc³awek"
- ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi sprz±tania i utrzymywania w ci±g³ej czysto¶ci pomieszczeñ Wojewódzkiego o¶rodka Medycyny Pracy
- Wykonanie przegl±dów serwisowych aparatury badawczej III
- Dostawa materia³ów biurowych i eksploatacyjnych do sprzêtu biurowego.
- Zakup monitorów
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego nad inwestycj± pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z parkingiem, zbiornikiem wód opadowych i murami oporowymi w Pyskowicach
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeñ budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
- Pe³nienie wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. D±browszczaków 5a w Warszawie
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem realizowanym w formule "zaprojektuj i wybuduj" pn.: "Poprawa jako¶ci kszta³cenia zawodowego w Zespole Szkó³ Nr 2 w Myszkowie"
- 38.2025 Zarz±dzanie i nadzór nad realizacj± zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wa³brzychu..."
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania: "Budowa urz±dzeñ przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.