eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana stolarki okiennej z PCV, w ilości 66 sztuk w pomieszczeniach piwnicy budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mąc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana stolarki okiennej z PCV, w ilości 66 sztuk w pomieszczeniach piwnicy budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 58596 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.mcus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana stolarki okiennej z PCV, w ilości 66 sztuk w pomieszczeniach piwnicy budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana stolarki okiennej z PCV, w ilości 66 sztuk w pomieszczeniach piwnicy budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Przedmiotem zamówienia są roboty oznaczone są kodem CPV: 45421000-4 - Roboty w za-kresie stolarki budowlanej, 45431000-7 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych. Roboty dotyczące stolarki budowlanej obejmują dostawę i wymianę stolarki okiennej PCV oraz demontaż starych okien i kratek okiennych. 4. Stolarka okienna winna być: a)o profilu trzykomorowym, odpornym na odbarwienia, wzmocnionym kształtownikami ze stali ocynkowanej, b)w kolorze białym, c)z atestowymi okuciami obwiedniowym z powłoką antykorozyjną, d)okucia wyposażone w zabezpieczenia antywyważeniowe, e)zaczep z najazdem, f)współpracujący narożnik z rolkami zapewniający wygodną eksploatację (okno funkcjonu-je płynnie i bezawaryjnie), g)skrzydło posiada funkcję rozszczelniającą, h)ze szkłem 4/16/4, k=1,1 W/m2 K, i)dopasowanie podokienników zewnętrznych zapewniające właściwe odprowadzanie wód opadowych, j)wykonanie obróbek lub okładzin tynkarskich wewnętrznych zgodnych z istniejącym wy-kończeniem pomieszczeń, k)podokienniki zewnętrzne winny być wykonane z stali powlekanej lakierowanej w kolorze biały lub marmurek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speł-niania tych warunków. 1.1O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, iż: warunki podmiotowe: 1.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzi działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1.1.1 Zamawiający wymaga przedłożenia doku-mentu określonego w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. posiada pracownika, który będzie uczestniczył w pracach remontowych pełniąc funkcję kie-rownika budowy. Osoba ta winna posiadać uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyj-no-budowlanym, oraz winna przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1.1.2 Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt 4 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 pkt. 1-4 art. 24 ust.1 ustawy Pzp. zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postę-powaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodar-czemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1.4 zamawiający wymaga przedłożenia dokumen-tu określonego w pkt 3 Rozdziału VI SIWZ. wobec wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego), w stosunku do którego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą ka-ry, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowot-ne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1.1.3. Zamawiający wymaga przedłożenia doku-mentu określonego w pkt 2 Rozdziału VI SIWZ. 1.1 Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych do-kumentach. 1.2 Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 1.3 Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 1.4 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświad-czeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unie-ważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumen-tów. 1.5 Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postę-powania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ponadto ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwier-dzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu udokumentowania swej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji zamówienia publicznego, Wykonawca wraz z ofertą przedłoży: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert). 2.Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 22 ust 1 pkt. 1-4, art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 usta-wy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpo-średnio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługi-wał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 2 do SIWZ). 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( uprawnienia kierownika budowy w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, oraz win-na przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3: w Dziale Zamówień Publicznych pokój 50..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3: Sekretariat (pokój nr 140).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.