To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 5860 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Olkusz: Sporządzenie opracowań planistycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 340194 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Rynek
1,
32300
Olkusz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks
32 626 01 03, 626 02 34, e-mail
przetarg@umig.olkusz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie opracowań planistycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OA.271.2.59.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opracowań planistycznych: 1) Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy północnej i zachodniej dzielnicy Przemysłowej Olkusza z późn. zm. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, dla obszaru o łącznej powierzchni ok. 101 ha, określonego w załączniku graficznym do uchwały Nr XXI/325/2016 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 27 września 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy północnej i zachodniej dzielnicy Przemysłowej Olkusza z późn. zm., stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ. 2) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Olewin - Zagaje wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, dla obszaru o powierzchni ok. 205 ha, określonego w załączniku graficznym do uchwały Nr XXI/327/2016 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 27 września 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Olewin-Zagaje, stanowiącym załącznik nr 7b do SIWZ. 3) Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gorenice - Zawada wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, dla obszaru o powierzchni 2252 ha, określonego w załączniku do Uchwały Nr VII/108/2015 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 23 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gorenice - Zawada stanowiącym załącznik nr 7c do SIWZ. 2. Przedmiotem postępowania jest: Wykonanie opisanych w pkt 1 zmiany planu i planów, z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.), w szczególności w art. 15, 16 ust.1 i 17 ww. ustawy oraz wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko. W ramach zadania należy sporządzić ekofizjografię oraz wnioski rolne i/lub leśne w niezbędnym zakresie. 3. Szczegółowy zakres usługi: Dla każdego opracowania należy sporządzić dokumentację planistyczną w rozumieniu ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.), w szczególności przy uwzględnieniu wymogów określonych w art.15, art.16 ust.1 i art.17 ustawy, przepisów wykonawczych oraz w trybie tam określonym wraz z kompletem wymaganych uzgodnień i opinii. Sporządzanie prognozy oddziaływania na środowisko należy wykonać przy uwzględnieniu przepisów zawartych w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r, poz.353 ). Wykonawca przygotuje komplety materiałów do wysłania do instytucji opiniujących i uzgadniających (w tym koperty i zwrotki), będzie uczestniczył w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej, sesji Rady Miejskiej w Olkuszu i dyskusji publicznej oraz zapewni obsługę w trakcie wyłożenia planu do publicznego wglądu. W razie konieczności zapewni taką usługę również w przypadku ponownych uzgodnień i wyłożeń. Mapę zasadniczą w innym formacie niż określony w Rozdziale III pkt 5 tiret pierwszy, oraz materiały potrzebne do wniosku leśnego Wykonawca pozyskuje na własny koszt. Zamawiający deklaruje pomoc w pozyskiwaniu materiałów, które są udostępniane bezpłatnie. Wymaga się: a) udziału Projektanta w posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (w razie konieczności na każdym etapie planu) w posiedzeniach Komisji Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Miejskiej oraz na sesji Rady Miejskiej; b) uczestnictwa Projektanta w dyskusji publicznej oraz sporządzenia z niej protokołu; c) obecności Projektanta w siedzibie Zamawiającego, przy wyłożeniu projektu zmiany planu do publicznego wglądu, minimum jeden raz w tygodniu, w godzinach wyłożenia planu lub częściej, jeżeli zajdzie taka konieczność. UWAGA: Pełny zakres opracowań graficznych - rysunki zmiany planu już od etapu koncepcji należy sporządzić na platformie programowej, która będzie kompatybilna z MicroStation - format: dgn - na nośniku CD-ROM. Powodem powyższego jest dysponowanie przez zamawiającego programem MicroStation. Należy przez to rozumieć, iż wszystkie przekazane przez Wykonawcę pliki graficzne będzie można otworzyć w programie MicroStation, a zakres grafiki w wersji cyfrowej będzie się wiernie pokrywał z rysunkiem przekazanym w wersji papierowej. Na zakończenie prac planistycznych wymaga się, aby Wykonawca dla zmiany planu (zadanie 1) sporządził ujednolicony rysunek planu w wersji elektronicznej i papierowej, z uwzględnieniem wcześniejszych zmian. 4. Ilość egzemplarzy dla każdego opracowania: a) opracowanie ekofizjograficzne dla potrzeb sporządzenia planu - 4 egz. w formie papierowej oraz 1 egz.w wersji elektronicznej b) kompletne kopie planu (tekst + załączniki) - 7 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej ( załączniki graficzne w formacie PDF oraz w formacie DGN - na nośnikach elektronicznych do odczytu i wydruku) c) prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej; d) prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej; e) pełna dokumentacja formalno-prawna - 1 komplet. Termin wykonania zamówienia dla: Zadanie 1: do 54 tygodni od daty zawarcia umowy. Zadanie 2: do 62 tygodni od daty zawarcia umowy. Zadanie 3: do 62 tygodni od daty zawarcia umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71410000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy północnej i zachodniej dzielnicy Przemysłowej Olkusza z późn. zm |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT86571.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 47355.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Olewin - Zagaje |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT78096.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39975.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gorenice- Zawada |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT85791.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 75645.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i rozłożenie mobilnej wykładziny do Piłki Siatkowej i Ręcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Remont drogi publicznej gminnej 12031K na odc. I w km od 0+388 do km 0+398, na odcinku II w km od 0+409 do km 0+540,5 na ul. 29 Listopada w miejscowości Olkusz - gmina Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.