eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszSporządzenie opracowań planistycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 5860 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Olkusz: Sporządzenie opracowań planistycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340194 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Rynek  1, 32300   Olkusz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34, e-mail przetarg@umig.olkusz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sporządzenie opracowań planistycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA.271.2.59.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opracowań planistycznych: 1) Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy północnej i zachodniej dzielnicy Przemysłowej Olkusza z późn. zm. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, dla obszaru o łącznej powierzchni ok. 101 ha, określonego w załączniku graficznym do uchwały Nr XXI/325/2016 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 27 września 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy północnej i zachodniej dzielnicy Przemysłowej Olkusza z późn. zm., stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ. 2) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Olewin - Zagaje wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, dla obszaru o powierzchni ok. 205 ha, określonego w załączniku graficznym do uchwały Nr XXI/327/2016 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 27 września 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Olewin-Zagaje, stanowiącym załącznik nr 7b do SIWZ. 3) Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gorenice - Zawada wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, dla obszaru o powierzchni 2252 ha, określonego w załączniku do Uchwały Nr VII/108/2015 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 23 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gorenice - Zawada stanowiącym załącznik nr 7c do SIWZ. 2. Przedmiotem postępowania jest: Wykonanie opisanych w pkt 1 zmiany planu i planów, z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.), w szczególności w art. 15, 16 ust.1 i 17 ww. ustawy oraz wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko. W ramach zadania należy sporządzić ekofizjografię oraz wnioski rolne i/lub leśne w niezbędnym zakresie. 3. Szczegółowy zakres usługi: Dla każdego opracowania należy sporządzić dokumentację planistyczną w rozumieniu ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.), w szczególności przy uwzględnieniu wymogów określonych w art.15, art.16 ust.1 i art.17 ustawy, przepisów wykonawczych oraz w trybie tam określonym wraz z kompletem wymaganych uzgodnień i opinii. Sporządzanie prognozy oddziaływania na środowisko należy wykonać przy uwzględnieniu przepisów zawartych w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r, poz.353 ). Wykonawca przygotuje komplety materiałów do wysłania do instytucji opiniujących i uzgadniających (w tym koperty i zwrotki), będzie uczestniczył w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej, sesji Rady Miejskiej w Olkuszu i dyskusji publicznej oraz zapewni obsługę w trakcie wyłożenia planu do publicznego wglądu. W razie konieczności zapewni taką usługę również w przypadku ponownych uzgodnień i wyłożeń. Mapę zasadniczą w innym formacie niż określony w Rozdziale III pkt 5 tiret pierwszy, oraz materiały potrzebne do wniosku leśnego Wykonawca pozyskuje na własny koszt. Zamawiający deklaruje pomoc w pozyskiwaniu materiałów, które są udostępniane bezpłatnie. Wymaga się: a) udziału Projektanta w posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (w razie konieczności na każdym etapie planu) w posiedzeniach Komisji Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Miejskiej oraz na sesji Rady Miejskiej; b) uczestnictwa Projektanta w dyskusji publicznej oraz sporządzenia z niej protokołu; c) obecności Projektanta w siedzibie Zamawiającego, przy wyłożeniu projektu zmiany planu do publicznego wglądu, minimum jeden raz w tygodniu, w godzinach wyłożenia planu lub częściej, jeżeli zajdzie taka konieczność. UWAGA: Pełny zakres opracowań graficznych - rysunki zmiany planu już od etapu koncepcji należy sporządzić na platformie programowej, która będzie kompatybilna z MicroStation - format: dgn - na nośniku CD-ROM. Powodem powyższego jest dysponowanie przez zamawiającego programem MicroStation. Należy przez to rozumieć, iż wszystkie przekazane przez Wykonawcę pliki graficzne będzie można otworzyć w programie MicroStation, a zakres grafiki w wersji cyfrowej będzie się wiernie pokrywał z rysunkiem przekazanym w wersji papierowej. Na zakończenie prac planistycznych wymaga się, aby Wykonawca dla zmiany planu (zadanie 1) sporządził ujednolicony rysunek planu w wersji elektronicznej i papierowej, z uwzględnieniem wcześniejszych zmian. 4. Ilość egzemplarzy dla każdego opracowania: a) opracowanie ekofizjograficzne dla potrzeb sporządzenia planu - 4 egz. w formie papierowej oraz 1 egz.w wersji elektronicznej b) kompletne kopie planu (tekst + załączniki) - 7 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej ( załączniki graficzne w formacie PDF oraz w formacie DGN - na nośnikach elektronicznych do odczytu i wydruku) c) prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej; d) prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej; e) pełna dokumentacja formalno-prawna - 1 komplet. Termin wykonania zamówienia dla: Zadanie 1: do 54 tygodni od daty zawarcia umowy. Zadanie 2: do 62 tygodni od daty zawarcia umowy. Zadanie 3: do 62 tygodni od daty zawarcia umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy północnej i zachodniej dzielnicy Przemysłowej Olkusza z późn. zm
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT86571.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GEOPLAN Adrian Luszka,  ,  ul. Strzegomska 42j/14,  53-611,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47355.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36777.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67650.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Olewin - Zagaje
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT78096.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Q7 Grupa Projektowa s.c. Wojciech Kotla Grzegorz Szewczyk,  ,  ul. A. Ostrowskiego 20/1,  53-238,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39975.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39975.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59655.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gorenice- Zawada
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT85791.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Konsorcjum firm: Lider - MC kwadrat studio proektowe Magdalena Czechowska,  ,  Al. Dygasińskiego 5,  30-820,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Partner - ForMa studio projektowe Magdalena Fajkosz,  ,  Al. Dygasińskiego 5,  30-820,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75645.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59901.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113775.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.