eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-18



Ogłoszenie nr 585534-N-2020 z dnia 2020-09-18 r.

Bank Gospodarstwa Krajowego: Wykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, krajowy numer identyfikacyjny 000017319, ul. Al. Jerozolimskie  7 , 00-955  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 599 80 48, , e-mail sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl, faks +48 22 596 59 05.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bgk.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bgk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
drogą pocztową na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, VARSO II, ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie www. bgk.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.
Numer referencyjny: DZZK/116/DKM/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa notesów z kalendarzem na 2021r oraz kalendarzy trójdzielnych. Dla części I: Zamówienie podstawowe: Notes z kalendarzem na 2021r. - 7372 sztuk Zamówienie w ramach prawa opcji: Notes z kalendarzem na 2021r. - 500 sztuk Dla części II: Kalendarz trójdzielny - 3788 sztuk

II.5) Główny kod CPV: 30199792-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79810000-5
22815000-6
79800000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: dotyczy II.8) Umowa zawarta jest na czas określony od dnia jej podpisania do 30 czerwca 2021 r., w tym z zachowaniem poniższych warunków: Dla części I: 1) realizacji zamówienia podstawowego: Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą; 2) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji - Potrzeba zrealizowania zamówienia opcjonalnego, o którym mowa w OPZ, będzie zgłoszona do Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej do 31 maja 2021 r. Dla części II: Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy (3) dostawy polegające na wykonaniu i dostawie kalendarzy i/lub notesów w tym co najmniej 1 zamówienie o wartości: 1) dla części I: co najmniej 70 000 zł netto. 2) dla części II: co najmniej 25 000 zł netto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane zamówienie zostało wykonane należycie. W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko dostawy wykonane (zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, aby wartość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę za realizację części zamówienia wykonaną do upływu terminu składania ofert była nie mniejsza niż: 1) dla części I: co najmniej 70 000 zł netto. 2) dla części II: co najmniej 25 000 zł netto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest przesłać niżej wymienione dokumenty: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu "Doświadczenie" - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Część I - Cena "C"80,00
Część I - Jakość materiałów "J"20,00
Część II - Cena "C"80,00
Część II - Jakość materiałów "J"20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nie stanowi zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, 3) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące treści oferty Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może także nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; 2) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminu realizacji Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego, najpóźniej na 5 (pięć) dni roboczych przed upływem terminu wykonania Umowy, o niemożliwości jej wykonania w terminie przewidzianym; b) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym np. przez przedłużenie okresu gwarancji. Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy Pzp oraz zmiany Umowy nie będące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:
Oferty w formie papierowej należy składać na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, (Departament Zarządzania Zakupami i Kontraktami, Biuro Zamówień Publicznych) VARSO 2ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
dotyczy IV.2.2) KRYTERIA OCENY OFERTY - część I Kryterium I- waga 80%- cena Cmin Ocena (w pkt)= x 80 pkt. Cof Oznaczenia: Cof- cena brutto badanej oferty Cmin- najniższa oferowana cena brutto Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80. Kryterium II- waga 20%- jakość Notes z kalendarzem 1. Wytrzymałość oprawy (wszystkie elementy powinny być trwale połączone, przy otwieraniu oprawy okładka nie powinna odłączać się od wkładu, a wkład nie powinien ulegać uszkodzeniu)- max 1 pkt. 2. Wykonanie oprawy (okładka nie może zawierać wad typu zagniecenia, pęknięcia, pęcherzyki, niejednolite i nierównomierne sklejenie, okładka nie może się kleić, oprawa powinna być estetycznie naciągnięta- gładkie wykończenie narożników, brak zabrudzeń po kleju)- max 1 pkt. 3. Wyraźne i starannie wykonane logotypy (logotyp jest czytelny)- max 1 pkt. 4. Staranne i czyste wykonanie bloku introligatorskiego (grzbiet o równo i dokładnie wyprofilowanych bokach, brak wystających nici, kleju)- max 1 pkt. Za każde podkryterium można uzyskać max 1 pkt. 1 pkt (max.) - za spełnienie wszystkich parametrów w danym punkcie. 0 pkt (min.)- za niespełnienie co najmniej jednego parametru z danego punktu otrzymuje się 0 punktów. Po Ocena (w pkt)= x 20 pkt. Pmax Oznaczenia: Po - otrzymane punkty Pmax - maksymalna ilość punktów za podkryteria Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20. Uwaga! Wykonawca wraz z Ofertą składa próbki. Zamawiający wskazuje, że w przypadku braku złożenia próbki, oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Logotypy na próbkach są wymagane, ale nie muszą to być logotypy wskazane przez Zamawiającego (może być dowolne inne logo, które spełnia wymagania techniczne zawarte w OPZ). Punkty zostaną przyznane według wzoru: Ocena (w pkt)= C+J C - liczba punktów przyznana za cenę w kryterium I J- liczba punktów przyznana za jakość w kryterium II. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100. KRYTERIA OCENY OFERTY - część II Lp. KRYTERIUM WAGA PUNKTY 1. Cena "C" 80% 80 pkt 2. Jakość materiałów "J" 20% 20 pkt Ocena 100% 100 pkt W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: Kryterium I- waga 80%- cena Cmin Ocena (w pkt)= x 80 pkt. Cof Oznaczenia: Cof- cena brutto badanej oferty Cmin- najniższa oferowana cena brutto Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80. Kryterium II- waga 20%- jakość Kalendarz trójdzielny 1. Staranność i jakość klejenia kalendariów i główki kalendarza (bez śladów kleju, bez niedoklejonych elementów, łatwość oderwania kolejnych kartek z kalendarium, gładka powierzchnia główki, wysokiej jakości klejenie główki do plecków - odporne na próby rozerwania)- max 1 pkt. 2. Odporność rogów plecków kalendarza na zagięcia oraz jakość papieru (struktura papieru, kolorystyka nadruku)- max 1 pkt. Za każde podkryterium można uzyskać max 1 pkt. 1 pkt (max.) - za spełnienie wszystkich parametrów w danym punkcie. 0 pkt (min.)- za niespełnienie co najmniej jednego parametru z danego punktu otrzymuje się 0 punktów. Po Ocena (w pkt)= x 20 pkt. Pmax Oznaczenia: Po - otrzymane punkty Pmax - maksymalna ilość punktów w podkryterium Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20. Uwaga! Wykonawca wraz z Ofertą składa próbki. Zamawiający wskazuje, że w przypadku braku złożenia próbki, oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Logotypy na próbkach są wymagane, ale nie muszą to być logotypy wskazane przez Zamawiającego (może być dowolne inne logo, które spełnia wymagania techniczne zawarte w OPZ). Punkty zostaną przyznane według wzoru: Ocena (w pkt)= C+J C - liczba punktów przyznana za cenę w kryterium I J- liczba punktów przyznana za jakość w kryterium II. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Wykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa notesów z kalendarzem na 2021r. Zamówienie podstawowe: Notes z kalendarzem na 2021r. - 7372 sztuk Zamówienie w ramach prawa opcji: Notes z kalendarzem na 2021r. - 500 sztuk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30199792-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena "C"80,00
Jakość materiałów "J"20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla części I: 1) realizacji zamówienia podstawowego: Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą; 2) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji - Potrzeba zrealizowania zamówienia opcjonalnego, o którym mowa w OPZ, będzie zgłoszona do Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej do 31 maja 2021 r.


Część nr: 2Nazwa: Wykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawakalendarzy trójdzielnych. Kalendarz trójdzielny - 3788 sztuk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30199792-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena "C"80,00
Jakość materiałów "J"20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą;






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.