To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Warszawa: Przeprowadzenie kursu przyuczajacego do zawodu brukarza i kucharza małej gastronomii oraz szkoleń w zakresie aktywizacji zawodowej. 220/12/09/PKOL.
Numer ogłoszenia: 58653 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391574 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, ul. Chłopickiego 71A, 04-275 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6105541, faks 022 6734501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu przyuczajacego do zawodu brukarza i kucharza małej gastronomii oraz szkoleń w zakresie aktywizacji zawodowej. 220/12/09/PKOL..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia kursów przyuczających do zawodu i zajęć aktywizacyjnych (CPV 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego ) 1. Kurs Brukarz: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 1; - ilość godzin na kursie - 80 godzin(zajęcia teoretyczne - 16 godzin, zajęcia praktyczne - 64 godziny); - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - listopad/grudzień 2009 roku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych oraz z wyłączeniem świąt. Program kursu: - użytkowanie eksploatacyjne/dokumentacja techniczna, - ogólne wiadomości o budownictwie drogowym, - materiały stosowane w robotach drogowych, - technologia robót brukarskich, - maszyny i urządzenia w robotach brukarskich - BHP przy robotach brukarskich - zasady obmiarowania robót brukarskich Zamawiający zapewnia: - salę szkoleniową; - sprzęt audiowizualny (komputer/y, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, telewizor, odtwarzacz DVD); - sprzęt i narzędzia zakupione ze środków finansowych projektu w ramach kursu Brukarz; - odzież ochronną dla kursu brukarskiego. Od wykonawcy wymaga się: 1. Materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania w formie prezentacji multimedialnych oraz wyposażenie w niezbędne materiały dydaktyczne(skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek); 2. Prowadzić odrębną dokumentacje przebiegu kształcenia: - program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, określenie sposobu sprawdzania efektów szkolenia; - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych; - protokół z egzaminu; - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji; 3. Dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać logo firmy prowadzącej kurs oraz źródła jej finansowania(zapis: Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz być opatrzona odpowiednimi logotypami.); 4. Materiały biurowe niezbędne przy zajęciach teoretycznych; 5. Materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych - kurs brukarza: - 100 m2 kostki brukowej koloru szarego, - krawężniki - piach, cement, kruszywo, inne materiały potrzebne do podbudowy - wszystko w ilości niezbędnej do zachowania normy technologicznej z krajowymi przepisami oraz inne materiały niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń brukarskich. 6. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych w/w kursu nie mogą przekroczyć 40% wartości całkowitej kursu; 7. Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych po ich zakończeniu przechodzą na własność Aresztu Śledczego; 8. Wykonania badań lekarskich dla wszystkich uczestników szkolenia oraz zobowiązuje się do ich ubezpieczenia od NNW podczas trwania szkolenia; 9. Pisemnego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu zdolności do przeprowadzania kursów przyuczających do zawodu na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych; 10. Programu szkolenia wraz z listami obecności uczestników kursu, notatki z wykonania przedmiotu zamówienia, protokołu z egzaminu końcowego; 11. Wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji; 12. Każdy uczestnik po ukończeniu kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, według wzoru w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216); 13. Wydanie uczestnikom kursu dokumentu o ukończeniu szkolenia powinno zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki; 14. Przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami wynikającymi z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku; 15. Warunkiem ukończenia kursu jest min. 80% frekwencja uczestnika kursu w zajęciach; 16. Otrzymanie tego zaświadczenia przez osobę przeszkoloną jest warunkiem zapłaty za jej przeszkolenie; 17. Elementem oferty jest preliminarz kursu obejmujący szczegółowy kosztorys oraz zawartość programową; 18. Cena kursu powinna zawierać podatek VAT i obejmować koszty osobowe, badań lekarskich i ubezpieczenia, materiałów, pomocy dydaktycznych; 19. Umożliwia się wykonawcy zamówienia powierzenie realizacji części przedmiotu zamówienia innym podmiotom - umowa taka powinna zawierać dodatkowe postanowienia zobowiązujące wykonawcę zamówienia do umieszczenia w treści umów zawieranych z podwykonawcami następujących postanowień: - zobowiązania podwykonawcy do przechowywania dokumentacji dotyczącej realizowanego zamówienia do końca 2020 r.; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez instytucje zewnętrzne uprawnione do kontroli beneficjenta; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez jednostkę organizacyjną SW, okręgowy inspektorat SW lub Centralny Zarząd; - identyfikacji źródeł finansowania umowy lub opatrzenia jej logotypami umożliwiającymi taką identyfikację. 2. Kurs Kucharz małej gastronomii: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 1; - ilość godzin na kursie - 80 godzin(zajęcia teoretyczne - 16 godzin, zajęcia praktyczne - 64 godziny); - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - listopad/grudzień 2009 roku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych oraz z wyłączeniem świąt. Program kursu: - bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie kucharz - obsługa maszyn i urządzeń - przechowywanie surowców, półproduktów, gotowych wyrobów kulinarnych i napojów - planowanie i organizowanie produkcji gastronomicznej - sporządzanie potraw, półproduktów i napojów kulinarnych z uwzględnieniem wiedzy o żywności i żywieniu Zamawiający zapewnia: - salę szkoleniową; - sprzęt audiowizualny (komputer/y, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, telewizor, odtwarzacz DVD); - pomieszczenie przeznaczone do zajęć praktycznych w ramach kursu Kucharz małej gastronomii, na wyposażeniu której będzie kuchenka elektryczna czteropalnikowa z piekarnikiem; Od wykonawcy wymaga się: 1. Materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania w formie prezentacji multimedialnych oraz wyposażenie w niezbędne materiały dydaktyczne (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek); 2. Prowadzić odrębną dokumentacje przebiegu kształcenia: - program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, określenie sposobu sprawdzania efektów szkolenia. - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych; - protokół z egzaminu; - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji; 3. Dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać logo firmy prowadzącej kurs oraz źródła jej finansowania(zapis: Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz być opatrzona odpowiednimi logotypami.); 4. Materiały biurowe niezbędne przy zajęciach teoretycznych; 5. Narzędzi i materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych w postaci produktów spożywczych zgodnych z założonym harmonogramem zajęć oraz w ilości umożliwiającej prawidłowe przygotowanie potraw - kurs kucharza małej gastronomii; 6. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych w/w kursów nie mogą przekroczyć 40% wartości całkowitej kursu; 7. Odzieży ochronnej dla kursu Kucharz małej gastronomii; 8. Do kosztów materiałów do zajęć praktycznych nie wlicza się kosztów odzieży ochronnej; 9. Odzież ochronna oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych po ich zakończeniu przechodzą na własność Aresztu Śledczego; 10. Wykonania badań lekarskich dla wszystkich uczestników szkolenia oraz zobowiązuje się do ich ubezpieczenia od NNW podczas trwania szkolenia; 11. Wykonania badań na nosicielstwo SS niezbędnych do przeprowadzenia kursu Kucharz małej gastronomii; 12. Pisemnego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu zdolności do przeprowadzania kursów przyuczających do zawodu na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych; 13. Programu szkolenia wraz z listami obecności uczestników kursu, notatki z wykonania przedmiotu zamówienia, protokołu z egzaminu końcowego; 14. Wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji; 15. Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, według wzoru w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216); 16. Wydanie uczestnikom kursu dokumentu o ukończeniu szkolenia powinno zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki; 17. Przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami wynikającymi z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku; 18. Warunkiem ukończenia kursu jest min. 80% frekwencja uczestnika kursu w zajęciach; 19. Otrzymanie tego zaświadczenia przez osobę przeszkoloną jest warunkiem zapłaty za jej przeszkolenie; 20. Elementem oferty jest preliminarz kursu obejmujący szczegółowy kosztorys oraz zawartość programową; 21. Cena kursu powinna zawierać podatek VAT i obejmować koszty osobowe, badań lekarskich (dopuszczających do kursu i nosicielstwo SS) i ubezpieczenia, materiałów, pomocy dydaktycznych oraz odzieży ochronnej; 22. Umożliwia się wykonawcy zamówienia powierzenie realizacji części przedmiotu zamówienia innym podmiotom - umowa taka powinna zawierać dodatkowe postanowienia zobowiązujące wykonawcę zamówienia do umieszczenia w treści umów zawieranych z podwykonawcami następujących postanowień: - zobowiązania podwykonawcy do przechowywania dokumentacji dotyczącej realizowanego zamówienia do końca 2020 r.; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez instytucje zewnętrzne uprawnione do kontroli beneficjenta; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez jednostkę organizacyjną SW, okręgowy inspektorat SW lub Centralny Zarząd; - identyfikacji źródeł finansowania umowy lub opatrzenia jej logotypami umożliwiającymi taką identyfikację. 3. Aktywizacja zawodowa Podstawy obsługi komputera: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 2; - ilość godzin na kursie - 24 godzin; - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - listopad/grudzień 2009 roku, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych (godzinę lekcyjną należy traktować jako jednostkę 45-cio minutową) oraz z wyłączeniem świąt. Zamawiający zapewnia: - salę szkoleniową; - sprzęt audiowizualny (rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, telewizor, odtwarzacz DVD); - pomieszczenie przeznaczone do zajęć praktycznych. - 11 stanowisk komputerowych wraz z komputerami i stanowisko komputerowe dla prowadzącego. Od wykonawcy wymaga się: 1. Materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania w formie prezentacji multimedialnych oraz wyposażenie w niezbędne materiały dydaktyczne; 2. Prowadzić odrębną dokumentacje przebiegu kształcenia: - program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, określenie sposobu sprawdzania efektów szkolenia. - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych; - protokół z egzaminu; - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji; 3. Dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać logo firmy prowadzącej kurs oraz źródła jej finansowania(zapis: Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz być opatrzona odpowiednimi logotypami.); 4. Prowadzący we własnym zakresie zapewni sobie komputer do prowadzenia zajęć; 5. Materiały biurowe niezbędne przy zajęciach teoretycznych; 6. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych w/w kursów nie mogą przekroczyć 40% wartości całkowitej kursu; 7. Kurs zostanie przeprowadzony w oparciu o wymagania wynikające ze stosownych przepisów i zakończony egzaminem; 8. Programu szkolenia wraz z listami obecności uczestników kursu, notatki z wykonania przedmiotu zamówienia, protokołu z egzaminu końcowego; 9. Wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia; 10. Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, według wzoru w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216); 11. Wydanie uczestnikom kursu dokumentu o ukończeniu szkolenia powinno zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki; 12. Przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami wynikającymi z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku; 13. Warunkiem ukończenia kursu jest min. 80% frekwencja uczestnika kursu w zajęciach; 14. Otrzymanie tego zaświadczenia przez osobę przeszkoloną jest warunkiem zapłaty za jej przeszkolenie; 15. Elementem oferty jest preliminarz kursu obejmujący szczegółowy kosztorys oraz zawartość programową; 16. Cena kursu powinna zawierać podatek VAT i obejmować koszty osobowe, materiałów, pomocy dydaktycznych; 17. Umożliwia się wykonawcy zamówienia powierzenie realizacji części przedmiotu zamówienia innym podmiotom - umowa taka powinna zawierać dodatkowe postanowienia zobowiązujące wykonawcę zamówienia do umieszczenia w treści umów zawieranych z podwykonawcami następujących postanowień: - zobowiązania podwykonawcy do przechowywania dokumentacji dotyczącej realizowanego zamówienia do końca 2020 r.; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez instytucje zewnętrzne uprawnione do kontroli beneficjenta; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez jednostkę organizacyjną SW, okręgowy inspektorat SW lub Centralny Zarząd; - identyfikacji źródeł finansowania umowy lub opatrzenia jej logotypami umożliwiającymi taką identyfikację...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Środki na realizacje kursów pochodzą z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Kurs Kucharz małej gastronomii: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 1; - ilość godzin na kursie - 80 godzin(zajęcia teoretyczne - 16 godzin, zajęcia praktyczne - 64 godziny); - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - listopad/grudzień 2009 roku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych oraz z wyłączeniem świąt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TBF s.c. Tomasz Fic, Patrycja Fic
jakie przetargi wygrała firma
TBF s.c. Tomasz Fic, Patrycja Fic
- TBF S.C. ul. Lecha 12 Warszawa, ul. Lecha 12, 03-610 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22650,00
Oferta z najniższą ceną: 22650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22650,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Aktywizacja zawodowa Podstawy obsługi komputera: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 2; - ilość godzin na kursie - 24 godzin; - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - listopad/grudzień 2009 roku, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych (godzinę lekcyjną należy traktować jako jednostkę 45-cio minutową) oraz z wyłączeniem świąt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krajowe Centrum Edukacyjne S.C., Żurawia 32/34 lok. 20, 00-515 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3648,00
Oferta z najniższą ceną: 3648,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów dezynfekujących z podziałem na 2 części
- "Świadczenie usługi serwisowania Aparatu Carestream RTG DRX Evolution Plus oraz tabletu DRX-1 Transporter z dekoderem na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Dostawa medali za zasługi dla Straży Granicznej oraz odznak Straży Granicznej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (3 szt.), administrowanych przez ZGN Wola - TZOM Ogrodowa w 2025 roku (ul. Hrubieszowska 4 m. 12, ul. Hrubieszowska 6 m. 5b, ul. Sienna 57 m. 13).
- Opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie ul. Staszica 5, 5A, Wolskiej 38, 40, 40A na dz. ew. nr 72 z obrębu 6-03-19.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 454 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej i sanitarnej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie grupowych zajęć z doradcą zawodowym oraz indywidualnego coachingu rozwojowego w ramach projektu "Zdolni z Pomorza - Powiat Bytowski"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Monter urządzeń energii odnawialnej z uprawnieniami elektroenergetycznymi SEP"
- Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz dla rodziców zastępczych
- Przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. "Nauczanie Rolnicze XXI wieku - lepszy start
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na III części
- PODSTAWY KSIĘGOWOŚCI Z ELEMENTAMI KADROWO-PŁACOWYMI
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.