eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pi³a › Wynajem torów p³ywackich do nauki i doskonalenia p³ywania

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-09-17



Og³oszenie nr 585739-N-2020 z dnia 2020-09-17 r.

Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji: Wynajem torów p³ywackich do nauki i doskonalenia p³ywania
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 68424000000000, ul. ul. Bydgoska  76 , 64-920  Pi³a, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 67 2132783, 2142831, e-mail sekretariat@mosir.pila.pl, faks 672 132 776.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.pila.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://bip.mosir.pila.pl/przetargi/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.mosir.pila.pl/przetargi/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji, ul. Bydgoska 76, 64-920 Pi³a
Adres:
Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji, ul. Bydgoska 76, 64-920 Pi³a


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wynajem torów p³ywackich do nauki i doskonalenia p³ywania
Numer referencyjny: 3.PN.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem torów p³ywackich do nauki lub doskonalenia p³ywania dla dzieci i doros³ych. 2. Zamawiaj±cy wymaga udostêpnienia jednocze¶nie ka¿dorazowo co najmniej 8 torów p³ywackich o d³ugo¶ci 25 m (w tym co najmniej 2 torów p³ywackich z mechanizmem wyp³ycania). Uwaga. Ilo¶æ dostêpnych jednocze¶nie ka¿dorazowo torów p³ywackich jest jednym z kryteriów oceny ofert. 3. Zamawiaj±cy wymaga mo¿liwo¶ci uczestnictwa w zajêciach jednorazowo co najmniej 40 æwicz±cych. 4. Zamawiaj±cy wymaga ¶wiadczenia us³ugi w wymiarze 1903 godziny zajêæ (na torach zwyk³ych) oraz 117,5 godzin zajêæ na torach z mechanizmem wyp³ycania. 5. Wykonawca zapewni opiekê ratowników zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. 6. Wykonawca udostêpni zaplecze sanitarne dla uczestników oraz pomieszczenie socjalne dla instruktorów, z mo¿liwo¶ci± przechowywania sprzêtu wykorzystywanego w procesie nauki i doskonalenia p³ywania. 7. Je¿eli miejsce ¶wiadczenia us³ugi jest po³o¿one poza granicami administracyjnymi miasta Pi³y, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zapewni³ transport uczestników z siedziby Zamawiaj±cego do miejsca ¶wiadczenia us³ugi i z powrotem, zgodnie z harmonogramem zajêæ, który jest za³±cznikiem nr 5 do SIWZ. Koszt transportu Wykonawca uwzglêdni w cenie oferty. 8. Zajêcia odbywaæ siê bêd± zgodnie z harmonogramem, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. Zajêcia ka¿dorazowo nie mog± rozpoczynaæ siê wcze¶niej ni¿ o godz. 16. 9. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do przestrzegania regulaminów korzystania z p³ywalni, obowi±zuj±cych na obiektach Wykonawcy. 10. Zamawiaj±cy dopuszcza powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 11. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy i podania nazw podwykonawców, je¶li s± ju¿ znani. 12. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 108 ze zm.) polegaj±cych na czynno¶ciach ratownika. 13. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³niania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 12 czynno¶ci: a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 ze zmianami). 14. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów, o których mowa w ust. 13, traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w ust. 12. 15. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.5) G³ówny kod CPV: 80.00.00.00 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2020-10-05   lub zakoñczenia: 2021-05-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-10-05 2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia dokumentów na wykazanie niepodlegania wykluczeniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia dokumentów na potwierdzenie spe³niania opisanych powy¿ej warunków.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. wype³niony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ, 2. o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (za³±cznik nr 2 do SIWZ), 3. pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¶li dotyczy - ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii, 4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, 5. orygina³ zobowi±zania podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy), 6. o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Tak
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
1. Wykonawca bêdzie obci±¿aæ Zamawiaj±cego za przedmiot umowy na podstawie faktur VAT w odstêpach miesiêcznych w nastêpuj±cy sposób: a) 50% warto¶ci miesiêcznego zamówienia rezerwacji torów p³ywackich w ilo¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 1 w formie zaliczki p³atnej z góry za dany miesi±c, tj. nie pó¼niej ni¿ do 5. dnia miesi±ca na podstawie faktury zaliczkowej. Faktura zaliczkowa w miesi±cu pa¼dzierniku 2020 r. p³atna bêdzie do 11 dnia miesi±ca. b) Pozosta³a cze¶æ nale¿no¶ci za wykonane us³ugi okre¶lonej § 1 niniejszej umowy bêdzie p³atna w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury rozliczeniowej. Faktura rozliczeniowa bêdzie wystawiana na podstawie odbytych wszystkich zajêæ w danym miesi±cu.


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto60,00
Ilo¶æ zaoferowanych torów p³ywackich 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy mo¿liwe s± tylko w zakresie okre¶lonym w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UEL 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Pile, reprezentowany przez Dyrektora, z siedzib± ul. Bydgoska 76, 64-920 Pi³a; 2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w przypadku pytañ o swoje dane osobowe mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail:vadex@vadex.com.pl 3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu: a) przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wynajem torów p³ywackich do nauki i doskonalenia p³ywania, nr 3.PN.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, w tym wyboru Wykonawcy, zawarcia i realizacji umowy, prowadzenia rozliczeñ finansowych; b) realizacji przez Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji obowi±zku przechowywania dokumentacji zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa. 4) Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit e RODO oraz art. 10 RODO i wynika w szczególno¶ci z nastêpuj±cych przepisów prawa: a) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej "ustaw± Pzp", b) aktów wykonawczych do ustawy Pzp, w tym w szczególno¶ci z rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, c) ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, d) Kodeksu cywilnego, e) ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostêpie do informacji publicznej, f) ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Pani/Pana dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, chyba ¿e bêd± mia³y zastosowanie przes³anki ograniczaj±ce jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym dostêpu do Pani/Pana danych osobowych) wynikaj±ce z: a) art. 8 ust. 3 ustawy Pzp (je¿eli Pani/Pana dane osobowe objête bêd± tajemnic± przedsiêbiorstwa), b) art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp (je¿eli bêdzie to uzasadnione ochron± prywatno¶ci lub interesem publicznym, Administrator/Zamawiaj±cy mo¿e nie ujawniaæ danych osobowych, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp i wysoko¶ci wynagrodzenia, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 a ustawy Pzp), c) art. 96 ust. 3b ustawy Pzp (od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Pani/Pan wniesie ¿±danie, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, powoduj±ce ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator/Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych (mo¿e je tylko przechowywaæ), chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (czyli: osoba, której dane dotycz± wyrazi zgodê lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ lub w celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). 6) Ww. zasady ograniczaj±ce jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie maj± zastosowania do podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów prawa do wykonywania czynno¶ci kontrolnych u Administratora/Zamawiaj±cego (np. Prezesa Urzêdu Zamówieñ Publicznych, NIK, KAS), 7) Podmioty uprawnione do obs³ugi dorêczeñ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, 8) Operator pocztowy lub firma kurierska (tylko w zakresie nazwy Wykonawcy i danych adresowych), 9) Podmioty przetwarzaj±ce - czyli podmioty, którym Administrator/Zamawiaj±cy powierzy³ lub powierzy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na zasadach okre¶lonych w art. 28 RODO, w zwi±zku z umow± na ¶wiadczenie us³ug w zakresie: a) obs³ugi systemów informatycznych MOSiR w Pile, b) ochrony mienia i osób (tylko w zakresie Pani/Pana wizerunku, je¿eli bêdzie Pani przebywa³a/bêdzie Pan przebywa³ na terenie siedziby MOSiR w Pile), c) brakowania dokumentacji niearchiwalnej stanowi±cej akta sprawy postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie uzyskanej zgody dyrektora w³a¶ciwego Archiwum Pañstwowego, po up³ywie okresu jej przechowywania wynikaj±cego z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. Zakres danych przekazany podmiotom przetwarzaj±cym, ograniczony jest wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczonymi us³ugami. Odbiorców tych danych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych. 10) Pani/Pana dane osobowe: a) zawarte w dokumentacji papierowej - bêd± przechowywane przez okresy wskazane w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który Administrator/Zamawiaj±cy zobowi±zany jest stosowaæ na mocy ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz zgodnie z odpowiednimi wytycznymi w zakresie zamówieñ wspó³finansowanych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej, b) bêd± zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych przez okres wskazany przez Prezesa Urzêdu Zamówieñ Publicznych oraz udostêpniane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Administratora/Zamawiaj±cego, c) bêd± zamieszczane w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej. 11) Przys³uguje Pani/Panu prawo wnioskowania do Administratora Zamawiaj±cego o realizacjê nastêpuj±cych praw wynikaj±cych z RODO: a) prawa dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO); w przypadku, gdy wykonanie tego prawa przez Administratora/Zamawiaj±cego wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mo¿emy od Pani/Pana za¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu lub daty zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, b) prawa do sprostowania (poprawiania) swoich danych (art. 16 RODO), z tym ¿e skorzystanie przez Pani±/Pana z tego prawa: o nie bêdzie skutkowa³o zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp, o nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u i jego za³±czników, c) prawa do ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy prawa mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa (zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy Pzp wyst±pienie przez Pani±/Pana z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. 12) W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie bêdzie dochodzi³o do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania. 13) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z ww. przepisów prawa. Konsekwencj± ich niepodania jest brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i brak mo¿liwo¶ci realizacji przez Administratora/Zamawiaj±cego ci±¿±cych na nim obowi±zków prawnych. 2. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 ust. 1 i 2 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca w Formularzu ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ, sk³ada (o ile dotyczy) stosowne o¶wiadczenie.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.