To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-03
Zielona Góra: Autorski projekt, wykonanie i dostawa zabudowy stoiska targowego dla Województwa Lubuskiego o powierzchni 100 m2 (w wersjach rozstawienia: 15m2, 25m2, 50m2 i 100m2) wraz z wyposażeniem oraz projektami wariantów rozstawienia
Numer ogłoszenia: 58610 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428252 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, faks 068 4565404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Autorski projekt, wykonanie i dostawa zabudowy stoiska targowego dla Województwa Lubuskiego o powierzchni 100 m2 (w wersjach rozstawienia: 15m2, 25m2, 50m2 i 100m2) wraz z wyposażeniem oraz projektami wariantów rozstawienia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie autorskiego projektu zabudowy stoiska targowego o powierzchni 100 m2 (wraz z projektami wariantów rozstawienia: 15m2, 25m2, 50m2 i 100m2) oraz jego wykonanie i dostawa, zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1.Projekt zabudowy i wyposażenia stoiska musi być w pełni autorski, zarówno pod względem koncepcji, jak i wykonania, z przeznaczeniem na targi krajowe i zagraniczne o profilu gospodarczym. Z uwagi na zróżnicowaną powierzchnię wystawienniczą na poszczególnych targach stoisko Zamawiającego musi składać się z modułów, tak by móc je dostosować do wynajętych powierzchni targowych z możliwością aranżacji stoiska na powierzchni: 15m2, 25m2, 50m2 i 100m2. 2.Wykonawca jest zobowiązany opracować i wykonać projekty graficzne wariantów rozstawienia stoiska z wyposażeniem o powierzchni: 15m2, 25m2, 50m2 i 100m2 typu: wyspa i zabudowa narożna wraz z opisem technicznym. Do zabudowy narożnej i wyspowej należy uwzględnić rzut kwadratu i prostokąta. Do projektów o rzucie kwadratu przy powierzchni 50m2, należy przyjąć wymiary: 700x700 cm natomiast przy powierzchni 15m2 należy przyjąć wymiary 400x400 cm. Do projektów o rzucie prostokąta należy przyjąć kolejno wg powierzchni: przy 100m2 - rzut 2000x500 cm, przy 50m2 - rzut 1000x500 cm, przy 25m2 - rzut 800x310 cm, przy 15m2 rzut 500x300 cm. Projekty graficzne muszą być złożone w wersji papierowej w formacie wydruku A3 oraz wersji elektronicznej na płycie CD w pliku podglądowym: pdf. Opis techniczny stoiska wraz z wyposażeniem musi być tożsamy z przedstawioną wizualizacją (projektami graficznymi). 3. Zamawiający wymaga, aby kolorystyka stoiska utrzymana była w gamie kolorów: zieleni i szarości. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać oprawę graficzną stoiska z uwzględnieniem wymaganych przez Zamawiającego elementów graficznych, wskazanej ich lokalizacji oraz kolorystyki - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić na przedmiocie zamówienia informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi odnoszącymi się do projektów realizowanych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w miejscu, które zostanie uzgodnione po podpisaniu umowy z wyłonionym Wykonawcą - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ. 6. Wykonawca musi uwzględnić wyposażenie stoiska w nagłośnienie elektroakustyczne podłączone do ekranów LCD. 7. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do projektu rysunek techniczny oraz wizualizację: baru, lady, półki na ulotki oraz stołu, a także zdjęcia następujących elementów wyposażenia stoiska: hokery, sofa, lodówki, ekspres ciśnieniowy, kostkarka do lodu, zmywarka. Ponadto należy załączyć rysunek techniczny: systemowych półek i regałów z zaplecza. 8. Wykonawca musi przedstawić projekt graficzny i opisowy transportu spakowanych elementów zabudowy i wyposażenia stoiska wraz z opisem warunków przechowywania. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zabudowy stoiska z kompletnym wyposażeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie województwa lubuskiego. 10. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić warunki techniczne wskazane w instrukcji technicznej (General Term of Participation (A) TECHNICAL GUIDELINES Munich Trade Fair Center) zamieszczonej przez organizatora targów EXPO REAL 2010 na stronie internetowej www.exporeal.net (http://media.nmm.de/84/technical-guidelines_16646584.pdf) oraz Fair Terms and Conditions, Reed Exhibitions Messe Wien GmbH, zamieszczonej przez organizatora targów Real Vienna 2010 na jego stronie internetowej www.realvienna.at. Zabudowa wraz z wyposażeniem i niezbędnymi instalacjami musi spełniać warunki techniczne organizatora oraz posiadać bezpieczny system połączenia instalacji elektrycznej i wod-kan stoiska do przyłączy organizatora targów wg ww. instrukcji technicznej oraz obowiązujących norm i przepisów. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne przyłącza elektryczne, wod-kan, oświetlenie, oraz meble i wyposażenie stoiska wystawienniczego wyszczególnione poniżej, które będą stanowić własność Zamawiającego. 12. Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie zaprezentować instruktarzowy pokaz montażu i demontażu stoiska w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie województwa lubuskiego oraz przeszkolić w tym zakresie min. 3 pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 13. Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie wykonać dwanaście wydruków wielkoformatowych w postaci zdjęć panoramicznych w pełnym kolorze (zdjęcia do wkomponowania po obu stronach każdej ze ścian stoiska) na podstawie materiałów cyfrowych dostarczonych po podpisaniu umowy przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 39.10.00.00 - Meble 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółka Meliński Minuth Sp. z o.o., ul. Obornicka 253 A,B, 60-693 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 311652,00
Oferta z najniższą ceną: 311652,00 / Oferta z najwyższą ceną: 311652,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZADANIE NR 1 - miasto Gubin ZADANIE NR 2 - droga wojewódzka nr 289
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- Świadczenie usługi polegającej na stałym utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków - na obszarze administrowanym przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Przeprowadzenie kursów: przedłużanie włosów - metoda keratynowa, wizaż, botox włosów
- Przeprowadzenie kursu - car wrapping ( powiat sulęciński)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-konferencyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Małej, gmina Dobre Miasto
- Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.